er dette general problem for nokia 3330 te~
Fra : Uffe Thomsen

Dato : 18-01-02 13:24

Er det et general problem for nokia's 3330 telefon at den danner kondensvand
og der med ødelægger elektronikken i den ? Det jeg tænker på er om den ikke
kan holde til at komme fra en varm stue ud i kulden også tilbage igen ind i
stuen?

Er der nogen der ved noget om dette eller har oplevet det samme?

Grunden til jeg spørger er at min kære kærste er ejer af en nokia 3330 og
den er netop kommet tilbage fra rep. hvor de påstår at den har fået en form
for væske og kan derfor ikke rep. men jeg kan med garanti sige at der aldrig
er blevet spildt noget på den eller på nogen har været i kontakt med nogen
form for væske, så vi står meget uforstående overfor dette.

Mvh. Stella og Uffe

Fra : Søren Larsen

Dato : 18-01-02 13:50

Ja, der virker til at være et stigende problem. Jeg har dem nu også mistænkt
for at bruge det med væsken som en dårlig undskyldning for at de ikke
kan/vil lave den.

Hvad er der galt med telefonen, jeg mener kan den ikke tænde el. er det
knapper el. signal det er glt med?

Mvh.
Søren

----------
Blå, rød og hvide lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 18-01-02 15:57

Problemet med Nokia er at den ikke altid vil tænde, den slukker sig selv og
tænder igen og så til sidst så går den tid i baglås.

Jeg er selv udannet radiomekaniker og har aldrig oplevet at væske forsager
de problemer men snare at det enten er en fejl i softwaren eller i
processoren.

Så hvis i kender til nogen der har samme problem vil jeg gerne høre om det
for jeg har tænkt mig at tage sagen op med både det sted hvor mobilen er
købt og med Nokia selvom det ikke altid hjælper, men jo flere jeg kan bevise
der har haft samme problem jo lettere bliver det for mig og andre.

Mvh Uffe

Fra : DWM

Dato : 29-01-02 20:57

"Uffe Thomsen" <forbandede@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> købt og med Nokia selvom det ikke altid hjælper, men jo flere jeg kan bevise
> der har haft samme problem jo lettere bliver det for mig og andre.

Jeg har oplevet at min Nokia 3330 har problemer med at tænde og kan finde
på at slukke og umidlbart efter tænde igen af sig selv. Det er helt sikkert ikke pga
kondensvand da den havde været indenfor i over 36 timer da den begyndte på det.
Der var heller ikke tabt nogen væske ned i den. Den har forøvrigt virket fint siden
men nu er den kun en uge gammel så...

/Kenneth Iversen

Fra : Jesper K. A.

Dato : 18-01-02 13:52

"Uffe Thomsen" <forbandede@rudekuvert.dk> wrote in message
> Er det et general problem for nokia's 3330 telefon at den danner
kondensvand
> og der med ødelægger elektronikken i den ?

Jeg ved ikke hvad 3330 angår .. men jeg kan huske da vi på et
tidspunkt fik Nokia 7110 som firmatelefoner .. de var ekstremt
sarte overfor "kondens" .. bare den fugtighed der fremkom ved at
have telefonen tæt inde på kroppen .. i f.eks. en skjortelomme
under en overfrakke kunne ødelægge den og det skete med mange
telefoner indtil vi fik nok af det og skiftede til 6210 istedet.

Regards

P.S.: Telefonerne var leasede så firmaet havde ingen udgifter ved
de mange ødelagte telefoner .. "kun" irritationen over at vente på
nye.