blufærdighedes krænkelse ... Hmm
Fra : Chokmah

Dato : 02-01-01 04:53

well sad i toget for en tid siden nat toget .. der steg en mand i lidt
over sin bedste alder på toget - han var mildest talt beruset .
Nå han sider 6 sæder væk fra mig - nå men den gamle kløvning giver sig
så til at ringe til nogen sex linjer i mens han pryler bjørne bajer og
ryger prince 100.
Nå så begynder han at stønne - da han har sat sig til spille pik og
det gør han sgu i 4 timer til de omkring sidene damer mister
toldmodigheden - jeg tænker rager det mig ?
jeg bliver træt af uroen - vader op og henter konduktøren og sætter
ham ind i situationen og han ryger af til fri overnatning på en
station en time fra København .. jeg for så damerne til at love de
ikke ligger sag an - der var jo ingen børn - men hvad fanden voksne
mennesker har sgu da også grænser som de har rat til bliver
respekteret - vil jeg mene !
var det slap af mig jeg ikke gik ned og spillede supermand og bad ham
gå ud på lokummet skifte sæde what ever ... jeg orkede det ikke , men
bør man så ikke lade være ?
stolt er jeg ikke ... måske lærte han noget - han var så lieglad så
der ku ha været børn Puhhhh...
hva fan jeg ku sgu da godt finde på at bolde den yberlige i en bus -
men så ville det da være sådan at hun sad øverst man skulle jo bare ha
pikken op i hende ... men sgu da ikke i myderltiden , på et sæde
seperart ...hmmm
Bo

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 02-01-01 08:41

Chokmah wrote:

Hej Bo

<Snip - længere historie>

> var det slap af mig jeg ikke gik ned og spillede supermand og bad ham
> gå ud på lokummet skifte sæde what ever ... jeg orkede det ikke , men
> bør man så ikke lade være ?

Jeg synes ikke det var slapt af dig. Konduktørerne er ansat til at gøre
den slags - og i øvrigt uddannet til at klare situationen.

> stolt er jeg ikke ... måske lærte han noget - han var så lieglad så
> der ku ha været børn Puhhhh...

Rent faktisk synes jeg ikke der er nogen grund til at skamme dig - du
sørgede jo endda for at få talt damerne ned igen. Blufærdighedskrænkelse
er en af de seksualiteter jeg synes bør kontrolleres (I den forstand at
man må lære at styre sig selv og respektere andre folks grænser forstås)
og hvis manden ikke har fintfølelse nok til at vente - ja så er det fint
nok at han får en "forskrækkelse" - som du selv siger kunne der have
været børn og/eller sarte sjæle tilstede.

> hva fan jeg ku sgu da godt finde på at bolde den yberlige i en bus -
> men så ville det da være sådan at hun sad øverst man skulle jo bare ha
> pikken op i hende ...

Jamen det er jo også noget helt andet. Hvis jeg havde været der ville
jeg nok være blevet stødt over førnævnte mand. Hvis jeg var "faldet
over" synet af et par som havde diskret sex på et sæde længere bagude
eller så - ja så ville jeg måske nærmere blive lidt tændt og gå hjem og
voldtage min forlovede *G* - jeg ville under alle omstændigheder kunne
ignorere det. Kodeordet er diskretion eller ej så vidt jeg kan se det.

Mvh
Bente
*som er kommet godt ind i det nye år,og glæder sig meget til nytårskuren
på lørdag*

--
ICQ:21826582
May the forces of evil

Fra : straydog

Dato : 03-01-01 02:09

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 03-01-01 07:17

On Wed, 3 Jan 2001 02:08:32 +0100, "straydog" <straydog@nospam.dk>
wrote:

>"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en medde
HI Stray Øhhh.. det var dog et bemærkelsværdigt kort indlæg :) ?
Bo

Fra : straydog

Dato : 03-01-01 08:18

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:7ug55t491kfufr9lfosjgd1k8ffq3b51o3@4ax.com...

> HI Stray Øhhh.. det var dog et bemærkelsværdigt kort indlæg :) ?
> Bo

Jeg ved ikke hvorfor du ikke har fået det, men jeg prøver igen.

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[snip]

Jeg tror at hele forskellen ligger i om der er nogen der bliver nervøse over
det. Om der kunne være børn tilstede; det var der ikke, så lad den tanke
ligge. Var du en kujon? Næhh... og du handlede endda på det! Jeg havde
heller ikke gjort noget andet ved det, med mindre jeg var i kamphumør til at
begynde med. Jeg havde også kun reageret hvis jeg kunne fornemme at der var
nogen der blev skræmt over det. Hvis ikke, og de kun var forargede, så tror
jeg at jeg havde syntes det var for interessant (læs: underholdende) til at
jeg ville gribe ind. Jeg havde nok moret mg mere. Der er da noget sjovt over
at se folk der ikke ved hvad de skal gøre af sig selv *G*. Jeg synes ikke du
var en kujon.

Stray

Fra : Henning

Dato : 03-01-01 09:01

> [...]
meddelelse news:7ug55t491kfufr9lfosjgd1k8ffq3b51o3@4ax.com...

> HI Stray Øhhh.. det var dog et bemærkelsværdigt kort indlæg :) ?

For een gangs skyld er Strydog mundlam *GGGG*

MVH
Henning

Fra : straydog

Dato : 03-01-01 09:50

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> For een gangs skyld er Strydog mundlam *GGGG*

Ja, det ligner mig ikke... men det er jo heller ikke noget man kan beskylde
hverken dig eller Bo for *G*

Stray

Fra : Anne

Dato : 03-01-01 18:04

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message

> [...]
ham
> gå ud på lokummet skifte sæde what ever ... jeg orkede det ikke ,
...[SNIP]

Jeg synes ikke at det var slapt af dig - du ved jo ikke hvilkem type
du evt. står over for. Men... hvis jeg havde været til stede ville jeg
da have reageret mere over at en fremmed ville have mig til at love
ikke at lægge sag an. DET skulle jeg i hvert fald nok selv bestemme!

Hej fra Anne