Tekst til "Vent på mig"
Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 18-01-02 13:28

Er der nogen, der har teksten til ovenstående sang?

Fra : Astrid

Dato : 19-01-02 15:20

Christina Rudkjøbing <christina@rudkjoebing.dk> wrote in message
> Er der nogen, der har teksten til ovenstående sang?

Efter hukommelsen:

Når alting sejler så er det flot at ha et sejl
Når alting fejler så er det godt at ha en fejl

Når alting stejler så er det bedst at ha en hest
Kom lad os sammen ride til livets store fest

Vi ska på kanotur, besøge et bryggeri
Vi ska ha fælles økonomi
Hva med en søndagsfilm
"Mit Smukke Vaskeri"
For den er fuld af poesi

Jeg vil gøre alt for dig som du ka li

Vent på mig, vent på mig
Og hvis vi snubler hen ad vejen
Så griber vi hinanden igen

Vent på mig, Tro på mig (evt. Bli hos mig, jeg kan ikke helt huske det)
Og så elsker vi hinanden
Og hvad end der så end sker

Når hjertet smelter så er det godt at ha en kop
Når sjælen længes er det i top at ha en krop

Vi ska på herretur, elske i det fri
Eller i Tivoli
Jeg vil gøre alt for dig, som du ka li

Vent på mig osv