Ualmindeligt med barbering?
Fra : dorte_dorte@my-deja.~

Dato : 08-01-01 19:24

Hej igen!

Jeg kom til at tænke på hvor almindeligt det egentlig er at blive
barberet. Selv er jeg blevet helt glat, for første gang i mit liv, og jeg
er blevet vildt glad for det, selvom det føltes lidt bart lige til at
begynde med. Men det har givet en helt ny følsomhed og jeg synes jeg
fornemmer min mand meget tættere end ellers.Det er dejligt!
Men når jeg tænker efter, synes jeg faktisk ikke jeg ellers har set ret
mange barberede, heller ikke i svømmehallen, hvor jeg ellers kommer tit
(det var faktisk lidt af en overvindelse at skulle bade der første gang -
faktisk blev jeg lidt genert). Der er selvfølgelig lidt trimning i
forhold til bikinilinien, men ellers ikke noget. Selv har jeg hidtil også
kun været trimmet til bikinilinien - nå OK, måske lidt mere, men ikke
meget.
Ikke at det vil ændre på min glæde ved at være barberet, men er det bare
mig der ikke har haft øjnene åbne, eller er det forholdsvis ualmindeligt?

Knus fra Dorte, der er glad og glat

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Gitte Beyer

Dato : 08-01-01 20:14

Hej Dorte

>Jeg kom til at tænke på hvor almindeligt det egentlig er at blive
>barberet.

Det er også noget jeg tit har tænkt over, uden at kunne komme svaret
nærmere.

> [...]
>forhold til bikinilinien, men ellers ikke noget. Selv har jeg hidtil også
>kun været trimmet til bikinilinien - nå OK, måske lidt mere, men ikke

Jeg har heller ikke langt mærke til særlig mange piger/kvinder i
svømmehallen, der er barberet. Nu er det ikke fordi jeg kommer i
svømmehallen særlig tit, men det hænder da. Første gang jeg skulle
klæde om/bade "offentligt" efter barbering var jeg også lidt pinligt
berørt, og følte at der blev lagt mærke til mig, ligesom det var lidt
mere træls end sædvanligt at skulle til underlivs-undersøgelse hos
lægen. Men på den anden side, må hun jo se en hel del.

>Ikke at det vil ændre på min glæde ved at være barberet, men er det bare
>mig der ikke har haft øjnene åbne, eller er det forholdsvis ualmindeligt?

Det vil jeg egentlig også gerne vide.
Og så lige for at tilføje lidt, så kunne jeg da godt tænke mig at
vide, hvad I fyre/mænd mener om glatbarberede kvinder? Er det noget I
egentlig er ligeglade med, eller tænder det lidt ekstra, eller hvad?

MVH
Gitte, der også er med i klubben...

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-01-01 21:14

Gitte Beyer <gitte@beyer.nu> skrev i en nyhedsmeddelelse:3a5a0fce.50731071@news.cybercity.dk...
<Snip>
> Og så lige for at tilføje lidt, så kunne jeg da godt tænke mig at
> vide, hvad I fyre/mænd mener om glatbarberede kvinder? Er det noget I
> egentlig er ligeglade med, eller tænder det lidt ekstra, eller hvad?

Personligt er jeg helt vild med det, og min kone ved det. Hun er bare ikke helt vild efter at gøre det, men så meget desto bedre når det sker.

Med hensyn til svømmehaller, så er det da sker indtil flere gange, at min kone har fortalt mig at en kvinde har været barberet. Der er næsten ikke noget bedre end at hun udpeger kvinderne inde i svømmehallen, hvorefter vi fantasere om hvad vi/jeg vil gøre ved dem. Det ender som regle med et ordentligt knald når vi kommer hjem.

Det kunne jo selvfølgelig blot være noget hun finder på, fordi hun ved hvordan det tænder mig

> Gitte, der også er med i klubben...

Hvilke klub? Er der nu igen et indlæg som min udbyder ikke har på sin server?

Lars

Fra : Gitte Beyer

Dato : 08-01-01 21:27

Hejsa

>Med hensyn til sv=F8mmehaller, s=E5 er det da sker indtil flere gange, =
>at min kone har fortalt mig at en kvinde har v=E6ret barberet. Der er =
>n=E6sten ikke noget bedre end at hun udpeger kvinderne inde i =
>sv=F8mmehallen, hvorefter vi fantasere om hvad vi/jeg vil g=F8re ved =
>dem. Det ender som regle med et ordentligt knald n=E5r vi kommer hjem.

Jamen, det er jobare skønt.

>Det kunne jo selvf=F8lgelig blot v=E6re noget hun finder p=E5, fordi hun =
>ved hvordan det t=E6nder mig

Men betyder det så meget, når nu resultatet er så godt?

>Hvilke klub? Er der nu igen et indl=E6g som min udbyder ikke har p=E5 =
>sin server?

Klubben af barberede kvinder *SS*

MVH
Gitte

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-01-01 19:44

On Mon, 08 Jan 2001 20:27:10 GMT, gitte@beyer.nu (Gitte Beyer) wrote:

>Jamen, det er jobare skønt.
det er bare HERLIGT ;)

>Men betyder det så meget, når nu resultatet er så godt?
nada ... når bare alle er glade så er intet for stort eller for småt;)

I rummet kan ingen høre dig skrige ;(

>Klubben af barberede kvinder *SS*
Fniz hvor frækt :)
MvH
Bo

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-01 00:00

Hej Gitte

> [...]
> vide, hvad I fyre/mænd mener om glatbarberede kvinder? Er det noget I
> egentlig er ligeglade med, eller tænder det lidt ekstra, eller hvad?

Det er fedt, fordi det er praktisk. Det er irriterende, at få hår i munden,
når man slikker fisse og de generer og kilder i ansigtet. Ergo er det
fedt, når de er raget af.

