CS - højre hånd?
Fra : RE FrEaK

Dato : 18-01-02 16:13

Hey NG!

Nu er jeg træt af at se at "jeg" har våbenet i venstre hånd, er der nogle
der ved hvordan jeg får den ovre i højre?

/Anders

Fra : Rune Manscher

Dato : 18-01-02 16:38

"RE FrEaK" <alerager@gamepower.dk> wrote in message
> Hey NG!
>
> Nu er jeg træt af at se at "jeg" har våbenet i venstre hånd, er der nogle
> der ved hvordan jeg får den ovre i højre?

Vælger det under customize/advanced ?? Det plejer da at virke...

*Rune

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-01-02 23:38

Rune Manscher skrev i meddelelsen ...
>"RE FrEaK" <alerager@gamepower.dk> wrote in message

>Vælger det under customize/advanced ?? Det plejer da at virke...

Det skal bare sættes til at sidde i venstre side, så skal man spille lidt,
så skal man ud og sætte den til højre igen.. så virker det...

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : S3N80R

Dato : 19-01-02 00:08

On Fri, 18 Jan 2002 16:12:31 +0100, "RE FrEaK" <alerager@gamepower.dk>
wrote:

>Hey NG!
>
>Nu er jeg træt af at se at "jeg" har våbenet i venstre hånd, er der nogle
>der ved hvordan jeg får den ovre i højre?
>
>/Anders

Hejsa Anders,

<CONFIGURATION> <CONTROLS> <ACTIVATE IN-GAME GUI> - fra denne menu kan
du inde i selve spillet skifte våbenhånd.

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Gung Ho

Dato : 19-01-02 13:36

Eller også skal du tilføje følgende linje i den fil, der hedder config.cfg,
og som ligger i dit cstrike bibliotek:

setinfo "lefthand" "0"

Mvh GH