sidste DSS fest Tak til Hr & Fru Henning o~
Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 08-01-01 07:55

Det var simeplthænd en Kanon fed fest - afgjort den mest Rabiate &
morsomme jeg har været med til - vi ankom lidt i etapper , Benet Dagen
før hvor hun havde biståed det store & well lykkede arbejde med at
købe ind & lave mad - der ganske enkelt var formidabelt godt.
Kan staigt høre eccoet af Ami i baghovedet - det smager satme godt det
her og det gjordet det :)
En del alkohold blev inkonsumeret dog ikke af undertegnede - for
ganske enkelt af vise min forståelse & liberale holdning til
homoseksuelle mænd - toh jeg en tæt dans med Peder - der stønede
lysten som jeg kørte knæed op i skridtet på ham :)
efter det var det ligesom den mentale sikring sprang i almindelighed
ved stort set samtligt tilstedeværende -STONE lagde ud med at lave
deep Throat på en dildo der var ca 20 cm lang og 6x6cm i brede /dybde
- det kunne Bente Ikke ha hængene på sig - så efter et forgæves forsøg
i sidene stilling gik hun på alle 4 og gjorde FANME det samme- så det
enste man kunne se af denne monster attrap var kaklerne på Hennings
stue bord - Nå så begyndet vi ellers at piske hianden på skift !
( undtaget Hr & Fru Henning ) en større billed rapotage følger !
Det gik vældigt fint ind til Peder sendte et ufrovarent hårdt rap i
røwen på ami der gjorde den stakkels pige så kåd ( ordene var AV FOR
SATAN HVOR VAR DET GODT at hun hastigt pakkede sine dildoer sammen
med et kærligt blik og hoppede på en taxa med Stone & en *letter*
berusede Peder til København.
Tomas var gåed kold lidt tidliger oven på en hård uge - han sov på
gulvet & jeg fandt mit spot i mellem ganegn ved siden af katte bakken
og blev forstyretet efter 13-14 timer i min søde søvn kl 2112 af
Henning - jeg tror bare han ville tjekke om der var liv i mig :)
Det var suverænt - freYa deltog over telefon nettet fra kl 22 til kl
03 :) - fanden også vi ikke fik slåed det web cam til ...
men alt i alt - det var skide hyggeligt & afsindigt morsomt !
- så en tak til vor værtsfolk der for anden gang lagde hus til.
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 08-01-01 08:53

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:21pi5tgre8eridul75hpqha278a71qal73@4ax.com...

Ja hej alle *GGGG*

Tak for sidst!

> [...]
> alt i alt - det var skide hyggeligt & afsindigt morsomt !
> - så en tak til vor værtsfolk der for anden gang lagde hus til.

Det gør vi gerne en anden gang *GGG*
Og glæder os til den fest Bente og Carsten planlægger
sidst på foråret (jeg håber Bente får det Job i denne uge)

Ja nu fortryder alle masochistpigerne i gruppen, at de ikke
var med *GGGG* Håndjern, brystklemmer, dansende
dildoer på sofabordet, butt plugs i panden på Sten og andre,
jeg sad og kærtegnede en lækker ni halet pisk ( den der fik Ami
til at hyle AV for satan!!! Hvor var det godt" *GGG*)

Jo det blev en lidt utraditionel DSS-fest og meget spontan,
det var næsten som i gamle dage i mit første ægteskab
Uhhhmmmm den nihalede kat UHHHHMMMMM, for
hivlen hvor nostalgien blomstrede, i næsten 5 minutter
kunne resten af selskabet ikke trænge gennem mine minder
og få kontakt med mig *GGGG*

Sjovt nok, var 2 af M- pigerne, typiske M-piger, men dirementralt
forskellige i deres indgangsvinkel til at få deres behov tilgodeset,
den ene som Tomas sagde " Det man kalder bestillings-arbejde"
hun var fræk og provokerende, den anden "sød og "lillepige".agtig"
Begge typer lige fascinerende *GF*

Jeg må sige, at jeg håber at Ami deltager lidt oftere i disse DSS
fester og har "smagsprøver" med hver gang *GGGG*
(Skiiiide g-g-god Wisccchhhkkkyyy for øørivgt!!!!)