Jeg kunne vil dog ikke gøre det på selv, men på den anden side, så
forventer jeg heller ikke, at blive slikket på løgene.

Mark

Fra : JAn

Dato : 09-01-01 17:43

On Mon, 08 Jan 2001 23:00:29 GMT, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:
> [...]
>
>Jeg kunne vil dog ikke gøre det på selv, men på den anden side, så
>forventer jeg heller ikke, at blive slikket på løgene.

Jeg kan kun give dig helt ret. Det er en kæmpe fordel, når man skal
slikke, ikke at skulle skubbe hårene til side. Samtidigt føles det
anderledes når huden omkring er helt glat. Der er også noget
psykologisk i det, som en anden har skrevet i tråden, viser det at
kvinden er bevidst om sig selv.
Hvad der derimod _ikke_ er særlig godt er hvis det ikke er gjort
ordenligt eller det er et par dage siden, så risikerer man at rive
næsen...

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange af mændene, som har prøvet
at barbere sine egne hår (ikke dem på hovedet) væk, og hvad reaktioner
de fik på det. Jeg har selv prøvet at barbere bollerne og roden af
pikken, og det kunne min kæreste godt se en fordel i.. Det giver
også en speciel glat fornemmelse.

Mark har du overvejet at du ikke bliver slikket på bollerne fordi de
er fulde af hår...:-?

__
mvh JAn

Fra : Skumleren

Dato : 09-01-01 23:13

Hej Jan

> [...]
> de fik på det. Jeg har selv prøvet at barbere bollerne og roden af
> pikken, og det kunne min kæreste godt se en fordel i.. Det giver

Som du vil kunne læse i mit første indlæg i denne tråd, så barberer jeg mine
nosser - og jeg barberer også roden af pikken. Resten af hårene bliver
trimmet så de ikke er så lange.
Og hvad har jeg haft af reaktioner på det?
Tjaeh, hvis vi snakker reaktioner fra andre, så har jeg ikke fået nogen
negative ud af det. De har da sat pris på det - min sidste kæreste direkte
tændte på at slikke mine nosser når de var nybarberede.

Min nuværende kæreste er ligeglad så lige i øjeblikket lader jeg det gro
lidt.

Af reaktioner sådan på min krop, så har der ikke været noget bortset fra
lidt kløen de første gange, jeg prøvede det.

Personligt synes jeg selv, at det er en dejlig fornemmelse at være barberet
dernede.

That's my $0.02!

/Martin

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-01 23:46

Hej JAn

> [...]
> anderledes når huden omkring er helt glat. Der er også noget
> psykologisk i det, som en anden har skrevet i tråden, viser det at

En del kvinder holder en vis afstand til deres underliv - så kan det vist
ikke siges mere diplomatisk (der er stof til en ny tråd om *det* emne), så
ja jeg giver dig ret i, at det formodentligt lokker nogen kvinder til at
studere de ædlere dele nøjere.

> Hvad der derimod _ikke_ er særlig godt er hvis det ikke er gjort
> ordenligt eller det er et par dage siden, så risikerer man at rive
> næsen...

Ja, eller pikken og det kan man altså også, hvis den er behåret eller er
jeg den eneste der har fået lettere hudafskrabninger efter en heftig og
langvarig omgang?

> [...]
> de fik på det. Jeg har selv prøvet at barbere bollerne og roden af
> pikken, og det kunne min kæreste godt se en fordel i.. Det giver

Ja, kløende (gætter jeg på).

> Mark har du overvejet at du ikke bliver slikket på bollerne fordi de
> er fulde af hår...:-?

Sikkert, men jeg er ikke *specielt* interesseret i at blive slikket eller
krammet der. En finger, der kilder meget let, er det eneste jeg vil være
med til. Det område er s'gu for ømskindet, til at der skal pilles for
ved i det mindste mine boller.

Mark

Fra : JAn

Dato : 10-01-01 17:25

On Tue, 09 Jan 2001 22:46:29 GMT, "Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk>
wrote:

>Ja, kløende (gætter jeg på).

Først når det kommer ud igen...

> [...]
>krammet der. En finger, der kilder meget let, er det eneste jeg vil være
>med til. Det område er s'gu for ømskindet, til at der skal pilles for

Selvfølgelig er det et følsomt område, men så galt synes jeg det nu
heller ikke det er. Men ikke noget med at mase eller bide..

__
mvh JAn

Fra : Henning

Dato : 11-01-01 15:06

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark

> [...]
> krammet der. En finger, der kilder meget let, er det eneste jeg vil være
> med til. Det område er s'gu for ømskindet, til at der skal pilles for

Jeg til gengæld elsker når en kvinde tager bollerne i munden
og leger med dem, med sin tunge, medens hun med hånden,
kærtegner min pik og glans UHHHHMMMMM!
Eller som i fordums tid, en anden kvinde samtidig suttede og
slikkede på pikken *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-01-01 02:14

"Mark Thomas Gazel" skrev

Hej Mark

> er jeg den eneste der har fået lettere hudafskrabninger efter
> en heftig og langvarig omgang?

Nej. Det gælder naturligvis også den anden vej rundt, hvis man
selv "stikker" lidt.

> Det område er s'gu for ømskindet, til at der skal pilles for
> ved i det mindste mine boller.

Jaja, det siger du kun indtil du har prøvet en våd tunge, som
langsomt glider op af den glatte pung.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-01-01 03:07

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev:

Davs

> Nej. Det gælder naturligvis også den anden vej rundt, hvis man
> selv "stikker" lidt.

Det skal jeg ikke kunne sige, men hun brokker sig da nogen
gange over at hendes fisse er øm.

Jeg vil ikke afvise tanken.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 13-01-01 01:43

"Mark Thomas Gazel" skrev

Hej Mark

> Det skal jeg ikke kunne sige, men hun brokker sig da nogen
> gange over at hendes fisse er øm.

