pigers lyster
Fra : Anders Nielsen

Dato : 29-12-00 21:58

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen piger herinde, om hvilke
lyster de havde, FØR de havde sex for første gang?

Var det bare et spørgsmål om at komme i gang så hurtigt som muligt,
eller blev sex betragtet som noget der kommer "af sig selv", når man
"engang er parat", uden at man nærer nogen dybere længsel efter det?

Hvilken ændring kom der så når/hvis i drak jer fulde?

Hilsen Anders

Fra : modesty

Dato : 30-12-00 14:58

Hej Anders Nielsen og alle andre på dk.snak.seksualitet

Jeg kan ikke helt lade være med at spørge mig selv hvad du vil med de
svar du får.... man kan næppe nå til noget generel konklusion ud fra de
par svar du får...men siden du spørger:
Før jeg havde sex første gang gik mine lyster meget i retning af at
blive bundet og tvunget til det .... eller på at blive tvunget til det
på andre måder end ved bondage...
Derfor var det ikke et spørgsmål om at komme i gang så hurtigt som
muligt .... men et spørgsmål om at møde een som forstod hvordan jeg
skulle tages. Og så heldig var jeg heldigvis .... til sidst.
Indtagelsen af alkohol gjorde i øvrigt ikke den store forskel. Min lyst
var stærk men selektiv og intet har ændret sig *S*

Jeg håber du kan bruge svaret og at det ikke får dig til at tro at alle
piger som er jomfruer bare skal tvinges *G*

Hilsen

modesty

PS. Jeg har fulgt med et stykke tid, men dette er mit første indlæg ....
så hvis der er noget jeg skal vide edikt (hedder det det?) eller OSS
eller sådan noget så vil jeg gerne have lidt hjælp.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-12-00 15:41

Jeg forsøger ikke at lave statistik, jeg er bare nysgerrig

Dem jeg kender er nemlig ret tilbageholdende (jeg er i samme alder),
så det ville være rart med et kvalificeret gæt, og det har jeg fået

Hilsen Anders

Fra : straydog

Dato : 30-12-00 19:58

"Anders Nielsen" <jonlol@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg forsøger ikke at lave statistik, jeg er bare nysgerrig
>
> Dem jeg kender er nemlig ret tilbageholdende (jeg er i samme alder),
> så det ville være rart med et kvalificeret gæt, og det har jeg fået

Hej Anders,
det var et godt spørgsmål, men.....

Bare fordi du kan samle piger i en gruppe, så lad være med at begå den fejl
at tro at delen er lig helheden.

Stray

Fra : Tomas O.

Dato : 30-12-00 16:31

"modesty" <1modesty@nerve.com> skrev:

Hej modesty og velkommen til

Du kan læse meget mere om brugen af usenet her
http://www.usenet.dk

Der ligger også fundatsen til dk.snak.seksualitet.

Ellers kan du altid maile mig Peder Vendelboe og Henning om mere info..

Hilsen
Tomas O. (godt at se dig herinde)

Fra : Henning

Dato : 30-12-00 18:49

"modesty" <1modesty@nerve.com> skrev i en meddelelse

Hej Modesty (Blase?) en skrap dame, der arbejder for
den engelske efteretningstjæneste MIG5 *GGG*
Velkommen til

> [...]
>
> Jeg kan ikke helt lade være med at spørge mig selv hvad du vil med de
> svar du får.... man kan næppe nå til noget generel konklusion ud fra de

Er vi ikke alle nysgerrige af natur?
Jeg har ikke set det spørgsmål stillet før, så jeg venter også spændt
på hvad kvinderne i gruppen har at sige og deres forestillinger,
fantasier etc, før de egentlig debuterede, og hvordan det så blev.

Jeg arbejder på en traditionel kvinde-arbejdsplads, i mine unge dage,
var det blandt andet sådanne ting jeg spurgte mine kolegaer om,
når jeg var i vagt med dem, det gav mig en mase erfaring, ideer
til afprøvning i mit parforhold osv.

Så vi mænd får en masse ud af det oplysninger, kvinder kan give os
om deres seksualitet, deres fantasier, deres yndlings-stillinger, hvad
der tænder dem, hvordan de lettest får orgasme, hvad der måske,
er en selvfølgelighed for den enkelte kvinde, eller kvinder bredt, er
noget vi mænd skal lære at gøre og bruge, så derfor er spørgsmål
til kvinder og ikke mindst kvinders villighed til at svare af utrolig
stor vigtighed, ikke mindst for kvinderne selv, der så kan håbe på,
at de uerfarne mænd, har lært noget om hvordan kvinder tænker,
fungerer psykisk og fysisk i seksuelle samvær, og mændene ikke kun
har deres viden fra pornografiens fantasi verden, hvor det dybere
følelsesliv (kærlighed/forelskelse) har en meget lille plads i beskrivelsen
af seksualiteten parterne i mellem.

