Kvinder har ingen fantasi..
Fra : Dan Andersen

Dato : 10-01-01 06:51

NEJ VEL, det kan _kun_ være en løgn.

Jeg er sikker på at kvinder har masser af fantasi i sengen, men, desvære
bare ikke min kæreste.

Er der ingen af jer kvindelige folk derude (eller mænd) som kan komme med
gode råd/tips til hvordan man får sat lidt mere fut i ens parterner.

Forsat god dag.

Hilsen

Dan Andersen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-01-01 08:30

"Dan Andersen" <d@d.dk> wrote in message
> NEJ VEL, det kan _kun_ være en løgn.

ja sku*G* kvinder har masser af fantasi.... nogle er bare så hmmmmm....
"hæmmede" at de ikke kan tale med deres partner om det......

> Jeg er sikker på at kvinder har masser af fantasi i sengen, men,
desvære
> bare ikke min kæreste.

det er jeg nu ikke så sikker på..... jeg er selv været typen der "kun"
fantaserer om min partner og ting vi gør eller kan gøre sammen......
tidligere betragtede jeg heller ikke det som fantasi men det er det jo i
bund og grund.....

> Er der ingen af jer kvindelige folk derude (eller mænd) som kan komme
med
> gode råd/tips til hvordan man får sat lidt mere fut i ens parterner.

vi har indimellem brugt erotiske noveller til at "starte op på"... ikke
af nød eller noget i den retning.... men af lyst.... det er hyggeligt og
pirrende at være fælles om at læse en sådan novelle... og fingrene kan
ikke lade være med at gå på opdagelse.....
nu ved jeg ikke hvad type sex din partner tænder på men det kan måske
være en ide at finde et par noveller eller tre på nettet og printe ud
til hende og bede hende læse dem.....

jeg har selv et par stykker liggende på
www.shedevil.subnet.dk/fantasi.html
det er da et forsøg værd

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-01 12:21

Sabina Hertzum wrote:

> ja sku*G* kvinder har masser af fantasi.... nogle er bare så hmmmmm....
> "hæmmede" at de ikke kan tale med deres partner om det......

Tænkt på, at man vitterlig ikke har nogen "tendenser" eller hvad man
ellers kan finde på at kalde seksuelle fantasier eller fitisher
(sikkert stavet forkert, men sådan er det).

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-01-01 17:58

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> wrote in message

> Tænkt på, at man vitterlig ikke har nogen "tendenser" eller hvad man
> ellers kan finde på at kalde seksuelle fantasier eller fitisher
> (sikkert stavet forkert, men sådan er det).

behøver man at have "tendenser" for at fantasere??
jeg mener virkelig at man ikke behøver have lyster til lak og lates....
til Sm og smæk.........
hvorfor skal fantasier være om noget specielt??? kan det ikke bare være
om ganske almindelig vanille sex??? om at give sin partner et perfekt
blowjob..... om at blive forkælet af sin partner......
og hvorfor skal det være seksuelle fantasier???
al samvær handler vel ikke om sex eller hvad?
for nogle kvinder er det sværere at finde lysten frem.... og hvis de har
en partner som min kan de måske ikke engang nå det*G*

Fra : JAn

Dato : 10-01-01 17:51

On Tue, 9 Jan 2001 21:51:06 -0800, "Dan Andersen" <d@d.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der ingen af jer kvindelige folk derude (eller mænd) som kan komme med
>gode råd/tips til hvordan man får sat lidt mere fut i ens parterner.

Der kan vel være flere grunde. Min oplevelse (håber ikke pigerne flår
mig) er, at en del især yngre kvinder ikke har så meget selvtillid, og
det får dem til at være tilbageholdende med at tage initiativet. Hvis
det er tilfældet, må du sørge for, at hun føler sig godt tilpas og er
tryg sammen med dig.
Det kan også være, hun hidtil ikke har interesseret sig særlig meget
for sex, og derfor mangler inspiration. Uanset hvad, så tror jeg, det
er vigtigt at man taler sammen om hvad man hver især kan lide, hvad
man kunne tænke sig at prøve. Du må jo bl.a. fortælle hende, at du
godt kunne tænke dig, at hun er mere aktiv.
For mit eget vedkommende, dengang jeg begyndte at være sammen med min
kæreste, var noget af det første hun sagde, at "hun ikke var så meget
til sex hele tiden". Det bundede i, at hun kom fra et forhold, hvor
sex bestod af to minutters ind/ud. Derfor sagde det hende ingenting.
Nu har hun fundet ud af, at det kan være meget mere, og er slet ikke
til at styre...