MVH
Henning og Frue

Fra : Amie

Dato : 08-01-01 20:11

Hejsa i dejlige mennesker :)

Yepsen.. jeg er ved at lave en hjemmeside som vi kan linke alle billederne
til. Jeg skal dog lige have fundet software til mit digital cam så jeg kan
overføre billederne :)) .. jeg har set dem fra cam'et .. og nøøøørj de er
gode.

En letter berusede ???? han var stanner stiv :) hehhehe

> [...]
> jeg sad og kærtegnede en lækker ni halet pisk ( den der fik Ami
> til at hyle AV for satan!!! Hvor var det godt" *GGG*)

kun masochitpigerne ??? der var da noget for alle.. og de S drenge der var
med kunne da også godt lide at få et rap i numsen :)

> [...]
> den ene som Tomas sagde " Det man kalder bestillings-arbejde"
> hun var fræk og provokerende, den anden "sød og "lillepige".agtig"

Hehe tak *SSSS* (tror jeg nok)

> Jeg må sige, at jeg håber at Ami deltager lidt oftere i disse DSS
> fester og har "smagsprøver" med hver gang *GGGG*
> (Skiiiide g-g-god Wisccchhhkkkyyy for øørivgt!!!!)

Jamen jeg skal nok prøve at finde tid så jeg kan komme til de efterfølgende
fester. Det var vildt hyggeligt og meget hmm... indholdsrig *G*. Nu skal det
jo heller ikke siges at alt gik op i sex. Vi fik da også snakket om alt
muligt andet .. ( peder fik da sin diskution omkring hvad der var bedst
mellem IBM og Dell computers .. hehe ved ikke liiiiiige hvem der fik ret )

Bo fik udvidet sine bi-grænser og jeg tror altså at han er lidt vild med
både steen og peder. Først var han lænket til Steen. Dette virkede ikke
somom det gjore noget for han sad da og holdte ham sødt i hånden *GGG* ..
derefter skulle han danse tæt med Peder og hans hænder gik vildt på
opdagelse *GGGG* ( skal lige siges at der er billeder af det hele .. hehe og
det her er bare min opfattelse af de billeder, for jeg er ikke sikker på at
jeg kan huske alle detaljerne :)

En hel igennem fed aften med masser af snak om sex og leg :))) Jeg glæder
mig til næste fest, det kan jo være at jeg får kæresten herind også, så kan
vi få thomas o eller en anden til at lære ham at bruge sådan en pisk, for
damn det var sgu godt *SMF*

Endnu engang tak for en dejlig aften/nat. Næste gang skal jeg nok tage
tasken med igen + et par flasker whisky så vi ikke løber tør igen :))

*knuser*
Amie

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 09-01-01 05:09

On Mon, 8 Jan 2001 20:10:53 +0100, "Amie" <amie@dildoparty.dk> wrote:

HI Ami :)
> [...]
>overføre billederne :)) .. jeg har set dem fra cam'et .. og nøøøørj de er
hvis du sender navnet på kamerate er jeg 99,9 % sikker på at min bedre
halvdel kan finde driverne på nettet !

>kun masochitpigerne ??? der var da noget for alle.. og de S drenge der var
>med kunne da også godt lide at få et rap i numsen :)
PÅ ryggen !!!

>Hehe tak *SSSS* (tror jeg nok)

Uh ha ja hvem mon der er hvem ????

jeg har også 5 flasker sprut der bare står der er godt nok en slang i
hver af dem - som jeg agter ta beholde men spriten gir jeg gerne væk -
jeg skal bare finde noget som det kan holde sig i !
Kinsesisk urte medidicin - som de kalder det i orienten

>Bo fik udvidet sine bi-grænser og jeg tror altså at han er lidt vild med
>både steen og peder.
I så fint kvaliitativt selskan er der ingen grund til at polaisere ved
at lave et modsætnmingsforhold ved at træffe et valg :)
> Først var han lænket til Steen. Dette virkede ikke
>somom det gjore noget for han sad da og holdte ham sødt i hånden *GGG* ..
ja det var en rigtig go oplevelse - TROR DA HELVED han spænd den
satan ja ja med mit samtygge op bryste vorten hvis man kan sige en
mand har det - for satana det gjorde ondt.
>derefter skulle han danse tæt med Peder og hans hænder gik vildt på
>opdagelse *GGGG*