> Før jeg havde sex første gang gik mine lyster meget i retning af at
> blive bundet og tvunget til det .... eller på at blive tvunget til det
> på andre måder end ved bondage...

Det har jeg hørt flere kvinder sige, nogle af forklaringerne på det var,
at så var de ansvarsfri, og kunne ikke bebrejdes, at de dyrkede sex
og "brød med konventionerne om ikke at have sex uden for ægteskabet"

> PS. Jeg har fulgt med et stykke tid, men dette er mit første indlæg ....
> så hvis der er noget jeg skal vide edikt (hedder det det?) eller OSS
> eller sådan noget så vil jeg gerne have lidt hjælp.

Det er etikette det kaldes, edikt, er vist Bo´s slang for samme *GGG*

MVH
Henning.

Som Tomas skriver, så er Peder, Tomas og jeg, dem der fortrinsvis
vejleder og giver råd i denne gruppe og enhver der har spørgsmål
kan trygt regne med at vi 3 er behjælpelige,

Fra : N/A

Dato : 30-12-00 20:28

Fra : modesty

Dato : 30-12-00 20:28

Heiii Leyna

Leyna wrote:

> Netop dette med at det er før man har prøvet noget som helst gør
> fantasien om bondage/tvang lidt farlig - efter min mening.

Fantasier er vel ikke farlige?

> I fantasien
> er det en selv, der har det fulde herredømme,

Ikke i mine fantasier *S* Selvom jeg tror at du mener at fantasien var min og
derfor tilpasset min smag?

> men i virkeligheden kan
> tvang hurtigt blive til noget meget negativt - også selv om det er
> noget man har "aftalt". Jeg går ud fra at vi taler om meget unge og
> uerfarne mennesker her, og lige netop derfor synes jeg at det er en
> dårlig ide med tvang. Som ganske ung og uerfaren er man bange for at
> sige fra,

Som jeg også skrev ... havde jeg ikke spor svært ved at sige fra overfor alle
dem der ikke tilbød mig det jeg ønskede. Nemlig dominans

> og så kan man rende rundt med et traume resten af livet.

Hvor tit sker det at piger som selv opsøger dominans får traumer af det?

> Bondage/tvang skal være en tillidssag,

Enig *S*

> og jeg ville aldrig drømme om
> at dyrke det med nogen jeg ikke var 500% tryg ved - og det var jeg i
> hvert fald ikke første gang!

Jeg kan nøjes med 99% tryg, men sådan er folk jo forskellige

Venlig hilsen
modesty

Fra : Leyna

Dato : 30-12-00 21:55

On Sat, 30 Dec 2000 20:28:29 +0100, modesty <1modesty@nerve.com>
wrote:

>Heiii Leyna

>Fantasier er vel ikke farlige?
Det kan de godt blive hvis man lever dem ud.

>Ikke i mine fantasier *S* Selvom jeg tror at du mener at fantasien var min og
>derfor tilpasset min smag?
Præcis. Det er også dig der bestemmer hvor hjælpeløs du vil være.

>Som jeg også skrev ... havde jeg ikke spor svært ved at sige fra overfor alle
>dem der ikke tilbød mig det jeg ønskede. Nemlig dominans

>Hvor tit sker det at piger som selv opsøger dominans får traumer af det?
Det er måske netop det der er kernen i det hele. Mange piger/kvinder
har fantasier om dominans, men det er ikke afgjort at man som helt
nybegynder er 100% sikker på hvad det er man vil have, og det kan så
blive misforstået/misbrugt af partneren. Eks.: En ganske ung pige har
fortalt sin nyfundne kæreste at hun har nogle fantasier om
bondage/tvang, og han mener så han gør hende en "tjeneste" ved at
tvinge hende. Det grænser til voldtægt, og så er det bestemt ikke
sjovt mere. Forstår du hvad jeg mener?
Det der skulle have været en god oplevelse for dem begge er pludselig
blevet til et overgreb fra den dominerendes side.
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.

Fra : modesty

Dato : 30-12-00 22:00

Heeiii Leyna

Fantasier er vel ikke farlige?

