mod og lyst til at prøve nyt
Fra : dorte_dorte@my-deja.~

Dato : 02-01-01 15:23

Hej i gruppen!

Uhm, en dejlig lang ferie med masser af dejlig sex.
Jeg prøvede at blive bundet. Noget jeg egentlig aldrig havde troet jeg
ville kunne lide, men da det skete, var det bare helt vildt lækkert.
Jeg tror det skyldes at jeg aldrig før har haft 110 % tillid til de mænd
jeg har elsket med - heller ikke min X.
Jeg undrer mig bare lidt over at jeg kunne lide det, da jeg normalt ikke
er typen, der bryder sig om at miste kontrollen. Normalt vil jeg gerne
være med til at styre det, der skal ske, og normalt har jeg været lidt
tilbageholdende med at kaste mig ud i helt nye (sexuelle) ting.
Er det den fulde tillid til min mand der gør det?

Knus Dorte

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : straydog

Dato : 03-01-01 06:26

<dorte_dorte@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen!

Hej Dorte

> Uhm, en dejlig lang ferie med masser af dejlig sex.

Rart

> [...]
> ville kunne lide, men da det skete, var det bare helt vildt lækkert.
> Jeg tror det skyldes at jeg aldrig før har haft 110 % tillid til de mænd

Jeg har et par kommetarer. Jeg tror at der tit er mere til det. Jeg ved ikke
om det er sådan med dig, men derfor holder jeg ikke min mund alligevel.
IMO ligger en del af forklaringen i hvorfor det er rart i, at der i vores
kultur ligger at sex er noget beskidt. Selvom vi er nok så frisindede og så
videre, så ændrer det ikke på at der selv i de mest frsindede af os stadig
ligger en rest. Specielt for kvinder. Der er så meget som en pæn pige ikke
gør. Liderlighed er en af dem. Men når man er bundet, så kan man jo ikke
rigtgt gøre for det. Så er det ikke ens egen skyld og derfor kan man have
lov til at slippe sig fri af normen, kulturen kald det hvad man vil.
Selvfølgelig kan man ikke gøre det hvis man ikke gerne vil være liderlig,
men det kan da også være ophidsende for mange piger at føle sig som
"beskidt" (eller læs: ikke_pæn_pige). Jeg sætter det i citatationstegn!

> Jeg undrer mig bare lidt over at jeg kunne lide det, da jeg normalt ikke
> er typen, der bryder sig om at miste kontrollen. Normalt vil jeg gerne
> være med til at styre det, der skal ske,

Jeg vil gerne prøve at betvivle det et øjeblik, for det er måske ikke helt
rigtigt hvis du tænker efter (det her er rent gætværk, jeg kender dig ikke).
Men tænk på; kan du ikke lide når din mand tager initiativ, hvis han
inviterer dig ud at spise? Siger du så; "Hey det skal vi lige diskutere, jeg
vil også bestemme hvor vi skal hen". Er det ikke også bare fedt, hvis han
bare har betilt bord, måske bare også købt nogle teaterbilletter og du bare
skal følge med. Ville du ikke nyde at han havde taget kontrollen, og havde
taget intiativet. Du skulle bare følge med. Selvfølgelig er der ikke mange
der vl have at den ene part bestemmer alt hele tiden.

> og normalt har jeg været lidt
> tilbageholdende med at kaste mig ud i helt nye (sexuelle) ting.

Er det fordi du vil være med til at bestemme "lad os diskutere det i plenum"
eller er det fordi du bare gerne lige vil prøve tanken i dit hoved. Er det
fordi du måske er lidt "hæmmet". Lad være med at tage det sidste på den
grimme måde. Der er ingen af os der ikke er mere eller mindre hæmmet, men
det er jo tit vores hæmninger der afholder os fra at gøre mange ting. Og tit
finder vi ud af, når vi så har "taget mod" eller hvad man vil kalde det, at
det alligevel var meget fedt.