jamen det var alle tiders havde det ikke være for den yberlige -
hvorom mit liv begynder slutter for mening og er til !
så var jeg simpelthænd vendt på en talerken og var belvet svans 100 %
starte hver morgen med yougourt brun sugger og tynd mande afføring på
talerknen et par stiletter barbering af ben og skumgummi bryster og
alt hvad der nu falder naturligt for en genemsintlig homoseksuel mand
at intigrere i sin hver dag - men sådan blev det altså ikke !!!
>( skal lige siges at der er billeder af det hele .. hehe og
>det her er bare min opfattelse af de billeder, for jeg er ikke sikker på at
>jeg kan huske alle detaljerne :)
jow men det skal nok passe - nu skal du lieg overveje 2 gange hvad du
sender ud - hvis du blir for kåd så sætter jeg den yberlige i
Photoshop 5,5 også RYGER du altså ned over DEN dildo og det er ikke
med munde :)

> [...]
>vi få thomas o eller en anden til at lære ham at bruge sådan en pisk, for
Glæder mig til at hilse på Pædagoen :) din øjne er jo blevet helt
anderledes efter den mand er trådt ind ..

>Endnu engang tak for en dejlig aften/nat. Næste gang skal jeg nok tage
>tasken med igen + et par flasker whisky så vi ikke løber tør igen :))
og glider uden om :)
MvH
Bo

Fra : Knold

Dato : 09-01-01 14:41

Hej Bo, Ami, Henning og alle andre.

Jo mere jeg læser jo mere ville jeg ønsker at vi have været i stand til at
komme, men jeg fornemmer også at forberedelserne af næste fest allerede er
i gang, så der er lys for ude.

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:0q2l5tst1ub1pt5ekjftdjmj44grv1nc99@4ax.com...

> HI Ami :)

Og vi stakler der ikke kunne være med live *SF* glæææææææder os bare skulle
jeg hilse og sige.

> PÅ ryggen !!!

Den kan gå langt ned tænker jeg hm,hm,hm.

> Uh ha ja hvem mon der er hvem ????

Det kommer vel an på øjnene der ser.

Lyder som et meget inspirende forslag. Læsningen af diverse indlæg både i
denne og andre tråde har i hvert fald givet blod på tanden, i for hold til
at komme til næste fest no matter what!!!!!!

> [...]
> jeg skal bare finde noget som det kan holde sig i !
> Kinsesisk urte medidicin - som de kalder det i orienten

Den har jeg hørt lange og gribende beretninger om *GGGGGGG* fra tidligere
sømænd ( den gang de kom i land i hver havn).
Og Bo slangen skal ikke opbevares, den skal spises *GGGGGG* lige som frugten
i en punch.

> I så fint kvaliitativt selskan er der ingen grund til at polaisere ved
> at lave et modsætnmingsforhold ved at træffe et valg :)

Helt enig *SF*

> ja det var en rigtig go oplevelse - TROR DA HELVED han spænd den
> satan ja ja med mit samtygge op bryste vorten hvis man kan sige en
> mand har det - for satana det gjorde ondt.

AV AV AV

> [...]
> alt hvad der nu falder naturligt for en genemsintlig homoseksuel mand
> at intigrere i sin hver dag - men sådan blev det altså ikke !!!

Jeg synes nu ikke du skulle holde dig tilbage alligevel - men nok revidere
dine opfattelser en smule, den er stadig præget af noget homofobi ser jeg
LOL.

> [...]
> sender ud - hvis du blir for kåd så sætter jeg den yberlige i
> Photoshop 5,5 også RYGER du altså ned over DEN dildo og det er ikke

FY Bo det er ikke pænt at true unge damer *G*

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-01-01 21:52

"Knold" skrev

Hej Henrik

> Jo mere jeg læser jo mere ville jeg ønsker at vi have været i
> stand til at komme,

Vi ser frem til at møde dig næste gang.

> men jeg fornemmer også at forberedelserne af næste fest alle-
> rede er i gang, så der er lys for ude.

Planerne for den næste fest igen (sommerfesten) er også i støbe-
skeen.

Foreløbig er kodeordene: sommer, sommerhus, spabad hvis det reg-
ner, Vesterhavet hvis det ikke regner.

> Jeg synes nu ikke du skulle holde dig tilbage alligevel - men
> nok revidere dine opfattelser en smule, den er stadig præget
> af noget homofobi ser jeg LOL.

