Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SIGMA 28-105 MM F:2,8-4,0 AF PK
Fra : Assassin

Dato : 18-01-02 17:42

Jeg overvejer at skifte mit nuværende Sigma 28-80mm 3,5-5,6 AF ud med et
SIGMA 28-105 MM F:2,8-4,0 AF PK.
Jeg har set det brugt til 1495,- er det det værd og er der nogen ide i at
udskifte? Jeg savner lidt større blænde-åbning på maks brændvidde med mit
nuværende.
Håber nogen vil hjælpe en semi-newbee..

Fra : Langgaard

Dato : 18-01-02 19:37

Hej

Har du tænkt på at skifte til faste brændvidder, der er selv 2,8 en dårlig
lysstyrke.
Og de er også bedre, især i modlys !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Assassin

Dato : 18-01-02 21:20

???? faste brændvidder, det er en 28-105 som der står..

Fra : Langgaard

Dato : 19-01-02 13:49

Hej

Du forstår mig hvis ikke, faste brændvidder er en optik der ikke er en zoom.

Det kan være en 28mm blænde 2,8, det kalder man for en fast brændvidde !

Fra : Assassin

Dato : 19-01-02 17:02

Nej jeg tror bare vi snakker forbi hinanden... Ja jeg har overvejet faste
brændvidder, men det er for upraktisk til rejsebrug synes jeg. Derfor
overvejede jeg denne omtalte linse.
Til "hjemme-brug" har jeg dog overvejet en 105mm 2.8 til portrætfoto.