Når jeg har skrevet alt det, så betyder det ikke at jeg mener at tilliden
ikke er vigtig, hvis man er nervøs for den anden, er nervøs for at de ikke
kun vil en godt, så kan det for nogle være en grim oplevelse. For andre er
tilliden ikke så vigtig. Men jeg tror tilgengæld at det man tænder på ikke
er at man kan stole på den anden. Det er det at man frit kan give sig hen.
Og at man ikke kan føle sig fri til at give sig hen, hvis man ikke har
tilliden.

Straydog

Fra : dorte_dorte@my-deja.~

Dato : 03-01-01 12:07

In article <niA46.9$g37.778@news.get2net.dk>,
"straydog" <straydog@nospam.dk> wrote:

> [...]
> men det kan da også være ophidsende for mange piger at føle sig som
> "beskidt" (eller læs: ikke_pæn_pige). Jeg sætter det i citatationstegn!

Hmmm...Den måde at se det på, havde jeg ikke lige tænkt på. Jeg tror du
har ret i, at mange af os er opdraget til at være "pæne piger" og derfor
kan have svært ved at give os selv lov til at være liderlige. Med det
udgangspunkt bliver det egentlig bare sværere at forstå. Da jeg mødte min
nuværende mand for et års tid siden, havde jeg kun oplevet orgasme to
gange tidligere i mit liv (jeg er 36), med ham kom det efter nogle få
gange hvor vi havde dyrket sex, og siden har jeg ikke haft nogle
problemer. Faktisk oplever jeg, at jeg har ret let ved at komme
Det gælder uanset om vi dyrker almindelig nussesex (som er det vi begge
tænder mest på - selv om de mere kinky ting altså også tænder os) eller
som forleden hvor vi legede med reb.
Sammen med ham har jeg ikke haft problemer med at være liderlig, med at
give mig selv lov til at lade lysten bestemme. Derfor tror jeg at det må
handle om tillid og selvfølgelig gensidig respekt og alt det der

> [...]
> Men tænk på; kan du ikke lide når din mand tager initiativ, hvis han
> inviterer dig ud at spise? Siger du så; "Hey det skal vi lige diskutere, jeg
Nej nej, det er ikke på den måde jeg mener at jeg ønsker at have kontrol
med tingene. Det er da vildt lækkert at han tager initiativ, hvilket han
bestemt også gør - ligesom jeg gør. det er mere noget med at ville have
styr på hvad der skal ske, hvordan hverdagen skal hænge sammen osv. På et
mere psykologisk plan, kan man sige.

> Er det fordi du vil være med til at bestemme "lad os diskutere det i plenum"
Nej nej, heller ikke jeg hader når ting bliver snakket ihjel, så det
er nok mere i retning af det næste du skriver:
> [...]

> finder vi ud af, når vi så har "taget mod" eller hvad man vil kalde det, at
Her er jeg til gengæld helt enig ) det var jo netop det der skete, og
det var bare SÅ lækkert.

> Og at man ikke kan føle sig fri til at give sig hen, hvis man ikke har
> tilliden.

Jeps, lige netop!

Knus fra Dorte

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 12:10

Fra : dorte_dorte@my-deja.~

Dato : 03-01-01 12:10

In article <mn145t0ufs97tdot9ldgd4ccnic32vkqt3@4ax.com>,
Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> Hej Dorte!
>

> Tilliden er i hvert fald for mit vedkommende det altafgørende, når vi
> skal prøve noget nyt. Jeg har ikke prøvet at blive fikseret på nogen
> måde, men har da ønsker om det. Jeg er meget styrende i dagligdagen,
> og jeg ynder bestemt heller ikke at miste kontrollen over hvad der
> skal foregå, men jeg tror netop at det er dette aspekt, der gør at man
> rent seksuelt godt kan have et ønske om at "blive styret".
> Jeg synes bare det er så fint, at du har haft en go' oplevelse med
> det, og jeg vil lige lade en bemærkning falde til min mand om det!

Det håber jeg da han vil tage godt imod - jeg nød det i fulde drag, og
selvom jeg lige først tænkte at dette her vist var lidt
grænseoverskridende for mig ( jeg ved godt at det for andre her i gruppen
er en almindelighed, men sådan er vi jo forskellige), men heldigvis lod
jeg blot tingene ske.

> Leyna
> Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.
Smukt slogan!

Knus fra Dorte

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/