Hæh, han slog ikke engang ud efter mig, da jeg kyssede ham på
kinden. Men ok, Bo er ikke ret voldelig anlagt.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 10-01-01 11:11

On Tue, 9 Jan 2001 14:41:21 +0100, "Knold"
<henrik.olsen@olsen.mail.dk> wrote:
Hi *knold * :)

> [...]
>komme, men jeg fornemmer også at forberedelserne af næste fest allerede er
ja dte var ærgeligt - men næste gang må vi have sat et nød laserat op
- specilt da jeg har erfarert at peder ike kan huske hvornår han
svinger pisken :)

> [...]

>sømænd ( den gang de kom i land i hver havn).
>Og Bo slangen skal ikke opbevares, den skal spises *GGGGGG* lige som frugten
spruten kan drikkes men der er sgu ikke nogen der æder min slanger :)
!

>Helt enig *SF*
så så :)

>AV AV AV
jeg siger dig - har bestilt en til freY - hun er sej den lille - men
der er jeg sgu imponeret FOR HELVED DET GJORDE ONDT !

>Jeg synes nu ikke du skulle holde dig tilbage alligevel - men nok revidere
>dine opfattelser en smule, den er stadig præget af noget homofobi ser jeg
>LOL.

JA MEN der er jo ingen grund til at lægge op til misforståelser !

>FY Bo det er ikke pænt at true unge damer *G*
nej det var ikke flinkt men jeg siger dig HUN VAR gledet ned over den
monster dildo hvis det ikke havde været for ALLE de kameraer :)

>kan
>
>Såfremt min Quinde giver sin velsignelse kan jeg da godt instruere ham *SMF*
>( har 4 års erfaring med at svinge pisken fra et tidligere forhold)
hvis næste bliver osm sidetste ( det håber jeg ) så bliver der rigt
med muligheder :)

>Det må du gøre Ami for os frafaldnes skyld om ikke andet *GF*, altså tage
>tasken med

>Hm, hm, hm, hvad mon du mener med det Bo???????
monster dildoen !!!
MvH

Fra : Knold

Dato : 10-01-01 17:04

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:qa5o5t82tu5ecuvptcedoidubfqhnjmpar@4ax.com...
> On Tue, 9 Jan 2001 14:41:21 +0100, "Knold"
> <henrik.olsen@olsen.mail.dk> wrote:
> Hi *knold * :)

*Hi chokmah*

> ja dte var ærgeligt - men næste gang må vi have sat et nød laserat op
> - specilt da jeg har erfarert at peder ike kan huske hvornår han
> svinger pisken :)

Så må han sgu øve sig hjemme fra eller vi andre må bruge ham som *prøveklud*

> spruten kan drikkes men der er sgu ikke nogen der æder min slanger :)
> !

Det skulle ellers være det bedst ved det hele, en udsøgt berusende
delikatesse *G*,
men du kan jo lade os drikke og selv "nøjes" med at spise

> så så :)

nå nå

> jeg siger dig - har bestilt en til freY - hun er sej den lille - men
> der er jeg sgu imponeret FOR HELVED DET GJORDE ONDT !

Men du lover at passe på hende ikke? Vi andre ville savne hendes skarpe pen,
hvis hun blev sat ud af kraft i kortere eller længere tid - DET ville ikke
være til at bære.

> JA MEN der er jo ingen grund til at lægge op til misforståelser !

ER der noget at MISforstå da ??*LOL*

> nej det var ikke flinkt men jeg siger dig HUN VAR gledet ned over den
> monster dildo hvis det ikke havde været for ALLE de kameraer :)

Jamen så må der jo slukkes næste gang *GGGGGGGG*

> hvis næste bliver osm sidetste ( det håber jeg ) så bliver der rigt
> med muligheder :)

Det er ikke svært at tro dine ord *SF*, især med al den fornøjelige læsning
der har været efterfølgende

> monster dildoen !!!

Var der ikke andet der blev *gledet* uden om da ???

> MvH

Med Venlig Hilsen
Knold

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 10-01-01 20:01

On Wed, 10 Jan 2001 17:03:47 +0100, "Knold"
<henrik.olsen@olsen.mail.dk> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:qa5o5t82tu5ecuvptcedoidubfqhnjmpar@4ax.com...