> Det kan de godt blive hvis man lever dem ud.

Det er stadig en ufarlig fantasi selvom udlevelsen er farlig men hvis man har
fantasier der er farlige at leve ud er det jo heller ikke sikkert at man
overhovedet har lyst til at føre dem ud i livet *S*

> [...]
> bondage/tvang, og han mener så han gør hende en "tjeneste" ved at
> tvinge hende. Det grænser til voldtægt, og så er det bestemt ikke

Ja...jeg forstår godt hvad du mener og det er mildt sagt uheldigt når det sker.

Fra : Tomas O.

Dato : 31-12-00 11:32

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev:
SNIP

Hej Leyna og velkommen tilbage

> [...]
> Det der skulle have været en god oplevelse for dem begge er pludselig
> blevet til et overgreb fra den dominerendes side.

Det minde rmig om en veinde af mig der får sagt til sin kæreste at hun
tænder lidt på tanke om smerte og tvang , hvortil han siger, 'jeg kan
da godt stikke dig en på skrinet'....

Jeg behøver vel ikke at sige at hun IKKE dyrkede Sm med ham.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Leyna

Dato : 31-12-00 12:34

On Sun, 31 Dec 2000 10:31:56 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev:
>SNIP
>
>Hej Leyna og velkommen tilbage

Jo, tak skal du ha'. Jaeh, jeg har da helt bestemt osse savnet dig!

> [...]
>da godt stikke dig en på skrinet'....
>
>Jeg behøver vel ikke at sige at hun IKKE dyrkede Sm med ham.

Nej, for det er jo netop her det går galt. Jeg har aldrig dyrket nogen
former for S/M, heller ikke bondage-lege, men jeg har da en
forestilling om at det netop _er_ en leg. Det handler vel ikke i bund
og grund om smerten eller ydmygelsen, men om hvad der foregår i ens
egen fantasi imens? De få S-mænd jeg har kendt (kun som bekendte -
Ikke nogen jeg har dyrket sex med, selv om det sikkert kunne være
blevet spændende) har alle sagt at det i virkeligheden slet ikke er
dem der styrer, men altid M, da det er vigtigt ikke at overskride
flere grænser end M ønsker/er parat til. Jeg tror at det er en meget
almindelig misforståelse, at det "bare" handler om at gøre hinanden
fortræd. Ak ja!

Fra : Tomas O.

Dato : 31-12-00 12:45

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev:
SNIP
> Jo, tak skal du ha'. Jaeh, jeg har da helt bestemt osse savnet dig!

SNIP en på skrinet
SNIP m der rent faktisk bestemmer..

Ja på en måde er det m der bestemmer, og alligvele ikke. Det er svært
at forklare, synes jeg, men for mig, handler det et sted om at jeg 'får
min vilje' med hende og det tænder mig at 'tvinge' hende til at gøre,
som jeg synes er dejligt. Når dette er sagt, så tænder det mig ikke
hvis det ikke tænder hende at jeg 'tvingerø hende' bryger hendes
grænser og 'får min vilje' med hende.

Det er en tovejsting, men en subtil en. For mærker hun at jeg lægger 'under' for hvad hun bestemmer' kan ma risikere det tænder
hende af..
mange m piger vil jo netop have, man er MAND, der ikke er bange for at
tage hvad han vil have og ikke en tøsedreng *S*

Men hvis man bare gør det uden at 'mærke' efter, hvad der tænder og
ikke tænder hende, risikerer man at det bliver en form for voldtægt..
og det er IKKE fedt.

Det er nu oftest et spørgsmål om at kunne 'læse' hende, for skal hun
sige til hvad hun vil og ikke vil er 'illusionen' og så falder alt til
jorden.

Som jeg forstår det kan langt de flste kvinder ikke fordrage at de skal
fortælle mandne hvad de vil have. Det er vel helle rikke fedt at skulle
sige til manden , smid mig op på køkkenbordet og tag hvhad du vil have
i stedet for alt det nussesex hele tiden.. bare en gang imellem. Manden
skal selv tage hvad han vil have i sådan et tilfælde, ellers er det
ikke fedt for pigen.

Puha.. jeg ved ikke om det er giver mening *GG*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 31-12-00 12:50

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev:

Med at 'læse' hende mener jeg også, at det skal være noget, der foregår
ubevidst. Bliver det for bevidst, at man skal 'læse' hendes kropsprog
og hvad hun har lyst til går det også galt. I alle tilfælde hvis det
er midt i sex.

