Riffel til salg
Fra : Morten

Dato : 18-01-02 21:13

Tikka rifler er ikke til placering over kaminhylden. De er produceret til
"action".
Brug din Tikka hårdt. Det er det, den er lavet til.

Produktionen af Tikka riflerne er en kombination af det ypperste inden for
håndværks - bøssemagerarbejde og den mest moderne, maskinelle våbenteknologi

TIKKA MASTER
Det mest perfekte eksempel på kombinationen af bøssemagertraditioner og
moderne produktionsteknologi. Olieret europa-valnøddeskæfte med dybe,
håndskårne netskæringer.

NyPris fra 7.895,-

- Olieret, behandlet skæfte.
- Aftageligt 3.

- Patenteret låsesystem.
- Justerbart aftræk, 1-2 kg.
- Fritliggende løb i dybblå, koldsmedet stål.

----

Jeg har min Tikka Master 6,5x55 til salg. Pris 4.800,-
Med kikkert, 4-9x40 (Weawer).......
Den er ca. 3 år gammel og har skudt 250 skud.

mbp@c.dk

Fra : 120010386819

Dato : 18-01-02 21:48

Hvorfor skal den sælges..og hvilken model.

Hvilke montager?

pp

Fra : laukjeldgaard

Dato : 08-02-02 18:48

"Morten" <mbp@c.dk> wrote in message

Hvor i landet bor du, og er det eventuelt muligt, at se hvilken stand den er
i ?

Fra : Lars Ibsgaard Olesen

Dato : 08-02-02 20:51

Hej laukjeldgaard
Du kom forsent den har jeg købt og den er næsten som ny.
Hilsen Lars