Dss fest Billeder 6-1-2001
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 15-01-01 14:03

Nå nu har jeg også fåed mine retur jeg vi se om jeg for dem scannet
ind i aften - også efterarbejder & oploader den Yberlige dem i morgen
i sammen tråd som denne - hvis vi er heldige :)
De er nogenlunde ok - jeg vedner mig bare arldirig til at bruge blitzh
sammen med 400 asa men det kan redes i photoshop - der er en del skæge
i mellem - nå men jeg ved Hening har goså fåed sine go Ami sider og
roder med sine så....
MvH
Bo

Fra : Amie

Dato : 16-01-01 22:35

Hejsa i dejlige mennesker :)

Så fik jeg endeligt overført mine billeder og har nu sidet og lagt dem op på
en hjemmeside. De ligger på www.dildoparty.dk/dss/fest.htm. Der ligger der
også 2 zip filer så man kan hente dem hjem til sig selv og have dem til
evigt minde :)

Håber i vil få glæde af dem og De der ikke kan huske alt fra den aften (
*host* Peder *host* ) kan måske finde ud af hvad der egentligt skete *GGGG*

Jeg kan kun sige en ting.... KANON FEST .. og jeg vil håbe at billederne vil
gøre dem der ikke var med, lidt mere nysgerige til at komme til den næste.
Hvem ved hvad der kan ske til sådan en fest *GGGG*

*knuser*
Amie
Ps.. der er så glad. kæresten kommer hjem på lørdag efter 3 uger i Tailand..
puha..

Fra : Leyna

Dato : 17-01-01 02:26

On Tue, 16 Jan 2001 22:34:42 +0100, "Amie" <amie@dildoparty.dk> wrote:

> [...]
>gøre dem der ikke var med, lidt mere nysgerige til at komme til den næste.
>Hvem ved hvad der kan ske til sådan en fest *GGGG*

Det ligner altså osse en kanon fest. For os der ikke var med ville det
dog have været fint med lidt tekst.
Men dejlige billeder - måske man kommer næste gang!
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.

Fra : Amie

Dato : 17-01-01 09:54

Hej Leyna

> Det ligner altså osse en kanon fest. For os der ikke var med ville det
> dog have været fint med lidt tekst.
> Men dejlige billeder - måske man kommer næste gang!

Det kan du have helt ret i. Jeg kunne dog ikke lige overskue det i går
aftes, men jeg begynder så småt at sætte tekst på billederne i aften :)

Håber da du kommer til næste fest :)

*knuser*
Amie

Fra : Skumleren

Dato : 17-01-01 13:49

> [...]

> også 2 zip filer så man kan hente dem hjem til sig selv og have dem til

Mange tak for det...
De gjorde at jeg faktisk fandt ud af at jeg kender endnu en herinde fra
En lille hilsen går til Hr. Tomas, som jo også er en gammel kending fra IRC

Hilsnen kommer fra DaneX!

> [...]
> gøre dem der ikke var med, lidt mere nysgerige til at komme til den næste.
> Hvem ved hvad der kan ske til sådan en fest *GGGG*

Jeg havde ikke mulighed for at deltage den 6/1, men jeg vil da gøre mit
bedste for at kunne deltage ved de kommende fester.

/Martin

Fra : Amie

Dato : 17-01-01 18:23

Hey DaneX

> Mange tak for det...

det var så lidt :)

> De gjorde at jeg faktisk fandt ud af at jeg kender endnu en herinde fra

> En lille hilsen går til Hr. Tomas, som jo også er en gammel kending fra
IRC

> Hilsnen kommer fra DaneX!

Jamen verden er lille :)

> Jeg havde ikke mulighed for at deltage den 6/1, men jeg vil da gøre mit
> bedste for at kunne deltage ved de kommende fester.

Det synes jeg ville være en rigtig god ide Martin. Du kom jo heller ikke til
den anden jeg arrangerede for IRC for et par måneder siden. Tror du snart du
tager dig sammen og kommer ud og fester ? :)) hehe

*knuser*
Amie
Hvis kæreste kommer hjem om 3 dage... JUBIII

Fra : Skumleren

Dato : 17-01-01 18:40

> Jamen verden er lille :)

Ja, for pludselig dukkede du jo også op her på DSS midt i det hele, hehe

> [...]
du
> tager dig sammen og kommer ud og fester ? :)) hehe

I den periode havde jeg virkelig MINUS penge.
Og nej, jeg havde virkelig ikke engang den sølle 50'er det kostede.

Men bare vent - jeg tager revence! hehe

/Martin

Fra : Henning

Dato : 18-01-01 00:19

"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse

> *knuser*
> Amie
> Hvis kæreste kommer hjem om 3 dage... JUBIII

Og så er der smæk for skillingerne
Brugsanvisningen ligger jo på nettet *GGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 18-01-01 03:59

On Thu, 18 Jan 2001 00:19:08 +0100, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse

>Og så er der smæk for skillingerne
>Brugsanvisningen ligger jo på nettet *GGG*
ja mine er på vej - dvs de første 15 er scannet ind & sendt til freY
men så er scaneren gåed ned og den Yberlige er sgu blevet skide syg -
så lidt toldmod - er en nødvendighed
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 17-01-01 20:03

"Skumleren" <danex@doglover.com> skrev i en meddelelse news:9444bh$7nf$1@news.inet.tele.dk...

Hej Martin.. *G*

Jeg har da længe vidt det er dig.. Snoe skribler jo ogåse herinde hehe

Hilsen
Tomas O. aka Netmaniac

Fra : Skumleren

Dato : 17-01-01 20:33

> Hej Martin.. *G*

Halløjsa Tomas

> Jeg har da længe vidt det er dig.. Snoe skribler jo ogåse herinde hehe

Ihhh... altså ... jamen jeg er jo bare langsom! hehe
Men jo, jeg vidste jo godt at Snoe er herinde.
Men jeg vidste jo ikke om du "allerede" havde regnet ud, hvem jeg lige var.
Jeg mente ikke, at jeg havde brugt mit nick "DaneX" herinde endnu - men det
har jeg så måske.

Og tak for sidst ... selvom det er over 1 år siden, vi sidst så hinanden.
Det var jo til Dating festen på Diskotek IN den 28. december 1999, hehe

Men det er da pokkers, at man ikke kan være nogen steder uden at rende ind i
dig *G*
Arj - nu har jo IRC i fred for dig, så det går jo nok lige

Hyggeligt at "rende ind i dig" igen

Hygge
/Martin

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 20-01-01 03:15

"Amie" skrev

Hej Malene, din frække tøs.

> www.dildoparty.dk/dss/fest.htm.
> *host* Peder *host*

Shite, jeg kan ikke huske en pind af hvad billederne fortæller.

Sikke noget. Men jeg håber at det var godt for Steen, uanset
hvad det var han gjorde ved mig.

Med venlig hilsen

Peder