Tillykke til Britta :)
Fra : FreYa

Dato : 20-01-01 14:36

- som bliver 40 år i dag!
Hip hip -
Hurrraaaaaaaaahhhhhh *GGG*

Knus fra
Bo og Freya

Fra : John Sahl

Dato : 20-01-01 14:43

"FreYa" <nospam@all.pl> wrote in message
news:d2fi6tkhsqehvcbicaki4kickganukpo8e@4ax.com...
> - som bliver 40 år i dag!
> Hip hip -
> Hurrraaaaaaaaahhhhhh *GGG*

Også et kæmpe hurra og tillykke her fra Sabina og John, vi håber hun får
et ordentligt fødselsdagsknald *SF*

--
John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...

Fra : Leyna

Dato : 20-01-01 18:06

On Sat, 20 Jan 2001 13:36:26 GMT, FreYa <nospam@all.pl> wrote:

>- som bliver 40 år i dag!
>Hip hip -
>Hurrraaaaaaaaahhhhhh *GGG*
Så skal der osse lyde et tillykke herfra, og osse med det forestående
bryllup. Du har vel set brudekjolerne på Big Girls, Britta? *S*
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 20-01-01 18:25

Leyna wrote:

> Så skal der osse lyde et tillykke herfra, og osse med det forestående
> bryllup. Du har vel set brudekjolerne på Big Girls, Britta? *S*

oops :)
Mig bekendt skal Britta ikke giftes :)
Det er mig der skal det...

Men derfor skal der alligevel også lyde et stort tillykke til Britta fra
mig :) - det var hyggeligt.

Mvh
Bente
*- som har set billederne - men jeg har også allerede købt kjolen... Der
skal nok blive offentliggjort bryllupsbilleder osv når det bliver
relevant*

--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Leyna

Dato : 20-01-01 18:59

On Sat, 20 Jan 2001 17:24:34 GMT, "Bente B. Petersen"
<bentep@groenjord.dk> wrote:

>oops :)
>Mig bekendt skal Britta ikke giftes :)
>Det er mig der skal det...

Ups... Se det kommer der ud af at man ikke kommer i seng om natten.
Undskyld til jer begge!

> [...]
>*- som har set billederne - men jeg har også allerede købt kjolen... Der
>skal nok blive offentliggjort bryllupsbilleder osv når det bliver

Det vil man så glæde sig til.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 20-01-01 20:42

On Sat, 20 Jan 2001 17:24:34 GMT, "Bente B. Petersen"
<bentep@groenjord.dk> wrote:

ja jeg varlige ned eog aflevere et kys i panden fra freY & mig - så
endnu en gang tillyke fra mig og tak for en skide hyggelig eftermidag
- du burde nu oploade den fine S/M kagemand ami har lavet :)
>oops :)
>Mig bekendt skal Britta ikke giftes :)
>Det er mig der skal det...
ja du skal jeg tror sgu heller ikke Britta skal giftes :) ? eller det
er jeg da nu rat sikker på ?

>Men derfor skal der alligevel også lyde et stort tillykke til Britta fra
>mig :) - det var hyggeligt.
samme fra mig
og i ånden min elskede freY
KH
Bo

> [...]
>*- som har set billederne - men jeg har også allerede købt kjolen... Der
>skal nok blive offentliggjort bryllupsbilleder osv når det bliver
'

så sender jeg dem fra Goa om 15 år :)))

Fra : Henning

Dato : 20-01-01 21:33

"FreYa" <nospam@all.pl> skrev i en meddelelse
> - som bliver 40 år i dag!
> Hip hip -
> Hurrraaaaaaaaahhhhhh *GGG*

Vi vil da osse lige slutte os til heppekoret!!
Hjertelig til Lykke og velkommen i de halv-voksnes
rækker*GGG*

MVH
Henning & fru Henning, det ÆG som vi købte af Ami kan
VARMT anbefales 5-6 orgasmer på 1½ time UHHHHHMMMMM

Fra : N/A

Dato : 20-01-01 21:43

Fra : Flemming

Dato : 20-01-01 21:43

Som skabslæser af denne udmærkede gruppe skal der også lyde et stort
TILYKKE fra mig...

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Britta

Dato : 21-01-01 09:59

Kære Alle,

> og osse med det forestående bryllup.

Takker mange gange Pyha Leyna, den slags må du
ikke gøre ved en gammel kone som mig. Jeg var da ved
at ryge ned af stolen *griner*, og kunne ikke liiige
komme i tanker om hvornår den slags aftaler var blevet
indgået, med hvem og hvorfor.

> du burde nu oploade den fine S/M kagemand ami har lavet :)

Enig, Bo. Den var imponerende. Den bør uploades.
Hvor skal jeg smide den?

Knus,
Britta

Fra : FreYa

Dato : 21-01-01 11:26

"Britta" <briped@gmx.net>, Sun, 21 Jan 2001 08:59:21 GMT, wrote:

Hej søde Britta, håber du havde en superdag igår :)

>Enig, Bo. Den var imponerende. Den bør uploades.
>Hvor skal jeg smide den?

Den ligger her:

http://www.lummergruppen.subnet.dk/kage1.htm

eller her:
http://www.lummergruppen.subnet.dk/kage.htm
(med fødselsdagspolka ;))
Mums! **G*

Fra : Henning

Dato : 21-01-01 12:09

> "Britta" <briped@gmx.net>, Sun, 21 Jan 2001 08:59:21 GMT, wrote:
>
> Hej søde Britta, håber du havde en superdag igår :)

> [...]

Ja den er sørme festlig, især med musik til *GGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 21-01-01 11:41

On Sun, 21 Jan 2001 08:59:21 GMT, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

>Kære Alle,

HI Britta
Hmmmmmmmm.............
>Enig, Bo. Den var imponerende. Den bør uploades.
>Hvor skal jeg smide den?
ja enten der hvor du gerne vil ha dne ellers overlad det til freYa -
så ryger ud med på VORES hjemmeside

>Knus,
>Britta
lige retur

Fra : Leyna

Dato : 24-01-01 03:24

> [...]

>at ryge ned af stolen *griner*, og kunne ikke liiige
>komme i tanker om hvornår den slags aftaler var blevet

hehe... som sagt havde jeg et stort efterslæb hvad angik søvn på
daværende tidspunkt, og jeg rodede helt rundt i hvem der sagde hvad.
Jeg håber jeg er tilgivet? *S*

Fra : Hanne L

Dato : 22-01-01 10:41

"FreYa" <nospam@all.pl> skrev i en meddelelse
> - som bliver 40 år i dag!
> Hip hip -
> Hurrraaaaaaaaahhhhhh *GGG*
>
> Knus fra
> Bo og Freya

Kære Britta

Et forsinket TILLYKKE til dig fra os!
Det bliver kun bedre med alderen *SSS*.

Tak for kaffe og en hyggelig eftermiddag.

Kærlig hilsen Henrik (knold) og Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 22-01-01 14:56

"FreYa" <nospam@all.pl> skrev i en meddelelse news:d2fi6tkhsqehvcbicaki4kickganukpo8e@4ax.com...
> - som bliver 40 år i dag!
> Hip hip -
> Hurrraaaaaaaaahhhhhh *GGG*

Forsinket tillykke herfra Østerbro til Britta )

Men jeg var jo også forbi i lørdags, efter en hård dag med flytning

Kærligst
Tomas