Tjah. Hvad dælen skal jeg sige. Der må være et eller galt med
din teknik.

> Jeg vil ikke afvise tanken.

Yay, and Mark is swayed.

With at laughing

Peder

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-01-01 02:14

"JAn" skrev

Hej JAn

> Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange af mændene, som
> har prøvet at barbere sine egne hår (ikke dem på hovedet) væk,

*stikker fingeren i vejret*

> og hvad reaktioner de fik på det.

De kvinder jeg har været udsat for, har været glade for det, een
af dem hvinede endda (jeg går ud fra at hun var ekstra positiv)
da hun opdagede det.

I badmintonklubben var reaktionen nysgerrighed, blandt dem som
kommenterede det. Jeg ved ikke om dem som ikke nævnte det, var
lidt forlegne over sitautionen.

> Mark har du overvejet at du ikke bliver slikket på bollerne
> fordi de er fulde af hår...:-?

Hvis hun er utilfreds, kan hun vel binde ham og finde kniven
frem.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Henning

Dato : 09-01-01 20:11

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark

> Det er fedt, fordi det er praktisk. Det er irriterende, at få hår i
munden,
> når man slikker fisse og de generer og kilder i ansigtet. Ergo er det
> fedt, når de er raget af.

Mig har det aldrig generet at slikke en naturligt behåret kusse,
vådt hår er ikke særlig generende, kun et par gange har jeg
kommet til at nyse, på grund af et hår har kildet mig i næsen *GGG*

Jeg synes en glatbarberet kusse ser dejlig fræk og indbydende
ud, men de gange hvor jeg har slikket en sådan, har jeg følt
det som at slikke då et stykke sandpapir og så foretrækker
jeg altså at få hår i munden

MVH
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 09-01-01 20:24

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg synes en glatbarberet kusse ser dejlig fræk og indbydende
> ud, men de gange hvor jeg har slikket en sådan, har jeg følt
> det som at slikke då et stykke sandpapir og så foretrækker
> jeg altså at få hår i munden

Så har barberen ikke gjort sit arbejde godt nok Jeg er jo en af dem
der elsker en fræk, glat og våd mis... Men har altid forsvoret at blive
barberet selv.. Det fandt Peder og Tomas jo ud af og dyrkede gruppepres
på mig indtil jeg overgav mig til Sabinas sikre hånd... Nu ville jeg
ikke undvære det *SF*

John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...
Julekonkurrencen er slut, se hvem der vandt...
Skal du være vores næste præmiesponsor..?

Fra : Skumleren

Dato : 09-01-01 23:15

> [...]
> barberet selv.. Det fandt Peder og Tomas jo ud af og dyrkede gruppepres
> på mig indtil jeg overgav mig til Sabinas sikre hånd... Nu ville jeg

Uha ... godt nok har jeg tillid til folk om mange ting - men jeg ville
ALDRIG lade en kvinde nærme sig mine nosser med et barberblad! hehehe
Fy for py for ... det vil jeg godt selv klare *G*

/Martin

Fra : John Sahl

Dato : 09-01-01 23:26

"Skumleren" <danex@doglover.com> wrote in message
> Uha ... godt nok har jeg tillid til folk om mange ting - men jeg ville
> ALDRIG lade en kvinde nærme sig mine nosser med et barberblad! hehehe
> Fy for py for ... det vil jeg godt selv klare *G*

Hol da op, det er da lækkert.. Især testen om hvor vidt arbejdet er
udført ordentligt bagefter Jeg nyder da også at gøre det på hende

Fra : Skumleren

Dato : 09-01-01 23:49

> Hol da op, det er da lækkert.. Især testen om hvor vidt arbejdet er
> udført ordentligt bagefter Jeg nyder da også at gøre det på hende
> *SF*

Jo tak, men nu er kvindens hud, der hvor der skal barberes, også NOGET
fastere og medgørlig end huden på mænds nossere - og dermed også NOGET
sværere at barbere uden at komme til skade :)

/Martin

Fra : Tomas O.

Dato : 10-01-01 00:09

"Skumleren" <danex@doglover.com> skrev:
SNIP
> Jo tak, men nu er kvindens hud, der hvor der skal barberes, også
> NOGET fastere og medgørlig end huden på mænds nossere - og dermed
> også NOGET sværere at barbere uden at komme til skade :)

Tjah jeg bruger en Mark III fra gilette den med de 3 balde og den er
nem at styre og sikkert også nemmere for en kvinde

Tomas O. som også har glatte kugler

Fra : Skumleren

Dato : 10-01-01 00:29

> Tjah jeg bruger en Mark III fra gilette den med de 3 balde og den er
> nem at styre og sikkert også nemmere for en kvinde

Jeg bruger også en MACH 3 ( som den hedder ) og ja, det er LIDT
nemmere - men stadig ikke nok til at jeg ville turde overlade det til andre
end mig selv.
Ja ja - kald mig bare en tøsedreng

/Martin

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 10-01-01 02:03

> Jo tak, men nu er kvindens hud, der hvor der skal barberes, også NOGET
> fastere og medgørlig end huden på mænds nossere - og dermed også NOGET
> sværere at barbere uden at komme til skade :)

Hmm. Nu er risikoen for at lave ulykker med et barberblad altså
noget overdrevne. Jeg er blevet berbaret af en partner utallige
gange, og jeg har aldrig oplevet uheld.

Skulle der endelig sker det, at der kommer en lille ridse i huden, så
er der jo altså ikke tale om noget der er hverken katastrofalt,
uopretteligt eller smertefuldt.

Hvis du er tryg ved at sidde i en bil din partner kører virker det
rimeligt hysterisk ikke at turde lade hende barbere dig.

/Lars
--
http://www.efit.dk

Fra : JAn

Dato : 10-01-01 17:33

On 10 Jan 2001 02:03:11 +0100, "Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk>
wrote:

>Skulle der endelig sker det, at der kommer en lille ridse i huden, så
>er der jo altså ikke tale om noget der er hverken katastrofalt,
>uopretteligt eller smertefuldt.

