vil han noget?
Fra : Ida Krog

Dato : 05-01-01 20:16

Hej
jeg har et problem, jeg har en kæreste, tror
jeg nok..

Det er sjældent jeg hører fra ham, og når jeg
endelig hører fra ham, så er det en god ven jeg
snakker med.

Og jeg har tit tænkt på at slå op med ham, men
på den anden side, så kan jeg ikke nænne det...
Men når vi snakker siger han at jeg skal komme ned
til ham, og give ham fisse.. undskyld mit sprog, men..
jeg er nødt til at være ærlig hvis jeg vil have hjælp.

Nu spørger jeg jer: er han min tid/kærlighed værd?

Ida

Fra : Kirstine

Dato : 05-01-01 21:01

In article <9356fr$2rm3$1@news.cybercity.dk>, idakrog@vip.cybercity.dk
says...

> [...]
> til ham, og give ham fisse.. undskyld mit sprog, men..
> jeg er nødt til at være ærlig hvis jeg vil have hjælp.

Hej Ida!!

Lyder for mig som om, at han betragter Jeres forhold som udelukkende
baseret på sex - en slags bollevenner. Ikke, at der er noget galt i den
slags forhold, hvis begge parter er indforstået med præmisserne.

Hvis jeg var dig, så ville jeg spørge ham, hvad du er for ham. Og husk,
at han kan sagtens finde ud af at sige "kæreste", fordi han ved, at det
er det, du gerne vil høre. Lyt mere med din intuition end din hørelse til
hans svar.

På en måde har du vel allerede selv en fornemmelse indeni, der fortæller
dig, at han ikke føler på samme måde omkring Jeres forhold som du.

Jeg håber, at du finder ud af det hele

Kirstine

--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-01-01 21:04

Ida Krog wrote:

> Nu spørger jeg jer: er han min tid/kærlighed værd?

Jf. din udlægning: Nej.

En fyr som kun kræver fisse af sin kærste, tja han er ikke det værd.
og særligt hvis du ellers ikke ser noget til ham.

Men som sagt: Det er jo kun det du har fortalt jeg udtaler mig fra.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : Vanilliepigen

Dato : 05-01-01 21:04

"Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

Hej Ida

> jeg har et problem, jeg har en kæreste, tror
> jeg nok..

Alene dette "tror jeg nok" får det til at bingle alarmerende i mit hoved -
jeg mener nok, at man plejer, at vide at man har en kæreste, at det på en
eller anden måde er en overensstemmelse mellem parterne.

> [...]
> til ham, og give ham fisse.. undskyld mit sprog, men..
> jeg er nødt til at være ærlig hvis jeg vil have hjælp.

Umiddelbart virker det ikke som om, at han er din kæreste, eller at han
selv mener det - en temmelig vigtig forudsætning skulle jeg mene - når han
endelig ringer er han en god ven. Og det er også fint nok. Men det
virker -umiddelbart udfra det du skriver - som om, at han ringer for at
være sød - for at få noget fisse, og ellers lader han ikke høre fra sig.
Det at give nogen fisse gør ham ikke til en kæreste.

Skæg for sig og snot for sig -

Måske er han en god ven, og så er det ikke særligt tilfredstillende for
dig at have forventninger om, at han er er en kæreste, idet det
(ihvertfald for undertegnende) implicerer andre ting end at være gode
venner.

Det kan også godt være at han er en bolleven, men så skulle I måske tale
om det, netop så du ikke får nogle følelser i klemme.

Måske er han din kæreste, men så du spørge hvad han mener om og med det,
og ikke mindst hvad du selv ønsker dig af et forhold. Det kan være meget
individuelt, men det kan være lige meget med at hænge på noget man ikke er
glad for dybest set.

> Nu spørger jeg jer: er han min tid/kærlighed værd?

Hvis du er i tvivl om forholdets karakter, og om du skal spilde din tid på
ham, så synes jeg at du skal tale med ham om, hvad han selv mener at I er.
Hvis du selv har overvejet at slå op, så skal du måske spørge dig selv om
du overhovedet elsker ham. Og med hensyn til at nænne at slå op - spørg
dig selv, hvem det gør ondt på?

Med kærlig hilsen

Vanilliepigen

Fra : Bossy

Dato : 05-01-01 22:28

Hej Ida

han er en totalt stor nar, hvis han siger at du \"bare\" skal komme ned og give ham
noget. Hvorfor siger du ikke at han bare skal spille den af selv.