Måske er det noget man skal træne sig selv til, at kunne 'læse'. For
mange mænd virker det som om det nogne gange kan være svært at se hvad
fanden en kvinde egentlig vil og ikke vil uden hun bliver nødt til at
åbne munden og sige det ligeud. Her brister bare det fede ved at det
kan foregå uden at man siger noget om hvad der tænder lige her og nu.

Man SKAL dog tale sammen om hvad der tænder og ikke tænder, bare ikke
midt i det hele, men gerne før eller efter.. under afslappede former

Hmm..

Der kommer mere ....

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-12-00 13:03

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> "Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev:
> Man SKAL dog tale sammen om hvad der tænder og ikke tænder, bare ikke
> midt i det hele, men gerne før eller efter.. under afslappede former

IMO kræver Sm lege en større intimitet og tillid end et forhold hvor Sm
eller andre former for leg ikke er en del af samlivet......
ihvertfald i min begrænsede erfaring........

> Der kommer mere ....

glæder jeg mig til*G*
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Tomas O.

Dato : 31-12-00 13:31

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev:
SNIP
> IMO kræver Sm lege en større intimitet og tillid end et forhold hvor
> Sm eller andre former for leg ikke er en del af samlivet......
> ihvertfald i min begrænsede erfaring........

Synd at det er sådan.. eller hvad?

Burde man ikke have den samme grad af intimitet og tillid ved sex i det
hele taget, eller ved at bo sammen. Jeg synes for eksmepel at ens
fortrolige bør være den man elsker og bor sammen med og ikke en eller
anden udenfor forholdet.

Ja det var egentlig det jeg godt ville have tilføjet så det er hermed
gjort

Hilsen
Tomas O. som øsnker alle herinde (også skablæserne) et rigtig godt
nytår og lad nu de sindssyge bomber være.. hvis I absolut vil have
store knald så brug sex eller tag til de lande hvore der skal ryddes
landminer

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-12-00 13:39

> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev:
> SNIP
>
> Synd at det er sådan.. eller hvad?

både og...... pt. klager jeg bestemt ikke*G* i mit tidligere forhold
havde vi slet ikke samme intimitet men til gængæld var venskabet i
top....... så på et eller andet plan opvejes det vel? ikke at jeg ville
bytte*GF*

> [...]
> hele taget, eller ved at bo sammen. Jeg synes for eksmepel at ens
> fortrolige bør være den man elsker og bor sammen med og ikke en eller

tja... du har vel ret.... til en vis grænse*GGG* jo tilliden og
fortroligheden er det vigtigste i et forhold...... men du burde vide at
vi kvinder har brug for andre end lige vores mand at betro os til....
hvem skal vi ellers brokke os til over ham??? hehe*G*

Fra : Tomas O.

Dato : 31-12-00 13:54

> [...]
> at vi kvinder har brug for andre end lige vores mand at betro os
> til.... hvem skal vi ellers brokke os til over ham??? hehe*G*

Glimrende, men hvis du så ikke giver de informationer videre til manden
så kan han jo ikke vide den er gal vel? *GG*

Jeg siger ikke at kvinder skal lade være med at snakke med deres
veninder, men hvis ens partner i liver ikke også er ens fortrolige,
hvad er man så sammen for?

Uden fortrolighed og venskab i et forhold, kan det IMO kun gå galt.

Hilsen
Tomas som synes dem der VIL have store brag til nytår skulle melde sig
til minerydning i Bosnien.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-12-00 13:59

> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev:
> Glimrende, men hvis du så ikke giver de informationer videre til
manden
> så kan han jo ikke vide den er gal vel? *GG*

jeg har jo ikke sagt at han ikke får det at vide vel??? kun at man (
jeg) har behov for at brokke til andre..... om ikke andet så for at få
luft...... eller for at fortælle at nu har han IGEN ikke slået
toiletbrættet ned efter brug.... eller et eller andet totalt åndsvagt
som man ved har været gennemdebatteret 100 gange med kæresten og ikke
rigtig kommer videre med......

> Jeg siger ikke at kvinder skal lade være med at snakke med deres
> veninder, men hvis ens partner i liver ikke også er ens fortrolige,
> hvad er man så sammen for?

igen jeg har ikke sagt at han ikke er ens fortrolige... kun at kvinder
( eller nogle kvinder) også har brug for andre at betro sig til..... det
har vi vel alle sammen...... men du har ret i at ens partner skal være
den første man kommer til..... derefter kan man gå til andre.....