Sådan nogle småridser kan nu godt være lettere ubehagelige, jeg er i
hvert fald en kylling mht til at lade andre gøre arbejdet. Det har den
fordel, at man kan lade det komme som en overraskelse for partneren
(med mindre man gør det hele tiden).

__
mvh JAn

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 10-01-01 20:57

JAn <kidbro@email.dk> writes:

> Sådan nogle småridser kan nu godt være lettere ubehagelige,

Nemlig, ja. "Lettere ubehagelige" = ikke nogen katastrofe i det meget
sjældne tilfælde hvor det går galt.

/Lars
--
http://www.efit.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-01-01 02:14

"Skumleren" skrev

Hej Martin

> Uha ... godt nok har jeg tillid til folk om mange ting - men
> jeg ville ALDRIG lade en kvinde nærme sig mine nosser med et
> barberblad! hehehe Fy for py for ... det vil jeg godt selv
> klare *G*

Har du ikke tillid til din partner?

Må hun nærme sig dine nosser med munden (tænderne)?

En barbering skal naturligvis altid være på "klientens" præ-
misser og hvis du føler dig utryg i situationen, bruger i bare
et par timer mere på operationen (undskyld, jeg kunne ikke lade
være med at tænke på en knivgal halvblind overlæge).

I øvrigt gør det ikke ret ondt at skære sig og bløder heller
ikke forfærdeligt meget, hvis man stopper blødningen hurtigt
(koldt omslag virker fortrinligt på mig).

Men, det kan godt svide en del, især hvis man ikke hurtigt får
såret til at heles (smør noget godt creme på).

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Henning

Dato : 12-01-01 20:17

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Skumleren" skrev
>
> Hej Martin

> Har du ikke tillid til din partner?

Jeg kommer lige til at tænke på, at de,
der er bange for barberblade/knive, da bare
kan bede den elskede om at plukke dem
med en pincet *GGGGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-01-01 20:04

On Tue, 9 Jan 2001 23:15:01 +0100, "Skumleren" <danex@doglover.com>
wrote:

>Uha ... godt nok har jeg tillid til folk om mange ting - men jeg ville
>ALDRIG lade en kvinde nærme sig mine nosser med et barberblad! hehehe
>Fy for py for ... det vil jeg godt selv klare *G*
Ohhhhhhh ingen tillid ???
MvH
Bo
ufo antropologen indrømede han var stadigt perpleks da han førte de
sidste data til lock bogen - da d efandt vores skygger omkring tv
setet - han konkluderede den menskelige race har underhold sig selv
til døde ( Roger waters : amused to death 1992 )

Fra : Henning

Dato : 09-01-01 22:16

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

*GGGG*

> [...]
> barberet selv.. Det fandt Peder og Tomas jo ud af og dyrkede gruppepres
> på mig indtil jeg overgav mig til Sabinas sikre hånd... Nu ville jeg

Måske man skulle besøge Sabina for at prøve hvordan det er
at gå uden pels *GGGGG*

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-01-01 07:40

> Måske man skulle besøge Sabina for at prøve hvordan det er
> at gå uden pels *GGGGG*

hmmmmm mon det er nu jeg erklærer at denne service er forbeholdt min
partner??*GGG*

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : JAn

Dato : 10-01-01 17:28

On Wed, 10 Jan 2001 07:39:51 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

>hmmmmm mon det er nu jeg erklærer at denne service er forbeholdt min
>partner??*GGG*

Det kommer vel an på, om tanken om en længere kø afskrækker dig. Det
kunne da sikkert være rimeligt morsomt, med mindre altså partneren
bliver misundelig...
Bortset fra det, ville jeg nu nok ikke overlade lige netop barbering
af de ædlere dele til andre end mig selv.

__
mvh JAn

Fra : John Sahl

Dato : 10-01-01 18:01

"JAn" <kidbro@email.dk> wrote in message
> Det kommer vel an på, om tanken om en længere kø afskrækker dig. Det
> kunne da sikkert være rimeligt morsomt, med mindre altså partneren
> bliver misundelig...

Tjoh, lidt, men ok jeg sætter bare prisen der efter ,-) Hmm, hvad skal
vi sige.. 1500 og publicering på nettet med billeder er prisen. Hvor
lang er køen nu? *G*

> Bortset fra det, ville jeg nu nok ikke overlade lige netop barbering
> af de ædlere dele til andre end mig selv.

Hun er nu sikker nok på hånden

Fra : Henning

Dato : 11-01-01 15:23

> "JAn" <kidbro@email.dk> wrote in message
>
> Tjoh, lidt, men ok jeg sætter bare prisen der efter ,-) Hmm, hvad skal
> vi sige.. 1500 og publicering på nettet med billeder er prisen. Hvor
> lang er køen nu? *G*

OKL!!!! Betaler du mig 1500 kr så lader jeg sku selv dig barbere den,
du er jo trods alt gammel håndværker *GGGG*

> Hun er nu sikker nok på hånden

Ja han er da en tøsedreng, der ikke ser mulighederne for at leve
et spændende og uforudsigeligt liv

MVH
Henning, der da gerne vil barberer damer gratis *GF*

Fra : John Sahl

Dato : 11-01-01 15:36

> OKL!!!! Betaler du mig 1500 kr så lader jeg sku selv dig barbere den,
> du er jo trods alt gammel håndværker *GGGG*

Det var sgu ikke sådan ment og det ved du godt, men skidt *G*

> Ja han er da en tøsedreng, der ikke ser mulighederne for at leve
> et spændende og uforudsigeligt liv

Jeg kan jo så bare sige, at man nok lige skal se lyset og ud på den
anden side før man er klar over hvad man gik glip af

> MVH
> Henning, der da gerne vil barberer damer gratis *GF*

Jeg tager da heller ikke noget for at barbere Sabina, det er jo en hel
fornøjelse i sig selv *SF*

Fra : JAn

Dato : 11-01-01 20:00

On Wed, 10 Jan 2001 18:01:09 +0100, "John Sahl"
<johnsahl@worldonline.dk> wrote:

>Tjoh, lidt, men ok jeg sætter bare prisen der efter ,-) Hmm, hvad skal
>vi sige.. 1500 og publicering på nettet med billeder er prisen. Hvor
>lang er køen nu? *G*

Der skal som nok være nogen, der stadig er med på ideen, måske endda
nogle nye...