Hi Igen Knold :)
jeg laver lieg emne linjen om eller nah det kan vente

>Så må han sgu øve sig hjemme fra eller vi andre må bruge ham som *prøveklud*
ja du må jo holde Hanne I form - de er ikke så lidt der skal til for
at følge med Bente & stone :)

>nå nå
ja ja :)
( det er edermamer chat når dte er værst

>Men du lover at passe på hende ikke? Vi andre ville savne hendes skarpe pen,
>hvis hun blev sat ud af kraft i kortere eller længere tid - DET ville ikke
>være til at bære.
nej for helved - nu er det sådan med nyt lege tøj at *hun* skyder isg
lige ind på det -
så vi kender det !
Uhh ja dte ville ikke være godt
2 know her is love her - det er sgu underligt selv her efter 1½ år
....kan jeg vågne op af mine dagdrømme og blive overvældet af
begejstring over at hun er til det lyder måske lidt prætentiøst.. men
det er alle mennsker private mirkaler måske ?
Nå jeg sider og tænker højt !

>ER der noget at MISforstå da ??*LOL*
nej jeg tror godt nok jeg har hetro bøjet i neon i min aura :)

>Jamen så må der jo slukkes næste gang *GGGGGGGG*

ahhh der var vist for mange af dem !

>Var der ikke andet der blev *gledet* uden om da ???
ja uden om og ikke ned over , Nå men det kan være med mere whisky
næste gang det lykkedes eller min snake vine :)
også et rap i måssen !'
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 09-01-01 19:54

"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa i dejlige mennesker :)

Hejsa Ami *GGG*

> Hehe tak *SSSS* (tror jeg nok)

Jeps, du var a la min ex, en lile fræk provokerende tøs *GGG*

> Endnu engang tak for en dejlig aften/nat. Næste gang skal jeg nok tage
> tasken med igen + et par flasker whisky så vi ikke løber tør igen :))

Du skulle jarmre, der var da stadig wisky i flasken, da jeg stod op
ved 14 tiden, godt fru Henning var med til festen, jeg havde helt
svedt ud, at jeg havde den wisky liggende, i bunden af klædeskabet,
(der er jo teen agere i huset, så værdierne skal gemmes godt*GGGG*)

> *knuser*
> Amie

Knus igen

Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-01-01 21:52

"Henning" skrev

Hej Henning og tak for sidst.

Giv Fruen et klap i måsen.

> Jo det blev en lidt utraditionel DSS-fest og meget spontan,
> det var næsten som i gamle dage i mit første ægteskab

Var der nogen som slåssede? *sikken dårlig hukommelse jeg har*

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Henning

Dato : 11-01-01 20:40

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Hej Henning og tak for sidst.

Selv Tak

> Giv Fruen et klap i måsen.

Er gjort

> Var der nogen som slåssede? *sikken dårlig hukommelse jeg har*

Piskene og padlen var da fremme *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-01-01 21:07

"Chokmah alias rabias the dog" skrev

Hej Bo

> Det var simeplthænd en Kanon fed fest

Jep *skåler med kaffekoppen*

> - afgjort den mest Rabiate

Øhm, hvad mener du?

Det må helt sikkert have været efter at min hukommelse slog
fra.

> Kan staigt høre eccoet af Ami i baghovedet - det smager satme
> godt det her

Jeg vil godt melde mig i koret.

> - for ganske enkelt af vise min forståelse & liberale holdning
> til homoseksuelle mænd

Velkommen ud af skabet, jeg vidste at du havde det i dig.

> - toh jeg en tæt dans med Peder - der stønede lysten som jeg
> kørte knæed op i skridtet på ham :)

Du tager fejl, jeg stønnede af udmattelse over at kæmpe med at
få dit knæ væk.

> efter det var det ligesom den mentale sikring sprang i almin-
> delighed ved stort set samtligt tilstedeværende

Hmm, skal vi tage ud og optræde med vores dansenummer?

Der er sikkert mange feste, som gerne vil have at den mentale
sikring springer lidt.

> -STONE lagde ud med at lave deep Throat på en dildo der var ca
> 20 cm lang og 6x6cm i brede /dybde

Det var ret imponerende, han gjorde det i een glidende bevægelse
og virkede ikke som om det var spor svært.

> [...]
> FANME det samme- så det enste man kunne se af denne monster
> attrap var kaklerne på Hennings stue bord

Det var godt kæmpet, jeg synes at Bente skal indstilles til at
modtage fighter pokalen.