__
mvh JAn

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 11-01-01 19:28

On Wed, 10 Jan 2001 17:50:58 +0100, JAn <kidbro@email.dk> wrote:

> [...]

>det får dem til at være tilbageholdende med at tage initiativet. Hvis
>det er tilfældet, må du sørge for, at hun føler sig godt tilpas og er
det er faktisk meget vigtigt !
> [...]
>for sex, og derfor mangler inspiration. Uanset hvad, så tror jeg, det
>er vigtigt at man taler sammen om hvad man hver især kan lide, hvad
komunikation er den vigtigste bro i en hver relation

> [...]
>til sex hele tiden". Det bundede i, at hun kom fra et forhold, hvor
>sex bestod af to minutters ind/ud. Derfor sagde det hende ingenting.
tror da fan !!!
>Nu har hun fundet ud af, at det kan være meget mere, og er slet ikke
>til at styre...
Puhhhh :)
MvH
Bo

Fra : N/A

Dato : 12-01-01 16:08

Fra : JAn

Dato : 12-01-01 16:08

On Thu, 11 Jan 2001 23:13:24 +0100, "Dana Watsham"
<Watsham@worldonline.dk> wrote:

>Her er jeg så til gengæld ikke helt enig. Inspiration? Øhhhh ........
>
>Vi har alle, både mænd og kvinder, fantasibilleder på den indre nethinde.
>Nogen taler gerne om dem, andre vil dårligt indrømme det for sig selv. Og
>hvis man så er vokset op i omgivelser, hvor sex eller samvær ikke var noget
>der blev diskuteret, eller hvor piger skal være "pæne piger", kan det være
>fantastisk svært at komme overens med sine tanker om sex.

Hvad jeg mener er, at hvis en kvinde tidligere ikke rigtig har prøvet
andet end at lægge sig på ryggen når partneren havde lyst til lidt
ud/ind, aldrig har snakket med andre om emnet, aldrig har set, hørt
eller læst om sex, hvor skulle hun så få de ideer der skal til at tage
initiativet? Det ville selvfølgelig være et lidt ekstremt tilfælde,
men måske ikke så usandsynligt endda.
Det svarer lidt til at jeg er ikke nogen specielt god kok. Jeg kan
godt finde ud af at lave frikadeller og koge kartofler, men jeg er
meget dårlig til at finde på nye ting, så når jeg skal lave mad, er
det lidt de samme ting, som går igen (I behøves ikke komme med en
masse forslag her til at jeg skal læse kogebøger og så videre)

Det betyder dog ikke at jeg er uenig med dig, selvfølgelig kan det
godt være hæmmende, hvis man er vokset op med sex som tabu, hvilket
temmelig mange er.

>Her ville jeg nok anbefale ikke at presse på ........... der er ikke noget
>mere rædselsfuldt end en kæreste der hele tiden vil, hvis det bare er et
>knus man trænger til. Men snak med hende. Kommunikation er den eneste
>livline, et forhold har!

Jeg mente nu egentlig heller ikke han skulle gøre det hele på en gang.
Han skal selvfølgelig have antennerne ude, så han nogenlunde ved hvor
han har hende. Men hvis han er kommmet så langt, at han har fået hende
til at åbne lidt op, og de kan snakke om emnet uden problemer, må det
næste være at fortælle hinanden hvad man gerne vil (og ikke vil).

Hvis der så er noget hun siger hun ikke vil, som han egentlig godt
kunne tænke sig, skal han lade det ligge foreløbig. Måske ændrer hun
holdning til specifikke ting, efterhånden som hun udvikler sig, så
hans ønsker senere bliver opfyldt.

__
mvh JAn