Orange...
Fra : Christian Johannesen

Dato : 18-01-02 10:48

Surt at få klippet sin ADSL-bestilling...
www.fuck-orange.dk

/Christian

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 12:11

Christian Johannesen <christian@johannesen.dk> wrote in message
> Surt at få klippet sin ADSL-bestilling...
> www.fuck-orange.dk

Jeg sender gerne en køkkenrulle så tårerne kan tørres op.
Iøvrigt er der faktuelle fejl i teksten.

Trættende med alle de 'fuck-indsæt_firmanavn_her.dk'

--
haa
www.ultraviking.dk/disclaimer

Fra : Rune Manscher

Dato : 18-01-02 12:20

"Henrik Aarfeldt" <haa@orange.dk> wrote in message

[...]

> Iøvrigt er der faktuelle fejl i teksten.

Det var dog en dejlig nem påstand at fyre af. Du ser ingen grund til at
underbygge den ??

*Rune

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 12:28

Rune Manscher <manscher@hotmail.com> wrote in message

> Det var dog en dejlig nem påstand at fyre af. Du ser ingen grund til at
> underbygge den ??

Her: 'Presset af den hårde konkurrence på telemarkedet dropper teleselskabet
Orange nu alle sine aktiviteter indenfor fastnet-telefoni og internet.'

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 18-01-02 12:35

"Henrik Aarfeldt" <haa@orange.dk> writes:

>Her: 'Presset af den hårde konkurrence på telemarkedet dropper teleselskabet
>Orange nu alle sine aktiviteter indenfor fastnet-telefoni og internet.'

Det er et citat fra ComputerWorld Online:
http://www.cw.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=13038

Mvh.
   Klaus.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 13:05

Klaus Ellegaard <klaus@ellegaard.dk> wrote in message

> Det er et citat fra ComputerWorld Online:
> http://www.cw.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=13038

Ja, jeg kan også læse.
Men det er stadig forkert.

Fra : Rune Manscher

Dato : 18-01-02 13:42

> Ja, jeg kan også læse.
> Men det er stadig forkert.

Kunne du så være så flink at oplyse os uvidende om den egentlige grund, hvis
det ikke har noget med konkurrencen at gøre ? Orange kunne altså sagtens
have tjent penge på adsl (selv om de aldrig magtede at køre det ordentligt)
? Det skyldes udelukkende en pludselig trang til kun at sælge mobilprodukter
?

*Rune

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 13:55

> [...]
ordentligt)
> ? Det skyldes udelukkende en pludselig trang til kun at sælge

Det der er forkert [på nuværende tidspunkt] er følgende:
'dropper teleselskabet Orange nu alle sine aktiviteter indenfor
fastnet-telefoni og internet'

Der er forskel på 'kundestop' [som er det rigtige ord] og 'dropper' [som er
forkert].

Det er muligt at det ender således...men det er altså ikke officielt endnu,
og indtil da er der 'kun' kundestop.

Der er stadig mulighed for at nogle produkter fortsætter....det kan kun
fremtiden afsløre.

--
haa

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 18-01-02 14:13

>Ja, jeg kan også læse.
>Men det er stadig forkert.

Du skrev, at der er faktuelle fejl på siden. Det er der ikke. Det er
et aldeles korrekt citat fra ComputerWorld Online.

At ComputerWorld kan have fået noget galt i halsen, må man jo så
snakke med dem om.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 14:35

> [...]
> et aldeles korrekt citat fra ComputerWorld Online.
>
> At ComputerWorld kan have fået noget galt i halsen, må man jo så

Det er en god ide at tjekke sine kilder, før man publicerer dem.

--
haa

Fra : Thomas

Dato : 18-01-02 14:59

Henrik Aarfeldt wrote:

[...]

> Det er en god ide at tjekke sine kilder, før man publicerer dem.

Så længe Orange ikke har bedt CW om et dementi/rettelse, så er de vel
enige i det der blev skrevet ?

Kan heller ikke finde noget på Orange's hjemmeside med "CW har
fejlciteret os".

--
Don't waste space

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 16:18

"Thomas" <inthenews@corell.dk> skrev i en meddelelse
> Henrik Aarfeldt wrote:
>
> [...]
>
> Så længe Orange ikke har bedt CW om et dementi/rettelse, så er de vel
> enige i det der blev skrevet ?

Vås...hvis man skulle korrigere alt det forkerte der bliver skrevet rundt
omkring, så havde man jo ikke andet at lave.

Jeg kan da sagtens saxe et-eller-andet fra Se&Hør og så sige....'det stod
selv i Se&Hør'....det bliver det altså ikke pr automatik rigtigt af.

--
haa

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 18-01-02 16:24

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> writes:

> Vås...hvis man skulle korrigere alt det forkerte der bliver skrevet rundt
>omkring, så havde man jo ikke andet at lave.