> - Nå så begyndet vi ellers at piske hianden på skift !
> ( undtaget Hr & Fru Henning )

Jaja, overdrivelse fremmer forståelsen.

> Det gik vældigt fint ind til Peder sendte et ufrovarent hårdt
> rap i røwen på ami der gjorde den stakkels pige så kåd( ordene
> var AV FOR SATAN HVOR VAR DET GODT

Satans også, på det tidspunkt havde min hukommelse lagt sig til
at sove. Jeg kan desværre ikke huske det.

> en *letter* berusede Peder til København.

Jeg var ikke mere beruset, end at min hukommelse vågnede igen og
jeg måtte forklare en taxi-chauffør lidt fakta om nordjydske
motorveje og diverse andre jydske fænomener han havde fået helt
forkert fat i.

> [...]
> og blev forstyretet efter 13-14 timer i min søde søvn kl 2112
> af Henning - jeg tror bare han ville tjekke om der var liv i

Ifølge dit webcam, er der stadigvæk ikke meget liv i dig. Hel-
digvis har du taget dyne på nu.

> Det var suverænt

Jep.

> - freYa deltog over telefon nettet fra kl 22 til kl 03 :)

Hvis man kan tage dig som strømpil, så morede hun sig vist også
en lille smule.

> - så en tak til vor værtsfolk der for anden gang lagde hus
> til.

*svinger med den Jydske fane for Hanne og Henning*

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 09-01-01 23:38

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Det var ret imponerende, han gjorde det i een glidende bevægelse
> og virkede ikke som om det var spor svært.

Hehe - ja der var noget at leve op til

> Det var godt kæmpet, jeg synes at Bente skal indstilles til at
> modtage fighter pokalen.

HRMPF - hvis det så så besværet ud må jeg jo have fat i amie igen - så
må vi have en rematch på et tidspunkt - for jeg kan jo ikke have
siddende på mig at jeg er dårligere til deepthroat end stones *GG*

> [...]

> jeg måtte forklare en taxi-chauffør lidt fakta om nordjydske
> motorveje og diverse andre jydske fænomener han havde fået helt

Hehe alt for at holde sig selv (og chaufføren) vågen...

> *svinger med den Jydske fane for Hanne og Henning*

Også herfra :)

Knus
Bente
*som går rundt og spekulerer på hvor mange indlæg hun misser pga sv i
stedet for re*
--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : Tomas O.

Dato : 10-01-01 00:15

"Bente B. Petersen" <bentep@groenjord.dk> skrev:
SNIP
> *som går rundt og spekulerer på hvor mange indlæg hun misser pga sv i
> stedet for re*

Flere og flere... fordi flere newsservere sorterer dem fra. Sunsite
sortere ikke kun dem fra, der bruger sunsite, men ALLE Sv: indlæg
bliver sorteret fra og forsvivnder ud i cyberspace.

Tomas O. FUT hvorhen? arhh gider ikke finde ud af det.. lad vær at
svare på det her.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 10-01-01 09:34

On Tue, 09 Jan 2001 20:06:31 GMT, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

>"Chokmah alias rabias the dog" skrev
>
>Hej Bo
Hi Peder

>Øhm, hvad mener du?

jaee direkte den mest løsslubne & fri gjorte :)

>Det må helt sikkert have været efter at min hukommelse slog
>fra.
ved ca 0200 tiden ? :)

>Velkommen ud af skabet, jeg vidste at du havde det i dig.
ja med dig Peder - der er alting jo en helt ande historie !

>Du tager fejl, jeg stønnede af udmattelse over at kæmpe med at
>få dit knæ væk.
Nå det var dit knæ ?

>Hmm, skal vi tage ud og optræde med vores dansenummer?

Puhh peder et Hit ville det blive menjeg tror sgu ikke jeg har b
nerver til at overnatte i detesionen !

>Der er sikkert mange feste, som gerne vil have at den mentale
>sikring springer lidt.
utvilsomt ! men jeg tror vi komer til at gøre fælles sag med Amis
sager og selskab !
>Det var godt kæmpet, jeg synes at Bente skal indstilles til at
>modtage fighter pokalen.
det var fanme inponerene Stine er trods alt omrking 30 cm højre

>Satans også, på det tidspunkt havde min hukommelse lagt sig til
>at sove. Jeg kan desværre ikke huske det.
ja vi må ha et video kamera på en anden gang

>Ifølge dit webcam, er der stadigvæk ikke meget liv i dig. Hel-
>digvis har du taget dyne på nu.
hvornår var det lige du var på :) ?
det er ikke helt uvæsentligt !

