Multible IP'er
Fra : Rene Iversen

Dato : 18-01-02 22:33

Hej folkens,

nu har jeg efterhånden brugt en del tid på det, man kan ikke helt greje
dette lille problem.

Jeg kan sagtens tildele flere ip'ere i win9x/me vha. ændring i
registreringsdatabasen...dette virker også fint med kombination af både
statisk og dynamisk ip på samme tid. Jeg ser heller ingen problemer i w2k og
xp at tildele flere STATISKE ip'er på en gang men men men...hvordan tildeler
jeg både en dynamisk og en statisk ip i w2k / xp ?

Jeg kan ikke finde stedet i reg. databasen (så vidt jeg kan konstatere er
det ikke muligt via advanceret), og det må da være der, eftersom det kan
gøres i de tidligere windows versioner.

Håber nogen kan hjælpe.

/Rene

Fra : Rene Iversen

Dato : 20-01-02 11:17

Kom nu...der må da være nogen der kender svaret.

Fra : Jens

Dato : 20-01-02 18:00

"Rene Iversen" <riversen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kom nu...der må da være nogen der kender svaret.

Kunne årsagen til at du ikke får svar tænkes at være fordi du har postet i
en forkert gruppe ?
Prøv evt. new:dk.edb.system.ms-windows.X grupperne i stedet.

Jens

Fra : Rene Iversen

Dato : 20-01-02 18:56

"Jens" <jens@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in > Kunne årsagen til at du ikke får
svar tænkes at være fordi du har postet i
> en forkert gruppe ?

jeg vil nu mene denne gruppe passer bedre til mit spørgsmål end windows
grupper, men jeg kan da godt prøve

Fra : Jens

Dato : 20-01-02 23:01

> [...]
> svar tænkes at være fordi du har postet i
>
> jeg vil nu mene denne gruppe passer bedre til mit spørgsmål end windows

Øh ? Er spørgsmålet da ikke specifikt om hvordan du ændrer IP-adresser i
Windows ?

Jens

Fra : Rene Iversen

Dato : 21-01-02 17:26

"Jens" <jens@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in > Øh ? Er spørgsmålet da ikke
specifikt om hvordan du ændrer IP-adresser i
> Windows ?

øh jo, men netværks folk piller nok mere ved registreringsdatabasen vedr.
dette problem end alm. windows-folk gør.

Fra : Jens

Dato : 22-01-02 23:45

> [...]
> >

> øh jo, men netværks folk piller nok mere ved registreringsdatabasen vedr.
> dette problem end alm. windows-folk gør.

Det tror jeg godt nok ikke. De netværksfolk jeg kender, som konfigurerer
netværk med switche, routere osv. de piller nødigt ved Windows.

Jens

Fra : Rene Iversen

Dato : 24-01-02 17:00

"Jens" <jens@_NOSPAM_get2net.dk> wrote in message news:72m38.2978> >

> Det tror jeg godt nok ikke. De netværksfolk jeg kender, som konfigurerer
> netværk med switche, routere osv. de piller nødigt ved Windows.

ah, ok...