> Uden fortrolighed og venskab i et forhold, kan det IMO kun gå galt.

yup*SSSS*

Fra : Henning

Dato : 03-01-01 09:51

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sabina

> [...]
> har vi vel alle sammen...... men du har ret i at ens partner skal være
> den første man kommer til..... derefter kan man gå til andre.....

Jeg tror det er ligeså for mænd, der er ting man ikke lige
skal hævde fortroligheden om, når blodet bruser hedt og
hovedet er fyldt med frustration over partneren gøren og
(u)laden, når man så har fået "luft" ude i byen, kan man
med større sandsynlighed drøfte tingene der hjemme, uden
at det ryger op i en spids ( ok et skænderi, med efterfølgende
forsonings-sex KAN være ret så pragtfuldt *GGGGG*
(ikke Tomas?)) *GGG*

MVH
Henning

Fra : Kirstine

Dato : 31-12-00 12:55

In article <T_E36.11555$Ru.71240@twister.sunsite.dk>, tfo@gmx.net says...

> [...]
> i stedet for alt det nussesex hele tiden.. bare en gang imellem. Manden
> skal selv tage hvad han vil have i sådan et tilfælde, ellers er det

Det gi'r da masser af mening Selvom jeg overhovedet ikke er erklæret
masochist, så kan det da netop en gang i mellem være fedt, at det er lidt
hårdt. Og hvis man er nødt til at sige det til ham hver eneste gang, så
er stemningen ligesom svær at fastholde.

Jeg er vild med nussesex. Men jeg er mindst lige så vild med de gange,
hvor han fornemmer min lyst og bare ta'r for sig på stuegulvet. Selvom vi
ofte sidder tilbage og tænker, at vi burde tage entré fra genboerne, som
har kunnet følge med i det hele, fordi vi ikke havde tid til at bekymre
os om at trække gardinerne for!

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Leyna

Dato : 31-12-00 14:55

On Sun, 31 Dec 2000 12:54:51 +0100, Kirstine <minipip@mail.dk> wrote:

> [...]
>ofte sidder tilbage og tænker, at vi burde tage entré fra genboerne, som
>har kunnet følge med i det hele, fordi vi ikke havde tid til at bekymre
*LOL* Eller få copyright på lydsiden!

Fra : D. & A. Tingvad Asch~

Dato : 31-12-00 13:01

"Tomas O." wrote:

> SNIP forklaring om det indbyrdes 'spil og det at aflæse m'pigen
>
> Puha.. jeg ved ikke om det er giver mening *GG*
>
> Hilsen
> Tomas O.

Det giver MASSER af mening jeg kunne ikke ha' forklaret det nær så godt.

hilsen
Dorthe / tinge{A}

Fra : FreYa

Dato : 31-12-00 14:08

On Sun, 31 Dec 2000 11:44:51 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

Hej Leyna og Tomas :)

>SNIP en på skrinet
>SNIP m der rent faktisk bestemmer..
>
>Ja på en måde er det m der bestemmer, og alligvele ikke.

For mig hænger det i alt fald ikke sådan sammen. For at virke, må og
skal det være den dominerende der har den ubetingede magt, naturligvis
på nogle præmisser der i forvejen er fastlagte, så man ikke risikerer
overgreb, men derudover, ingen nåde! *G*.

Tanken om at det i bund og grund handler om _mine_ lyster og min
tilfredsstillelse tænder mig i den grad af, hvorimod det tænder mig at
blive tvunget til handlinger udelukkende for min partners skyld og
uden nogen form for hensyntagen til moi.

Lidt et paradoks, men i sidste ende går det jo lige op ;)
--
Godt Nytår :)
FreYa

Fra : Tomas O.

Dato : 31-12-00 15:36

"FreYa" <nospam@all.plz> skrev:
SNIP
> [...]
> naturligvis på nogle præmisser der i forvejen er fastlagte, så man
> ikke risikerer overgreb, men derudover, ingen nåde! *G*.

*S* jamen det er jo det jeg mener *G*

> [...]
> at blive tvunget til handlinger udelukkende for min partners skyld og
> uden nogen form for hensyntagen til moi.

Uhh.. de er jo LIGE det!