__
mvh JAn

Fra : Henning

Dato : 11-01-01 15:17

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote in message

> hmmmmm mon det er nu jeg erklærer at denne service er forbeholdt min
> [...]

Ja under din henvisning til din sig. burde man jo nok overveje
en ekstra gang, før man lægger sig under rage-kniven hos dig *GGG*

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-01-01 02:14

"John Sahl" skrev

Hej John

> Men har altid forsvoret at blive barberet selv.. Det fandt
> Peder og Tomas jo ud af og dyrkede gruppepres på mig indtil
> jeg overgav mig til Sabinas sikre hånd... Nu ville jeg
> ikke undvære det *SF*

Gruppepres behøver ikke altid at være en dårlig ting.

Man må indrømme, at du var standhaftig i ret lang tid.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : John Sahl

Dato : 12-01-01 03:29

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message

Hej Peder

> Gruppepres behøver ikke altid at være en dårlig ting.

Nej ikke i dette tilfælde og i vidste vist også godt at jeg kunne tåle
det *G*

> Man må indrømme, at du var standhaftig i ret lang tid.

Jeg er altid standhaftig... men tak for overtalelsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-01 23:47

Hej Henning gamle dreng

> [...]
> vådt hår er ikke særlig generende, kun et par gange har jeg
> kommet til at nyse, på grund af et hår har kildet mig i næsen *GGG*

Det har været ope over et par gange for mig.

> Jeg synes en glatbarberet kusse ser dejlig fræk og indbydende
> ud, men de gange hvor jeg har slikket en sådan, har jeg følt
> det som at slikke då et stykke sandpapir og så foretrækker
> jeg altså at få hår i munden

Ingen tvivl om at det skal vedligeholdes, for jeg bryder mig
heller ikke om fornemmelsen af sandpapir dernede.

Mark

Fra : Henning

Dato : 11-01-01 15:13

> Hej Henning gamle dreng

Hej Knægt *GGG*

> Ingen tvivl om at det skal vedligeholdes, for jeg bryder mig
> heller ikke om fornemmelsen af sandpapir dernede.

Desverre synes Fru Henning, at hendes kusse ser dum ud,
når den er glat barberet, det nytter ikke jeg synes den er
fræk og dejlig, når hun tænder totalt af på at den er bar,
jeg elsker ellers at ligge og "rage" der nede *GGGG*
De gange jeg har fået lov kan tælles på een hånd

MVH
Henning

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 12-01-01 00:04

Henning <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:93keqd$1467$1@news.cybercity.dk...

> Desverre synes Fru Henning, at hendes kusse ser dum ud,
> når den er glat barberet, det nytter ikke jeg synes den er
> fræk og dejlig, når hun tænder totalt af på at den er bar,

Det er præcis den samme forklaring jeg får fra min kone. Ligemeget hvor meget jeg prøver at overbevise hende om at den ser kanon fræk ud, så holder hun på at den er grim uden hår

> jeg elsker ellers at ligge og "rage" der nede *GGGG*

Ditto, det ender dog næsten atid med at hun sige: "Hvis ikke snart du er færdig, så falder jeg altså i søvn!" og så må man jo se at få det overstået, så hun kan komme op på mærkerne igen.

> De gange jeg har fået lov kan tælles på een hånd

Lad mig lige tælle... ja lige præcis på en hånd, men jeg har da planer om at jeg snart skal til at bruge to hænder.

Lars

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-01-01 07:49

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]

>Det er præcis den samme forklaring jeg får fra min kone. Ligemeget hvor
meget jeg >prøver at overbevise hende om at den ser kanon fræk ud, så

her tilslutter jeg mig..... jeg synes i bund og grund også at min mis er
grim når den er helt glat...... derfor har jeg altid en dusk øverst og
er barberet i mellem benene og i bikinilinien.....
de meget få gange jeg har prøvet at være helt glat har jeg væmmes ved
det... jeg synes ikke bare det er grimt... men også ubehageligt.....
men dermed ikke sagt at jeg mener jeg er bange for min mis..... jeg har
ingen problemer med den ellers..... hvorfor skulle jeg have det? det er
jo en del af mig.... bare en knapt så køn del*G*

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-01-01 20:12

On Fri, 12 Jan 2001 07:48:49 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

HI Sabina :)
>her tilslutter jeg mig..... jeg synes i bund og grund også at min mis er
>grim når den er helt glat......
Kan det passe ?????
> derfor har jeg altid en dusk øverst og
>er barberet i mellem benene og i bikinilinien.....
et FANTASTISK godt kompromis
>de meget få gange jeg har prøvet at være helt glat har jeg væmmes ved
>det... jeg synes ikke bare det er grimt... men også ubehageligt.....
Nå for søren .. jamne så bør dte ikke ske igen - man skal her i livet
gå igenem nogen meget svære oplevelser , men selv om det er hårdt -
så er det vigtigt BAGEFTER at huske hvad man lærte af den svære tid
man gik igenem !
>men dermed ikke sagt at jeg mener jeg er bange for min mis..... jeg har
>ingen problemer med den ellers.....
Godt !
>hvorfor skulle jeg have det?
det kan jeg heller ikke se ?
>det er
>jo en del af mig....
det er helt naturligt !!!
> bare en knapt så køn del*G*
ohh pjat med dig ....
MvH
Bo

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-01-01 21:30

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> HI Sabina :)

hej bo*S*

> Kan det passe ?????

absolut..... jeg synes virkelig den er tudegrim.... nok fordi jeg synes
den virker alt for dellet og stor når den er glat... og så kan man se
alle strækmærkerne der ellers er nogenlunde gemt bag hår.....