Jeg tror, du grundlæggende har misforstået en ting eller to omkring
begrebet kildekritik.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 18:40

"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, du grundlæggende har misforstået en ting eller to omkring
> begrebet kildekritik.

Ja, ganske givet....og det er med garanti ikke det eneste jeg har
misforstået.

Men det er stadig forkert, det der er citeret.

--
haa

Fra : Thomas

Dato : 18-01-02 19:28

Henrik Aarfeldt wrote:

> [...]
> misforstået.
>
> Men det er stadig forkert, det der er citeret.

Det må jo være Orange/CW's problem.

--
Don't waste space

Fra : Caspar Møller

Dato : 18-01-02 12:54

"Henrik Aarfeldt" <haa@orange.dk> wrote >

> Trættende med alle de 'fuck-indsæt_firmanavn_her.dk'
>
> --
> haa
> www.ultraviking.dk/disclaimer

Ja, det er virkeligt for dårligt, at når din arbejdsgiver har haft fingrene
i noget de ikke kunne finde ud af og dermed gjort livet surt for en masse
mennesker, så bliver de svinet til. Jeg sender en hel pakke køkkenruller til
dig og dine ligesindede kolleger.

Snøft snøft,
Caspar

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 13:07

Caspar Møller <usenet@e-box.dkX> wrote in message
> [...]
fingrene
> i noget de ikke kunne finde ud af og dermed gjort livet surt for en masse

Det hjælper aldrig at svine nogen til.

>Jeg sender en hel pakke køkkenruller til
> dig og dine ligesindede kolleger.

De er ikke kommet endnu...

Fra : Simon Skals

Dato : 18-01-02 14:30

It seems Henrik Aarfeldt wrote:
>Trættende med alle de 'fuck-indsæt_firmanavn_her.dk'

Dem er der nok ikke så mange af, for underscores er ikke tilladt
i domænenavne

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 14:43

Simon Skals <spam@gid.dk> wrote in message

> Dem er der nok ikke så mange af, for underscores er ikke tilladt
> i domænenavne

Hvad med www.øv.dk ?

;--)

--
haa

Fra : Thomas

Dato : 18-01-02 15:00

Henrik Aarfeldt wrote:

> Simon Skals <spam@gid.dk> wrote in message

> Hvad med www.øv.dk ?

Eller .mp3 ?

--
Don't waste space

Fra : Chano Andersen

Dato : 18-01-02 16:58

On Fri, 18 Jan 2002 12:10:34 +0100, Henrik Aarfeldt <haa@orange.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere.xdsl with:
>Trættende med alle de 'fuck-indsæt_firmanavn_her.dk'

Så mange er der heller ikke, jeg lavede igår en database over alle de .dk
domæner der var registreret, her er et udtræk af databasen:

mysql> select * from domains where domain like "fuck-%";
+--------+---------------------+
| id | domain |
+--------+---------------------+
| 121184 | fuck-europaeiske.dk |
| 121185 | fuck-orange.dk |
+--------+---------------------+
2 rows in set (12.72 sec)

Altså kun 2.

Det er noget andet med lorte-indsæt-produkt/firma-her.dk sider

48 rows in set (13.53 sec)

Jeg kan sagtens poste dem alle, men det er lidt spild ik? ;)

Men det er stort set alt lige fra tdc over Lars Larsen til Regeringen der
har en lorte-et-eller-andet.dk side imod sig.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Klitgaard

Dato : 18-01-02 12:36

"Christian Johannesen" <christian@johannesen.dk> skrev i en meddelelse

> Surt at få klippet sin ADSL-bestilling...
> www.fuck-orange.dk

Ååårrh, den er sej www.fuck-orange.dk, hvor sejt kan det blive mand...at han
tør bare lissom at skive fuck for det er lissom et bandeord og så viser han
bare at han hader dem vildt meget....wov mand...

--
....Klitgaard

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-01-02 13:18

Klitgaard <na@na.dk> wrote in message

> [...]
han
> bare at han hader dem vildt meget....wov mand...

Ja, flot brev han har stykket sammen.
Plejer man ikke at underskrive et brev, så man kan se hvem det er der
skriver ?

Så er der måsk nogle der syntes det kunne være enormt intelligent at lave et
www.fuck-'indsæt_forfatternavn_her'.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 18-01-02 13:42

Den Fri, 18 Jan 2002 10:47:54 +0100 skrev "Christian Johannesen"
<christian@johannesen.dk> :

>Surt at få klippet sin ADSL-bestilling...

Opslag omkring internet sider hører til i dk.opslag.internet

Undlad venligst at forurene andre grupper med dit spam.

fut: dk.admin.netikette

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/