Elektrostimulation
Fra : modesty

Dato : 03-01-01 06:47

Er her nogen som har erfaringer med elektrostimulation ? Kan en pige få
orgasme alene gennem elektrostimulans ? Kan det bruges både som
belønning og straf ? Hvor kan man få mere at vide?
Venlig hilsen
modesty

Fra : Henning

Dato : 03-01-01 08:28

"modesty" <1modesty@nerve.com> skrev i en meddelelse

Hej

> Er her nogen som har erfaringer med elektrostimulation ? Kan en pige få
> orgasme alene gennem elektrostimulans ? Kan det bruges både som
> belønning og straf ? Hvor kan man få mere at vide?

Har du nogen sinde fået et stød af et elektrisk hegn rundt om
bondemandens mark?

Fået et stød, når du roder i en bilmotor medens den kører?

Stukket en skruetrækker op i en lampe, når du troede,
du havde afbrudt for strømmen?

Man kan også få en såkaldt ko-driver, den er batteridrevet,
og føles som enten et slag, eller man får stukket en kniv
i sig!

Ved tortur og afhøringer bruger man en dynamo,
tilsluttet en kondensator der opbygger 10.000 volt.

Der er eksempler då dødsfald hos S/M er der
har eksperimenteret med hjemmelavede ting,
sendt 220 volt fra brystvorte til brystvorte

Jo straf kan det sagtens bruges til, på hospitalet,
bruger vi det af og til som behandling for depressioner,
sender strøm gennem hjernen og så bliver de efter nogle
behandlinger neutrale i stemningslejet, hvis det da virker,
i gamle dage, brækkede patienter både arme, ben og somme
tider ryggen ved den behandling, når de gik i krampe

Typisk vil muskulatur trække sig sammen i kramper,
ved elektro-stimulation, og kan føles fra en let snurren,
til ulidelig smerte alt efter forholdet mellem volt og ampere
samt om det er jævn eller vekselstrøm ( efter hukommelsen
fra fysiktimerne i skolen) så slå vekselstrøm folk ihjel og
jævnstrøm giver kramper, der i værste fald kan brække
knoglerne i kroppen, men hold elektriciteten fra hovedet,
du får hjerneskade hver gang du sender strøm gennem hjernen,

God fornøjelse *GGG*

MVH
Henning

Fra : JAn

Dato : 03-01-01 16:38

Jeg vil gerne lige komme med et par præciseringer:

On Wed, 3 Jan 2001 08:28:17 +0100, "Henning" >
>Der er eksempler då dødsfald hos S/M er der
>har eksperimenteret med hjemmelavede ting,
>sendt 220 volt fra brystvorte til brystvorte

Det er da klart!!! (Se nedenfor)

> [...]
>knoglerne i kroppen, men hold elektriciteten fra hovedet,
>du får hjerneskade hver gang du sender strøm gennem hjernen,

Forholdet mellem Volt og Ampere (spænding og strøm) vil være direkte
afhænging af modstanden (dig eller en del af dig) i følge Ohm's lov. I
denne sammenhæng skal man nok holde sig til nogle lidt lavere værdier,
end man bruger på hospitalerne, og spændinger direkte fra
stikkontakten vil til enhver tid være livsfarlige.
Du skriver, at man skal holde det fra hovedet, jeg vil nok sige, at
det er ligeså vigtigt at holde det fra hjertet. Det, der sker ved
vekselstrøm, er at de muskler, som strømmen bliver sendt igennem, vil
forsøge at bevæge sig i takt med at strømmen ændrer sig, og det gør
den (på lysnettet) 50 gange i sekundet. Hvis hjertet forsøger at følge
med til det, går det galt. Hvis man sender strømmen fra brystvorte til
brystvorte, går den lige igennem hjertet! Jeg kan også godt forestille
mig, at strømstød kan få musklerne til at reagere så kraftigt, at der
brækker knogler, hvis stødet er kraftigt nok. Det vil også være en
ændring af strømmen, når jævnstrøm tilsluttes eller afbrydes.
Ved både jævnstrøm og vekselstrøm gælder det selvfølgelig også, at man
simpelthen bliver stegt, hvis strømmen er høj nok (er der nogen der
har set "Den Grønne Mil"?).

Det korte af det lange, lad være med at lege med elektricitet, med
mindre der er tale om godkendte (demko) apparater, som er beregnet til
legen. Jeg ved ikke om sådanne findes, hvis de gør, sørg for at læse
og følge brugsanvisningerne. Jeg vil nok heller ikke anbefale noget
som helst, der er beregnet til køer eller andre store dyr, det kan jo
godt være de kan tåle lidt mere. For alt i verden, hvis I ikke er
sikre på hvad I foretager jer med hensyn til at sætte strøm til
hinanden, lad helt være, det er ikke for sjov, det er farligt.

mvh JAn, som er uddannet på elektronikområdet og ved flere lejligheder
har prøvet at få større eller mindre stød...