> et FANTASTISK godt kompromis

tjaaa*G* på den måde skjuler jeg da i det mindste strækmærkerne.....

> [...]
> gå igenem nogen meget svære oplevelser , men selv om det er hårdt -
> så er det vigtigt BAGEFTER at huske hvad man lærte af den svære tid

absolut......

> Godt !
> det kan jeg heller ikke se ?
> det er helt naturligt !!!

yup*S*

> ohh pjat med dig ....

tjaaaa..... det er jo bare min mening om en del af mig... har du ikke et
eller andet på din krop du ikke mener er særlig kønt?

Fra : Henning

Dato : 14-01-01 00:26

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> når den er glat barberet, det nytter ikke jeg synes den er
> fræk og dejlig, når hun tænder totalt af på at den er bar,
hej Henning.
Ja Ja min skat , nu må jeg lige på banen , det er rigtigt at det ser dumt ud
den
kommer til at ligne en lille pige der endnu ikke har fået hår på kussen .O g
det
er vel ikke meningen eller huur?

> [...]
hun på at den er grim uden hår

> jeg elsker ellers at ligge og "rage" der nede *GGGG*

Jamen rag du bare , men lad ragekniven ligge, i skuffen.
Så får jeg også fornøjelse af rageriet. *GGGGG*

> De gange jeg har fået lov kan tælles på een hånd

Å nej hvor har du det hårt det er vel nok en ,kedelig kone du har .skulle vi
aligevel give den en ny frisure så bliver det lunken olie i stedet for sæbe
vi skal jo nødig udtøre den så den ikke kan bruges bag efter .

Kærlig hilsen Fru Henning.

Fra : Henning

Dato : 14-01-01 21:34

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa kære viv *GGG*

> [...]
> den
> kommer til at ligne en lille pige der endnu ikke har fået hår på kussen .O

Nej da, det spændende og fasinerende er jo, at din kusse jo så ikke
ligner en, der går 16 af på du(k)sinet *GGGGG*

> Jamen rag du bare , men lad ragekniven ligge, i skuffen.
> Så får jeg også fornøjelse af rageriet. *GGGGG*

Aha *S* du er forhandlingsvenlig *GGG*

> [...]
sæbe
> vi skal jo nødig udtøre den så den ikke kan bruges bag efter .

Wauuuvv, kom straks og mærk hvor begejstret jeg er *GGGG*
Bare vent, jeg har ferie fra på mandag, så skal du få ny frisure *GF*

> Kærlig hilsen Fru Henning.
Du er satme en gæv pige

Din begejstrede mand

Fra : Fru Henning

Dato : 14-01-01 22:08

> [...]
>
> Nej da, det spændende og fasinerende er jo, at din kusse jo så ikke
> ligner en, der går 16 af på du(k)sinet *GGGGG*

Fandt du lige en en lille åbning i mit forsvar ?
du kender mine svagheder. Du frister for stærkt *.GGG*

> vi
> sæbe
>
> Wauuuvv, kom straks og mærk hvor begejstret jeg er *GGGG*
> Bare vent, jeg har ferie fra på mandag, så skal du få ny frisure *GF*

Hold begejstringen , og sørg for vi har olie i huset .
Og drenge har i nogen forslag til frisurer ?
Så motager jeg gerne ininspiration i form af beskrivelser
eller billeder , af den nye kusse-hår-mode anno 2001 .*GGGG*

Hvor er det skønt at få sine exibishionistiske oratoriske behov
dækket i et større forum *GF*
Hol jer endelig ikke tilbage med forslag, min kusse skal jo
ikke være en dus(k)sin vare, med den nue frisure, det må
gerne være en der skal trimmes og sættes ofte, Henning
stiller jo op som frisør (Den har du selv bedt om *GGGG*)

Kærlig Hilsen
Din exseptionelle dejlige Kone!

Fra : Skumleren

Dato : 09-01-01 13:35

"Gitte Beyer" <gitte@beyer.nu> wrote in message
> Hej Dorte

Ja hej jer alle :)

> Og så lige for at tilføje lidt, så kunne jeg da godt tænke mig at
> vide, hvad I fyre/mænd mener om glatbarberede kvinder? Er det noget I
> egentlig er ligeglade med, eller tænder det lidt ekstra, eller hvad?

Ja, jeg kan jo kun tale for mig selv, og det gør jeg naturligvis så også.
Nu elsker jeg (og ja, jeg decideret ELSKER det) at give oralsex, og jeg
foretrækker helt klart at der har været besøg af en skraber dernede - i
hvert fald omkring skamlæberne (der må nemlig godt være lidt "pynt" på
toppen).
Min begrundelse er at jeg finder det ubehageligt at få "hår i maden" - og
irriterende er det da hvis man skal stoppe hver halve minut for at fiske hår
ud af sin egen mund eller for at stryge hårene tilside så man kan komme til
igen

I øvrigt barberer jeg mine nosser og trimmer resten af hårene af selv samme
grund for pigerne's skyld, hvilket jeg da bestemt ikke har fået negative
bemærkninger for

/Martin

Fra : TDJ

Dato : 09-01-01 08:58

dorte_dorte@my-deja.com wrote in <93d0is$vll$1@nnrp1.deja.com>:

>Hej igen!
>
>Jeg kom til at tænke på hvor almindeligt det egentlig er at blive
>barberet.

Det er ret almindeligt i USA og det sydligere Europa.