> Lidt et paradoks, men i sidste ende går det jo lige op ;)

Ja det er det, det gør *S* og det er lige hvad jeg mente, men jeg var
bange for at hvis det kom fra mig, som, mand ville det blive
misforstået *G*

Jeg HAR prøvet det på de præmisser og gudfader hvor var det liderligt!
*stønne*

Hilsen
Tomas O. som snart har læst i dss for sidste gang.... i år

Fra : Henning

Dato : 03-01-01 09:58

"FreYa" <nospam@all.plz> skrev i en meddelelse

> [...]
> uden nogen form for hensyntagen til moi.
>
> Lidt et paradoks, men i sidste ende går det jo lige op ;)

Lidt af det der skete mellem min ex og mig, hun startede, og jeg
bestemte resten, med den klausul, at jeg ikke måtte "knække"
hende for hurtigt *GG*

MVH
Henning

> --
> Godt Nytår :)
> FreYa

I lige måde

Fra : Leyna

Dato : 31-12-00 14:51

On Sun, 31 Dec 2000 11:44:51 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev:
>SNIP

<klipper en forklaring>

>Puha.. jeg ved ikke om det er giver mening *GG*

Jo da, og vi er fuldstændigt enige. Jeg tror faktisk det var det jeg
selv forsøgte at sige.

Fra : Henning

Dato : 30-12-00 20:49

Hej Leyna

> Forskellen fra at fantasere om noget som man kun har hørt om, og så
> leve det ud kan somme tider blive ganske stor. Man kan jo sagtens have
> fantasier om både det ene og det andet, for der er jo intet der gør
> ondt i fantasien. Det vender jeg lige tilbage til.

Ok.
> Og så skal vi lige huske at kvinder er forskellige, og tænder på noget
> forskelligt, så det er bestemt ikke altid at man kan bruge disse
> oplysninger til noget. Man kan selvfølgelig få fornyelser i sex-livet,
> men som altid når man prøver noget nyt, så er det usikkert om det
> bliver en success.

Ikke 2 mennesker ens, men der er forskel på om man har fået nogle
oplysninger fra rigtige levende mennesker, der har prøvet det de taler
om, eller oplysningerne om det modsatte køn stammer fra pornografiens
fantasi-verden.

> Nu gik spørgsmålet vist på hvad man fantaserede om _før_ man havde
> dyrket sex, og hvis man allerede er gift, så må man vel regne med at
> man har dyrket sex.

Netop, det var jo det modesty sagde hun fantaserede om og jeg
bekræftede ved at sige at det havde jeg hørt før og en forklaring
fra nogle af de kvinder jeg har snakket med om det, hvorfor de
havde disse fantasier.

> Bondage/tvang skal være en tillidssag, og jeg ville aldrig drømme om
> at dyrke det med nogen jeg ikke var 500% tryg ved - og det var jeg i
> hvert fald ikke første gang!

Men du dyrker det aligevel stadigvæk, så det har åbenbart ikke skræmt
dig, at du ikke var helt tryg i starten?

Naturligvis er der tale om tillid begge veje, den dominerende må have tillid
til
at M siger fra og M må have tillid til, at S/d stopper, når M siger til

MVH
Henning

Ps. vil du være sød, lige se på din klippe og citat teknik?
Klip det fra du ikke svarer direkte på, og svar under det du citerer,
med et mellem rum mellem citatet og dit svar

Fra : Leyna

Dato : 30-12-00 22:03

On Sat, 30 Dec 2000 20:49:22 +0100, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse
>

>Hej Leyna

Hej Henning!

> [...]
>oplysninger fra rigtige levende mennesker, der har prøvet det de taler
>om, eller oplysningerne om det modsatte køn stammer fra pornografiens

Så langt er vi enige.

>Men du dyrker det aligevel stadigvæk, så det har åbenbart ikke skræmt
>dig, at du ikke var helt tryg i starten?

Nej, jeg dyrker det ikke. Jeg har fantasier om det, men jeg har også
en partner der tænder totalt af på det, så...
Min seksuelle debut var netop ved tvang og ikke nogen særlig rar
oplevelse, men jeg kunne ikke dengang finde ud af at sige fra. I dag
ved jeg godt hvad jeg vil have, og hvor mine grænser går, men jeg
forstår så også at flytte dem, hvilket er en meget befriende egenskab.

>Naturligvis er der tale om tillid begge veje, den dominerende må have tillid
>til
>at M siger fra og M må have tillid til, at S/d stopper, når M siger til

Og det er netop det jeg ikke tror at man altid kan, når man er helt
grøn. man er smadder bange for at man gør noget "forkert", og så
kommer man ud af det med en dårlig oplevelse.