__
mvh JAn

Fra : Amie

Dato : 03-01-01 22:02

Hejsa modesty

> Er her nogen som har erfaringer med elektrostimulation ? Kan en pige få
> orgasme alene gennem elektrostimulans ? Kan det bruges både som
> belønning og straf ? Hvor kan man få mere at vide?

Jeg vil ikke sige jeg har erfaringer for det vilde straf, men jeg havde en
eks der have nogle brystvorteklemmer man kunne sende strøm igennem. Det var
det vildeste. Ikke smærter men en dejlig snuren der samtidig gjore bare lidt
ondt. Hvad jeg har set så kan man købe ting på istedgade som kan give meget
smærte, men dem har jeg ikke prøvet :)

Jeg kan dog varmt anbefale det til brystvorterne, bare det ikke er sådan at
man ligger i kramper :)

*knuser*
Amie

Fra : straydog

Dato : 04-01-01 10:59

> [...]
> orgasme alene gennem elektrostimulans ? Kan det bruges både som
> belønning og straf ? Hvor kan man få mere at vide?

Hej modesty

Jeg ved ikke ret meget om elektrostimulans. Men jeg ved lidt. Der findes
apparater der er beregnet til muskeltræning eller vægttab. Også nogle der er
særdeles kraftige, dog uden at man risikerer liv og lemmer. Egentligt kunne
man sagtens selv fremstille sådanne, men man skal passe på det, men jeg er
sikker på at man kan gøre dem kraftige nok til at virkningen er som man
ønsker og så stadig undgå at man er livsfare (hvilket IMO er et plus). Men
man skel være opmærksom på at man kan tåle langt mindre spænding end man
umiddelbart kunne tro. Hvis du selv skulle fremstille et apparat, så kan du
jo gøre det med alm batterier og så lave det, så man kan sætte flere
batterier i hvis man ikke er tilfreds.
Det jeg vil formode kan være farligt er at det første stød vil føles
kraftigere end det næste og så fremdeles. Fordi musklerne bliver brugt, og
ikke kan reagere så voldsom igen og igen.
Der findes også (men jeg tror ikke at man kan gå ud og købe disse) apparater
som vægtløftere har brugt, fordi strøm er så godt til muskeltræning. Eneste
ulempe ved disse, udover at de kan være farlige for hjertet, er at man får
brændemærker af dem. Men igen så kan man ikke få maksimalt udbytte ud af dem
i lange sessioner. Samtidig har de vægtløftere der har brugt dem været
spændt godt fast, for ikke at brække knogler. Men det er vel et spørgsmål om
at de bruger meget voldsomme belastninger. Jeg har hørt at man kan lugte til
ammoniak, og næsten nulstille musklerne et par gange hvis man ønsker at
forlænge sessionerne lidt. Men stadig er størst virkning på første stød. Det
skulle samtidig kunne mærkes i kroppen i lang tid efter (du må tænke på at
det er en voldsom workout). Men jeg tror ikke du har brug for noget der er
så voldsomt. Men hvis du skal finde oplysninger om hvordan man bedst
konstruerer disse ting, og hvor stor spænding man kan bruge, så ville jeg
prøve at forhøre mig blandt vægtløftere, der er der sikkert nogle der ved
noget. Men så igen, så vær fornuftig omkring det, sportsmænd er ikke altid
fornuftige omkring deres egen sikkerhed. Samtidig så tror jeg ikke at du
skal bruge ret voldsomme belastninger hvis det kun skal anvendes omkring
kønsdele og brystvorter. Der vil jeg tro at du kan opnå den ønskede virkning
med to-tre alm D-cells.
Jeg er ingenlunde sikker på dette, og synes at du skal være forsigtig og
begynde småt. Lad for Guds skyld være med at bruge bilbatterier eller
strømnettet, det er alt for kraftigt.

Straydog

Fra : N/A

Dato : 04-01-01 11:25

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-01 11:25

"straydog" <straydog@nospam.dk> wrote in message
> Jeg kommer til at tænke på. Jeg stod engang på en stolpe til et
strømhegn
> med bare tæer. Og selvfølgelig lykkedes det mig at få foden i kontakt
med
> ståltråden og få stød under fodballen. Det var ekstremt ubehageligt.
Men jeg
> tænker at det må være et af de sikreste steder at få stød, og jeg ved
at jeg
> ville tage det som en straf.

Jeg husker det ganske tydeligt fra den gang jeg som barn pissede på et
sådant hegn. Det var der sgu ikke noget ophidsende ved, tværtimod

Men selvfølgelig er det jo et spørgsmål om smag og behag...

John Sahl, Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Se sidste nyhed om Internord/Worldonline...
Julekonkurrencen er slut, se hvem der vandt...
Skal du være vores næste præmiesponsor..?