For dem som har lyst til at finde ligesindede, kan jeg stærkt
anbefale

   http://www.shavedsluts.com/wwwboard/

som trods det kommercielle "udseende" her et dejligt frit forum med
flinke mennesker fra hele verden. Der er også links til masser
af info, FAQs, statistik, etc etc. Se især linket øverst til
arkivet !

Prøv også at gå forbi

   http://www.wnn.nu

som er en hollandsk klub for shavers.

God fornøjelse og KISS (Keep It Super Smooth).

   TDJ
(som også synes det er et totalt turn-on...)

Fra : b14789@my-deja.com

Dato : 10-01-01 20:36

In article <Xns902456ABBtdjXREMOVENOdSpAMdHE@212.54.64.134>,
tdFJERNMIGj@venligst_dds.nl (TDJ) wrote:

> Det er ret almindeligt i USA og det sydligere Europa.

Jeg har lavet en afsteming på misterpoll.com, som siger noget
om, hvad folk finder frækkest (totalt glatbarberede kvinder og
uberørte mænd), og her siger 53% af kvinder, at de barberer sig,
mens det for mænd er 56%. Det er meget, rigtigt meget. Det skyldes
nok, at det er barberfans, der svarer på testen, men hvad angår
sexetheden ved barbering, hvor ofte og af hvem tror jeg godt,
man kan stole på afstemningen.

http://www.misterpoll.com/results.wga?id=3818301525

Er der forresten nogle, der kender danske sider, hvor man
kan lave sådan noget (eller kender allerede lavede meningsmålinger
eller undersøgelser)? Jeg er ret spændt på at vide, hvor mange
danskere, der er barberede mellem benene.

Jan

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 11-01-01 02:24

b14789@my-deja.com writes:

> Det skyldes nok, at det er barberfans, der svarer på testen, men
> hvad angår sexetheden ved barbering, hvor ofte og af hvem tror jeg
> godt, man kan stole på afstemningen.

Problemet med denslags "statistik" på nettet er jo netop, som du selv
er lidt inde på, selv-selektion. Der er ingen garanti for, at det kun
er dem der mener noget specielt om emnet, der har svaret. Man kan
derfor aldrig regne med, at den slags undersøgelser siger noget som
helst om, hvad der er den generelt udbredte holdning - netop fordi den
gruppe der har svaret ikke er representativ.

/Lars
--
http://www.efit.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 09-01-01 09:03

<dorte_dorte@my-deja.com> skrev:
Hej Dorte
> [...]
> til at begynde med. Men det har givet en helt ny følsomhed og jeg
> synes jeg fornemmer min mand meget tættere end ellers.Det er dejligt!

Ja mig osse li'! *GG*

> [...]
> lidt trimning i forhold til bikinilinien, men ellers ikke noget. Selv
> har jeg hidtil også kun været trimmet til bikinilinien - nå OK, måske

Jeg synes nu det er dejligt når kvinder gør lidt ud af sig selv
forneden, men nok mest på grund af det signal det udsender 'jeg er ikke
bange for min egen kusse'.

At det så også kan se frækt ud er jo kun bonus

> Ikke at det vil ændre på min glæde ved at være barberet, men er det
> bare mig der ikke har haft øjnene åbne, eller er det forholdsvis
> ualmindeligt?

Tjah.. ud af de sidste 8 kvinder jeg har været sammen med var der kun
3, der ikke var barberet og de to af dem blev det *G*

> Knus fra Dorte, der er glad og glat

))

Hilsen
Tomas O.

Fra : krake@my-deja.com

Dato : 09-01-01 17:09

In article <93d0is$vll$1@nnrp1.deja.com>,
dorte_dorte@my-deja.com wrote:
> Hej igen!
Hej Dorte

> [...]
> barberet. Selv er jeg blevet helt glat, for første gang i mit liv, og jeg
> er blevet vildt glad for det, selvom det føltes lidt bart lige til at
Det er dejligt at høre. Jeg er mand, og helt og aldeles vild med en smuk
barberet kusse. Jeg synes det er noget af det lækreste både at se og
føle.
Desuden er det vildt ophidsende at være ham, der er frisør. En dejlig
nærkontakt og en lækker mulighed for både at nyde duften og smagen af en
varm kvinde

Men det har givet en helt ny følsomhed og jeg synes jeg
> fornemmer min mand meget tættere end ellers.Det er dejligt!
Det føles også lækkert for manden, at kunne fornemme det glatte
venusbjerg - uhmmmm

> [...]
> mange barberede, heller ikke i svømmehallen, hvor jeg ellers kommer tit
> (det var faktisk lidt af en overvindelse at skulle bade der første gang -
Det kan jeg godt forstå, men jeg synes det er fedt, at du har gjort det
alligevel

Min kone er også glatbarberet og har været det i ret lang tid. Det er en
daglig nydelse at skulle barbere - og så er det jo meget oplagt at der
samtidig kommer lidt ekstra lækker sex ud af det. det har afgjort været
en berigelse af vores sexliv.

Hyg jer

Krake

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 12-01-01 19:57

On Tue, 09 Jan 2001 16:08:42 GMT, krake@my-deja.com wrote:

> [...]

>Det er dejligt at høre. Jeg er mand, og helt og aldeles vild med en smuk
>barberet kusse. Jeg synes det er noget af det lækreste både at se og
det er altså så godet :))))))))*sf*
>Desuden er det vildt ophidsende at være ham, der er frisør. En dejlig
>nærkontakt og en lækker mulighed for både at nyde duften og smagen af en
>varm kvinde
Det er unaturligt at leve foruden !

>Men det har givet en helt ny følsomhed og jeg synes jeg
sikke en dejlig mand du har !
>Det føles også lækkert for manden, at kunne fornemme det glatte
>venusbjerg - uhmmmm
gufe luf *sf*

Ohh nej :( det var en grim oplevelse !
jeg synets det er meget modigt af dig at fortælle om det !
>Det kan jeg godt forstå, men jeg synes det er fedt, at du har gjort det
>alligevel
jeg kan også forstå det !!!!
men jeg har også brugt L A N G tid på at tænke det igenem !