>Ps. vil du være sød, lige se på din klippe og citat teknik?
>Klip det fra du ikke svarer direkte på, og svar under det du citerer,
>med et mellem rum mellem citatet og dit svar

Jeg skal forsøge.
Jeg kommer fra dk.snak og hvis du nogensinde har set vores klippe og
citat teknik, så...

Fra : Henning

Dato : 03-01-01 10:10

> [...]

> Nej, jeg dyrker det ikke. Jeg har fantasier om det, men jeg har også
> en partner der tænder totalt af på det, så...

Det er synd, for det er nu meget sjovt, også selv om det "bare"
er blid bondage, hvor dine hænder er bundet til hovedgæret
af sengen med et silketørklæde og du har blindfold på hvor efter
han kæler og slikker dig til du tigger om nåde *GGG*

> [...]
> ved jeg godt hvad jeg vil have, og hvor mine grænser går, men jeg
> forstår så også at flytte dem, hvilket er en meget befriende egenskab.

Det er godt du er nået så langt
enhvær pige burde møde en erfaren elsker første gang og ikke
mindst være smask hamrende forelsket i fyren

> Og det er netop det jeg ikke tror at man altid kan, når man er helt
> grøn. man er smadder bange for at man gør noget "forkert", og så
> kommer man ud af det med en dårlig oplevelse.

Igen en erfaren Sér, der tager højde for at pigen er
nybegynder og tager sig tid til at udvkle samspillet

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 30-12-00 20:59

> --
> Leyna
> Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.
> http://home1.inet.tele.dk/kempf

Du var dæleme en dejlig brud !!!
Sikke en kjole! Uhmmm

MVH
Henning

Fra : Leyna

Dato : 30-12-00 22:04

On Sat, 30 Dec 2000 20:59:20 +0100, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse
>
>Du var dæleme en dejlig brud !!!
>Sikke en kjole! Uhmmm

Tak skal du ha'.
Jeg følte mig nu osse som en hel million den dag!

Fra : Henning

Dato : 30-12-00 22:29

> Tak skal du ha'.
> Jeg følte mig nu osse som en hel million den dag!

Du pris-sætter dig for lavt, jeg elsker buttede kvinder *G*

MVH
Henning

Ps. der er DSS fest den 6/1 hvis det har interesse?

Fra : Leyna

Dato : 30-12-00 22:54

On Sat, 30 Dec 2000 22:29:23 +0100, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Du pris-sætter dig for lavt, jeg elsker buttede kvinder *G*

Jeg er ikke buttet...

>Ps. der er DSS fest den 6/1 hvis det har interesse?

Nu "kender" vi jo ikke rigtig nogen herinde. Jeg husker Tomas O og
René, men ellers er jeg helt lost - og så er der iøvrigt ikke rigtigt
nogen penge tilbage i pungen!

Fra : N/A

Dato : 30-12-00 21:44

Fra : Henning

Dato : 30-12-00 21:44

> Hej Henning og Tomas O.
> Tak for velkomsten *S*
Derfor ikke

> [...]
spurgte.
> Men dit svar at mænd gerne vil vide noget om hvordan kvinder er indrettet
er da
> udemærket og det vil jeg egentlig også gerne høre mere om selvom jeg
ligesom
> Leyna, ikke mener man kan generalisere hverken mænd eller kvinder eller
deres
> seksualitet. Mine lyster er ihvertfald ikke gennemsnitlige efter hvad jeg
hører
> fra andre kvinder. Og så er de på den anden side heller ikke helt sjældne.

Nej ikke generalisere, men finde inspiration, til at afprøve nogle ting,
man har hørt fra kvinder, som sagt, det de kvinder der fortalte mig om
deres sexliv, brugte jeg i mit eget forhold, til at afprøve nye fasetter,
ofte
til stor tilfredshed for min partner
Og generelt er der ting der virker i 8-10 gange med enhver pige, bryster
balder og skød, eller det mener du ikke *G*

> [...]
> og "brød med konventionerne om ikke at have sex uden for ægteskabet"
>
> Det forstår jeg ikke helt .... hvorfor har de brug for at forklare deres
lyst
> ... kan de ikke bare nyde den? Så vidt jeg har læst mig til tænder nogle
> kvinder (og mænd) også på dominans i de kulturer hvor der ikke
konventioner mod
> sex udenfor ægteskabet. Så jeg synes det lugter langt væk af
> efterrationalisering. Eller måske var det dig der ikke forstod det og
spurgte
> til en forklaring på hvorfor de tændte på det?