Bossy

--
Gå på usenet via www.webber.dk

Fra : N/A

Dato : 06-01-01 20:12

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 06-01-01 20:12

In article <937g02$dku$1@news.cybercity.dk>,
"Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> wrote:

> Disse svar der er kommet så hurtigt på min mail, viser
> hvor gode venner i er..

AAADDDDDDDDDDDDDDD!!!!

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 07-01-01 02:29

<thanatos666@my-deja.com> wrote in message

> AAADDDDDDDDDDDDDDD!!!!

Hvad er dit problem? Hvis du ikke kan respektere, at andre giver udtryk for
deres følelser, er du ikke moden nok til at begå dig i denne gruppe!

Jesper

Fra : Kirstine

Dato : 07-01-01 02:35

In article <938gls$2m6$1@news.inet.tele.dk>, x9jep@thomsen.mail.dk
says...

> [...]
>
> Hvad er dit problem? Hvis du ikke kan respektere, at andre giver udtryk for
> deres følelser, er du ikke moden nok til at begå dig i denne gruppe!

Tror det er en reaktion på Ida's respons på et andet indlæg....det ligger
5.1. Sv.Spyt....

Kirstine

--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Tomas O.

Dato : 07-01-01 21:02

Kirstine <minipip@mail.dk> skrev i en SNIP

> Tror det er en reaktion på Ida's respons på et andet indlæg....det
ligger
> 5.1. Sv.Spyt....

Ja men det berettiger ikke Thanatos til dette!

Kanske han heller ikke ville gøre det hvis han kendte Ida's baggrund,
som jeg ikke vil komme ind på her.

Uanset hvad, så er hans indlæg i denne tråd ret upassende!

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.admin.netikette (FUT=follow up to=opfølgning til... betydert at
svar på
dette indlæg havner i dk.admin.netikette.)

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 08-01-01 02:31

On Sun, 7 Jan 2001 02:34:43 +0100, Kirstine <minipip@mail.dk> wrote:

>In article <938gls$2m6$1@news.inet.tele.dk>, x9jep@thomsen.mail.dk
>says...

>Tror det er en reaktion på Ida's respons på et andet indlæg....det ligger
>5.1. Sv.Spyt....
måske men det bliver den ikke mindre tåbelig & OT af !
MvH
Bo
fut :dk.admin.netikette

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 08-01-01 02:32

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 08-01-01 01:04

In article <937qlg$1it$1@nnrp1.deja.com>,
Thanatos himself wrote:

> AAADDDDDDDDDDDDDDD!!!!

Undskyld Ida! Det var bare en joke!

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : N/A

Dato : 09-01-01 02:06

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 09-01-01 02:06

In article <93cvlr$qth$1@news.cybercity.dk>,
"Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> wrote:
> Hej hvad du så end hedder.

Hej igen Ida, jeg kalder mig for Thanatos!

> Tak for din lille undskyldning. Jeg syntes ikke du kan
> tilladde at skrive sådan til en takke-mail.

Som sagt, jeg undskylder! Det var dumt af mig!

> Dette viser hvem der er mine venner og hvem
> DER IKKE er min VEN!!!
> Jeg vil gerne understrege at jeg ikke finder mig
> i dette EN gang mere... Hvis dette kommer igen,
> vil jeg ikke være lige så høflig endnu engang..
> OG DERMED SLUT!!!!!!!
> FORSTÅET?????

Bare rolig, Ida, jeg er såmænd ganske harmløs, og du behøver ikke at
være høflig imod mig, hvis du ikke vil, men jeg ville da blive glad
hvis du ville!?

En af grundene til at jeg godt kan lide at læse og skrive herinde er,
at jeg synes det er spændende, at her er SÅ mange FORSKELLIGE
mennesker, som allesammen synes at forskellige ting er ophidsende og
sjove at diskutere - og da det var mig der skrev det indlæg om spyt,
som jeg personligt synes er meget ophidsende, så kunne jeg ikke lade
være med at drille dig lidt over din kommentar!

Hvad angår din kæreste-situation, så synes jeg det er svært at sige...
Du antyder at han ikke elsker dig, men kun vil have din fisse
og spørgsmålet er jo så, om DU elsker ham eller om du synes det er fint
nok bare at udnytte og bruge hans pik!?

