Spankinglokale/København?
Fra : Flemming Jensen

Dato : 19-01-01 19:55

Hej alle.

Min veninde og jeg søger et lokale hvor vi ca. et par gange om måneden kan
være i et par timer - typisk mellem kl. 20.00 - 22.00 hverdage. Lokalet
skal bruges som spankinglokale, men der behøves ikke at være noget udstyr,
idet vi selv har udstyr. Der skal dog helst være mulig for at binde mig, som
er "slaven" i forholdet, gerne til nogle bjælker eller ligende.

Er der nogen som har et sådant lokale til leje???

mvh

Slaven

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 19-01-01 20:54

On Fri, 19 Jan 2001 19:54:49 +0100, "Flemming Jensen"
<fetich54@hotmail.com> wrote:
hej Flemming

> [...]
>er "slaven" i forholdet, gerne til nogle bjælker eller ligende.
>
>Er der nogen som har et sådant lokale til leje???

hm hvo rmeget vil du gi ?
og hvor tsore krav stiller du til temeraturen ?
for jeg har da et loft kammer hvor der er nogen bjælker så .... + jeg
da har en del piske ... ja det har i også selv - så ...
mVh
bO

Fra : René Hjorth

Dato : 19-01-01 23:31

Fri, 19 Jan 2001 19:54:49 +0100 skrev "Flemming Jensen"
<fetich54@hotmail.com>

Hej Flemming,

> [...]
..
>Er der nogen som har et sådant lokale til leje???

Ville det ikke være meget nemmere at bloit blive medlem af SMil i
København, såvidt jeg ved har de flere lokaler hvor medlemmer kan more
sig?

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Henning

Dato : 20-01-01 00:22

"René Hjorth" <Rene@Hjorth.com> wrote in message

> Ville det ikke være meget nemmere at bloit blive medlem af SMil i
> København, såvidt jeg ved har de flere lokaler hvor medlemmer kan more
> sig?
Jo men er der ikke noget om at de etablerede klubber, kræver kvinden
stiller sig til rådighed for samtlige mandlige medlemmer etc. ?

MVH
Henning

Fra : Skumleren

Dato : 20-01-01 01:05

> Jo men er der ikke noget om at de etablerede klubber, kræver kvinden
> stiller sig til rådighed for samtlige mandlige medlemmer etc. ?

Er det ikke kun m-delen af parret, der skal mere eller mindre (et nej
respekteres jo) stille sig til rådighed for de andre S'er?
Altså ikke nødvendigvis kvinden - men altså m-parten, som jo også kan være
en mand.

/Martin

Fra : Britta

Dato : 20-01-01 01:07

> Jo men er der ikke noget om at de etablerede klubber, kræver
kvinden
> stiller sig til rådighed for samtlige mandlige medlemmer etc. ?

Nu er det snart mange år siden jeg har været medlem af SMil,
men sådan var det i hvert tilfælde ikke dengang.
*Griner højt og inderligt*, men der var sikkert både
mænd og kvinder der ønskede sig at det var sådan. Jeg
håber at SMil medlemmer blander sig og be- eller afkræfter.
Jeg har også hørt rygtet. Det drejer sig *ikke* om klubber
generelt, men om én specifik klub, som altså *ikke* er SMil,
(som i øvrigt er en forening).

Venligst,
Britta

Fra : Nicolai

Dato : 20-01-01 12:56

On Sat, 20 Jan 2001 00:22:27 +0100, "Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

>Jo men er der ikke noget om at de etablerede klubber, kræver kvinden
>stiller sig til rådighed for samtlige mandlige medlemmer etc. ?

Ihvertfald ikke i SMil. Men jeg synes da Flemming & "Herskerinde"
burde møde op til en introaften i SMil, og høre mere.

Se mere på http://www.sado.dk/kbh/kbh.html, især
http://www.sado.dk/kbh/intr_kbh.html.

Eller ring til Rådgivningsgruppen: "SMil-Københavns rådgivningsgruppe
har telefontid hver mandag kl 19.00 - 21.00 på 35 83 55 69".

Jeg var selv medlem i Aalborg da jeg boede deroppe, og har derudover
besøgt Århus (som "foredragsholder") og Odense.

Men jeg er ikke medlem af SMil længere. Det var ligesom min interesse
for SMil dalede, da de fjernede ordet "Fetischisme" fra forsiden af
deres blad. Som nogen måske husker, var der et størrer opgør i
foreningen dengang (det er vel 7-8 år siden), hvor man som fetischist
fik følelsen af at man slet ikke var velkommen i SMil.

- Nicolai
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : René Hjorth

Dato : 20-01-01 13:25

Sat, 20 Jan 2001 00:22:27 +0100 skrev "Henning" <h2m@get2net.dk>

Hej Henning,

>Jo men er der ikke noget om at de etablerede klubber, kræver kvinden
>stiller sig til rådighed for samtlige mandlige medlemmer etc. ?

Nejnejnej Det er blot en populær skrøne...

Det er selvfølgelig klart at man ikke skal køre et ego-nummer med at
komme og bruge lokaliteterne alene, og så smutte igen - man skal da
kunne snakke med andre og dele erfaringer med dem.

Men private oplevelser i rummene respekteres, så hvis man kaster sig
ud i det vilde og lader døren stå åben, betyder det at andre kan
deltage - er døren lukket betyder det at man ønsker at være alene.

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Skumleren

Dato : 20-01-01 13:43

> Men private oplevelser i rummene respekteres, så hvis man kaster sig
> ud i det vilde og lader døren stå åben, betyder det at andre kan
> deltage - er døren lukket betyder det at man ønsker at være alene.

Betyder det ikke blot, at man må være med på en kigger?
Det betyder vel ikke nødvendigvis, at det er frit at komme ind og være med i
legen.

/Martin

Fra : slavinde subCULT

Dato : 20-01-01 11:24

Hej.

Det behøver vel ikke nødvendigvis at være S/M klubber. De andre sexklubber,
Club52, Swingers no. 1., Adam og Eva, har jo også S/M rum. Det er alm.
swingersklubber, hvor et nej altid bliver respekteret, ellers ryger personen
der ikke respekterer det ud. Check evt. WWW.club52.dk . I club52 har de
ihvertefald et ganske udmærket S/M rum.

slavinde subCULT.

PS. Jeg er bare så glad for vores nye hjemmeside prøv at se den.
www.subcult.dk