Domestic Disturbance
Fra : Kevin Edelvang

Dato : 18-01-02 20:36

Nogen, der har set subj.?

Er den værd at se? Hvorfor/hvorfor ikke?

--
De bedste hilsner
Kevin Edelvang

"Praeterea censeo ecclesiam populi esse delendam"

Fra : Zeki

Dato : 18-01-02 20:25

Den er fyldt med klichéer og er meget forudsigelig. Burde været kommet
direkte på video i stedet.Og så er drengen der er med i filmen irriterende.

Zeki

Fra : Martin Møller

Dato : 19-01-02 11:23

"Zeki" wrote:

> Den er fyldt med klichéer og er meget forudsigelig. Burde været kommet
> direkte på video i stedet.Og så er drengen der er med i filmen
irriterende.

Så er du vist stort set enig med denne anmelder:
http://www.berlingske.dk/artikel151426.html

--
Mvh Martin

Fra : Zeki

Dato : 19-01-02 11:20

Hmm, det skal dog lige nævnes at jeg synes at Vince Vaughn (ham fra
'Swingers') spiller ganske godt, og at han helt stjæler billedet fra
Travolta...

<spoiler>

Ofte kan blikke sige mere end ord. Der er bl.a en scene i filmen - et
bryllup - hvor fortællingen skrider frem i form af blikke og kropssprog, og
hvor vi som tilskuere gennem Vaughn, får et 'specielt' indblik i hans
karakter da Buschemi møder op. Dette er en ganske effektiv fortælleform.
Show us don't tell us.

Zeki