Venlig Hilsen Thanatos

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : N/A

Dato : 09-01-01 20:04

Fra : Henning

Dato : 09-01-01 20:04

nyhedsmeddelelse:93do5p$l5a$1@nnrp1.deja.com...

> Hej Thanatos,

Eller Ib, det skrev han i et andet indlæg, han hed *S*
> og da det var mig der skrev det indlæg om spyt,
> >
> Ok, selvom at jeg syntes det er ulækkert,
> skal du og andre få lov til det, håber du respekterer
> min holdning.

Din holdning vil altid blive respekteret, men måske
ikke altid den måde du udtrykker dine holdninger på

> Nej, det er ikke bare en pik jeg vil have, tvært imod...

Det er klart du vil have en kæreste, en at dele din tilværelse
med, så der er mere end sex mellem jer, det burde være så let,
men er ofte så svært, at finde en at elske, som også elsker
en igen, men jeg tror på det lykkes for dig, skattepige

Kærlig Hilsen
Henning

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 08-01-01 02:29

On Sat, 06 Jan 2001 19:11:49 GMT, thanatos666@my-deja.com wrote:

>AAADDDDDDDDDDDDDDD!!!!

Det var dog en fuldstændig formålsløs komentar ?
fra vor selvbestaldigede enw plaigat & matyr :)
jeg kan ikke se det som andet ind i en tåbelig flame der er OT i
nærværende forum !
MvH
Bo
fut :dk.admin.netikette

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 06-01-01 12:15

d. 05/01/01 20:16 skrev Ida Krog på idakrog@vip.cybercity.dk i artiklen
9356fr$2rm3$1@news.cybercity.dk:

> Hej
> jeg har et problem, jeg har en kæreste, tror
> jeg nok..

Med udgangspunkt i dit indlæg vil jeg tillade mig at spørge, hvornår man er
kærester eller: Hvad er en kæreste?

Jeg ved ikke bedre, end et menneske, som både er en god ven/kammerat og en
sexpartner. Hvad er det, jeg ikke ved? Med andre ord: Hvad forventer du af
et parforhold, som ikke er opfyldt med din evt. kæreste? Hvad er han for
dig?

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Henning

Dato : 06-01-01 13:41

> [...]

> til ham, og give ham fisse.. undskyld mit sprog, men..
> jeg er nødt til at være ærlig hvis jeg vil have hjælp.

Ej Ida! En god kæreste er en der gerne vil være
sammen med en, leve sammen med en, lægge planer
om en fælles fremtid, efter at man har kendt hinanden
nogle uger og måneder og i den tid, har haft mange
timer sammen, ansigt til ansigt, snakket sammen gået
i byen sammen, hygget sig på værelset sammen, så man rigtig
kan se, føle og opleve personen/hinanden.
De mennesker man skriver og ringer sammen med, kender
man ikke rigtig, før man har mødt dem i virkeligheden flere gange.

Hvis du vil, kan du jo altid bruge mig som din fortrolige, det
håber jeg ikke du har glemt?

> Nu spørger jeg jer: er han min tid/kærlighed værd?

Han er det værd, hvis han viser sin kærlighed, og ikke kun
siger han vil i seng med dig, han er det værd, hvis han virkelig
søger personlig kontakt med dig, for at være sammen med dig,
også uden for sengen, at det er lige så vigtigt for ham, bare at
snakke med dig og "holde i hånd" som at have sex med dig.

Kærlig Hilsen
Henning

Fra : Brian

Dato : 07-01-01 21:50

Nejsa Ida
Nej.

Brian

p.s. Unskyld min korte formulering, men det tvivler jeg sgu på! En kæreste
kan jo også godt være en god ven, men det der lyder da lidt flat synes jeg!
Spørg ham dog selv!

Fra : Henning

Dato : 08-01-01 08:14

"Brian" <nomail@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> p.s. Unskyld min korte formulering, men det tvivler jeg sgu på! En kæreste
> kan jo også godt være en god ven, men det der lyder da lidt flat synes

Jeg vil tro at hun har spurgt, men får dobbelttydige meldinger,
han siger et i telefonen, men skriver noget andet i sine mails,
hvor han i telefonen snakker som en ven, og i mails, blander
fantasier om at være sammen med hende ind i det.

MVH
Henning

Ps. Vil du være rar lige at tænke over din citat og klippe teknik?

Klip det væk du ikke direkte svarer på og svar under det du
citere (dette er en anmodning, til flere nye skribenter i gruppen)