>Min kone er også glatbarberet og har været det i ret lang tid.
fedest !
> Det er en
>daglig nydelse at skulle barbere
bare hun nu ikke for skæg pest ;((((
>- og så er det jo meget oplagt at der
>samtidig kommer lidt ekstra lækker sex ud af det. det har afgjort været
>en berigelse af vores sexliv.
jeg vil sige specilt det sidste Krake - var en STÆRK oplevelse for
mig at læse og jeg synets det vidner om stort mod at vil berige med så
intime dele af privat livet !

>Hyg jer
lige måde !
MvH
Bo

Fra : krake@my-deja.com

Dato : 15-01-01 15:18

> jeg vil sige specilt det sidste Krake - var en STÆRK oplevelse for
> mig at læse og jeg synets det vidner om stort mod at vil berige med så
> [...]

Fornemmer jeg en svag svag antydning af ironi? )))

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 15-01-01 15:29

On Mon, 15 Jan 2001 14:18:12 GMT, krake@my-deja.com wrote:

>Fornemmer jeg en svag svag antydning af ironi? )))

Nej for FAN :) er du vimmer det er SGU vigtigt det her - jeg har rejst
i 49 lande være alkoholiker i 15 år set folk dø af sult - ovever vejet
hvem der skød JFK om polerne vil smlete om den menskelige bevisthed
vil tage kvante springet fra jeget til selvet - jeg synets det har
været meget og navneligt længe - til jeg løb på denne tråd - som et
hvert følsomt indteliget indsigtsfuld meneske med livs visdom på ingen
måde kan komme uden om - hvis de skal have minimum chansen for at
bevare en abre nogenluden fornuftige kontaktflade til alle med
mennskelige relationer - & på sin egne må vær emed til at bidrage til
en større forståelse & indsigt - der kan være til gavn for alle såvel
som oberservanten selv. jeg kar kopieret hver enste indlæg og de vil
om muligt udkomme i bog form og frem for lat for en hver pris blive
bevaret for efter tiden - så de vil stå som et manifæst i historien
hvordan globen forandrede sig & mennesket blev bedre "!!!!
vi er lat for tilbøjelige til at glemme at det er de små ting det hele
er samensat af og kæden er ikke stærker ind det svageste led :)
MvH
Bo

Fra : b14789@my-deja.com

Dato : 10-01-01 01:53

> [...]
> at begynde med. Men det har givet en helt ny følsomhed og jeg synes
>jeg fornemmer min mand meget tættere end ellers.Det er dejligt!

Ja, det er det og også dejligt sexet. Jeg foretrækker, at kvinden
har en stribe ovenover læberne, men det er jo også en slags barbering.

> [...]
> Ikke at det vil ændre på min glæde ved at være barberet, men er
> det bare mig der ikke har haft øjnene åbne, eller er det forholdsvis

Tja, jeg skal ikke kunne sige det mht. kvinder i danske svømmehaller,
men det er mit indtryk, at flere og flere gør det og nyder det. Har man
en gang prøvet det, er det vist svært at gå tilbage. Om det så er totalt
barberet eller en omfattende bikinibarbering, betyder i den sammenhæng
mindre.

Ser man f.eks. Playboy, har næsten alle modellerne déri en stribe
ovenover fissen og ikke mere. Og det er vi jo nogle, der kan lide! Jeg
vil tro, at i USA er det ca. 10-15% af kvinderne, der barberer sig
intimt i større eller mindre grad, i Danmark næppe mere end omkring 5%.
For mænd er tallene endnu lavere.

> Knus fra Dorte, der er glad og glat

Og knus fra Jan,

der også er glat på nosser og pik, og som tør lade kæresten
gøre det (mod at jeg barberer hende (så er man jo også sikker på, at det
bliver lavet, så man kan lide det ). Det er noget, vi begge nyder,
det er en dejlig fornemmelse at mærke hende rode med én og også mærke
hendes køn og hvor våd hun bliver af det.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : N/A

Dato : 13-01-01 10:55

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 13-01-01 10:55

In article <93d7l2$1mqa$1@news.cybercity.dk>,
"Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> wrote:

> <dorte_dorte@my-deja.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93d0is$vll$1@nnrp1.deja.com...
IDA
> Jeg kunne umildbart ikke drømme om at barbere
> mig selv, men jeg skal da ikke kunne sige om jeg
> gør det senere hen i mit liv, da man aldrig ved,
> hvad der venter i morgen.
Det er så sandt som det er sagt !!!

> Det har jeg aldrig skænket en tanke. Det kunne være
> man skulle prøve..
det ville være meget modigt !!!

> Jeg kommer også lidt tit i svømmehallen, men har
> vist aldrig set en glatbarberet pige/kvinde
( de har mindre eller slet ingen kønsbehårding i skridtet )
> Det ved jeg ikke om det er, som sådan, men alligevel..
> når man sjældent ser.. så er det ikke godt at vide..
nej hvem tør andet ind spekulre ???
MvH
Bo

> Ida

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Cowey

Dato : 18-01-01 16:26

<chokmah_the_dog@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er så sandt som det er sagt !!!

> det ville være meget modigt !!!

> ( de har mindre eller slet ingen kønsbehårding i skridtet )

jeg ville bare lige komme med min kommentar ang intimbarbering: Jeg har
barberet mig i adskillige år, helt glat helt ned til anus.
Jeg har svært ved at anlægge mig hår igen, da det er blevet en vanesag, og
desuden er jeg selv vild med det, dog er min kæreste den der nyder mest af
min glatbarberede fisse!!
Jeg kan kun anbefale andre kvinder det!
MVH Mirian