>Jep.

>Hvis man kan tage dig som strømpil, så morede hun sig vist også
>en lille smule.
meget tror jeg da !
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-01-01 02:35

"Chokmah alias rabias the dog" skrev

Hej Bo

> ved ca 0200 tiden ? :)

Når billederne bliver fremkaldt, vil du nok bemærke at jeg ikke
havde ur på, så jeg aner ikke hvad klokken var.

> ja med dig Peder - der er alting jo en helt ande historie !

Ok, jeg synes at du skal finde en anden barbermaskine, for den
du har virker ikke ret godt.

> Nå det var dit knæ ?

Utroligt så hurtigt, du glemmer hvad du skrev i det indlæg jeg
besvarede.

> jeg tror sgu ikke jeg har b nerver til at overnatte i dete-
> sionen !

Det er ellers meget godt, især hvis man er så fuld at man ikke
bemærker at de glemmer at slukke lyset.

> utvilsomt ! men jeg tror vi komer til at gøre fælles sag med
> Amis sager og selskab !

Wow en ide, jeg skal så demonstrere varerne på dig. Det er en
aftale.

> Stine er trods alt omrking 30 cm højre

Stine tilmeldte sig da ikke til festen, så vidt jeg lige kan
huske.

> ja vi må ha et video kamera på en anden gang

God ide. Jeg takker mange gange for din omsorg.

> hvornår var det lige du var på :) ?

Jeg sendte indlægget omkring 21-tiden, så det har nok ca. været
på det tidspunkt. Klokken var vist 18 eller 19, da du fremviste
dine ben.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 13-01-01 18:24

> "Chokmah alias rabias the dog" skrev
>
> Hej Bo
HI Peder

> Når billederne bliver fremkaldt, vil du nok bemærke at jeg ikke
> havde ur på, så jeg aner ikke hvad klokken var.
er du sikker ? :)

> Ok, jeg synes at du skal finde en anden barbermaskine, for den
> du har virker ikke ret godt.
jamen hvis du siger det så kan det well næppe være anderledes jeg må
ud &
handle !

> Utroligt så hurtigt, du glemmer hvad du skrev i det indlæg jeg
> besvarede.
ja det kan knibe !

> Det er ellers meget godt, især hvis man er så fuld at man ikke
> bemærker at de glemmer at slukke lyset.
men unægteligt te træls sted at vågne :(

> Wow en ide, jeg skal så demonstrere varerne på dig. Det er en
> aftale.
ahh peder du er vist den mest hårdføre ?

> Stine tilmeldte sig da ikke til festen, så vidt jeg lige kan
> huske.
Nå men så var det nok derfor !

> God ide. Jeg takker mange gange for din omsorg.
Ohh det manglede da bare !

> Jeg sendte indlægget omkring 21-tiden, så det har nok ca. været
> på det tidspunkt. Klokken var vist 18 eller 19, da du fremviste
> dine ben.
og du gik lige hjem ?
MvH
¨Bo

ps hvis den kommer 2 ganeg den her så er det - jeg ved ikke jeg har
prøvet at sende dne igenem sunsite - der er meget sær - tele.dk kan
jeg ganske eneklt ikke blive klog på , men der er mellem 3 til 9
timers forsinkelse og nogen forsvinder ( ? )

Fra : Stones_TM

Dato : 16-02-01 12:14

JEg kan kun sige at jeg havde det sjovt...ehhh tror jeg nok..*G*G*G*G*G

Fra : Chokmah

Dato : 16-02-01 16:40

"Stones_TM" <cfp14678@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
Hi Stone :)
Godt at se dig igen :)
> JEg kan kun sige at jeg havde det sjovt...ehhh >tror jeg nok..*G*G*G*G*G
det sværger jeg på at du havde - jeg regner med at du har set de 2-3
hjemmesider - hvor du på den grafiske side - er den mest dikumenterede
person.
Godt at se dig igen.
MvH
Bo

Fra : Stones_TM

Dato : 16-02-01 22:47

Chokmah skrev > Hi Stone :)
> Godt at se dig igen :)

Tak I lige måde håber på at gense dig den 3/3
mvh,
Stones_TM