Når jeg hørte at kvinderne havde fantaseret om at blive domineret, var næste
spørgsmål: Hvorfor? Ikke en antydede, at det var fordi det tændte på
dominans,
men mere i retning af, at så kunne de ikke beskyldes for at være sexgale,
billige,
etc.for under tvang, var de jo ansvarsfri og kunne ikke gøre for at de følte
lyst
osv.
Jeg er gift med en af de kvinder, der kom med en forklaring, der ligner det
jeg skitserer *G* Og hun er ikke til nogen former for BDSM overhovedet,
bare jeg snakker om det, er der lukket for det varme vand de næste 14 dage
*GG*

MVH
Henning

Fra : modesty

Dato : 30-12-00 21:55

Hej Henning

> Og generelt er der ting der virker i 8-10 gange med enhver pige, bryster
> balder og skød, eller det mener du ikke *G*

Joo jeg tror der er visse ting som de fleste piger kan lide *S*

> [...]
> billige,
> etc.for under tvang, var de jo ansvarsfri og kunne ikke gøre for at de følte

Så har jeg lært noget nyt *S*

> [...]
> bare jeg snakker om det, er der lukket for det varme vand de næste 14 dage

Det glæder mig at du tager det med godt humør *S*

Fra : Henning

Dato : 30-12-00 22:26

> Hej Henning

Hej modesty

> Det glæder mig at du tager det med godt humør *S*

Det er jo mit valg, det er ikke et must for mig,
at udleve mine S/d sider, men et savn er det da af og til *GGG*
Det nærmeste jeg kommer det, er at jeg skriver sammen med nogle
M kvinder, og der lader fantasien få frit spil, alt efter hvilke former
for Dominans/Sadisme der tæmnder dem

MVH
Henning

Fra : modesty

Dato : 31-12-00 09:50

Hej Henning

> [...]
> Det nærmeste jeg kommer det, er at jeg skriver sammen med nogle
> M kvinder, og der lader fantasien få frit spil, alt efter hvilke former

Ja....og så betyder S/M eller D/S nok heller ikke så meget for dig som det gør
for mig - jeg ville ikke undvære det. Og der ER andre ting i tilværelsen end
sex....*G*
Jeg er derimod ikke til cybersex. Ved din kone at du er hende utro i tankerne?
Eller er det hende du fantaserer om i dine fantasier. Hvis du synes jeg er for
nysgerrig så lad bare være med at svare *S*

Venlig hilsen
og rigtig godt nytår
modesty

Fra : Henning

Dato : 03-01-01 09:39

"modesty" <1modesty@nerve.com> skrev i en meddelelse

Hej modesty

> [...]
for
> nysgerrig så lad bare være med at svare *S*

Jeg er meget åben omkring mig selv, så spørg bare løs *G*
Selvfølgelig ved min kone da jeg dyrker cybersex, jeg er ærlig
i mit forhold, og ser fortielser som løgne, løgn og bedrag kan
jeg ikke leve med, mindst een af pigerne her inde i DSS har
oplevet, når min kone og jeg suplerer hinanden i en flirt på
ICQ, det kom der noget særdeles brugbart ud af både her
og i den anden ende af nettet *GGG*

Nej jeg fantaserer ikke om min kone overhovedet, hverken
når det gælder S/M eller "vanillie-sex" onani fantasier,
kun når jeg har sex med hende, kan det være nødvendigt at
fantasere om at have sex med hende på måder, hun ikke
bryder sig om, for at få udløsning, men det tror jeg er ret
almindeligt i mange forhold.

Jeg har to typer sex-fantasier, den ene type, hvor jeg
kidnapper en/flere kvinder og brutalt gør dem til ydmyge
slavinder, eller køber slavinder til sex
Den anden type er jeg en redningsmand, der vinder
"prinsessen og det halve kongerige" *GGGG*

Den første type fantasier kan feks. starte med, at jeg holder i
min varevogn ved en rasteplads en varm sommerdag, og
3 Tyske unge piger på cykelferie i danmark holder ind
og spørger om noget at drikke, jeg tilbyder dem og deres
cykler et lift bag i varevognen, hvor jeg gasser dem med
co2, og kører dem ud til min afsidesliggende landbrugs-
ejendom ( Så du skal ikke ønske at møde mig en varm
sommer dag på en rasteplads *GGGGG*)

> Venlig hilsen
> og rigtig godt nytår
> modesty

Tak i Lige Måde
Henning

Fra : modesty

Dato : 03-01-01 18:21

Hej Henning

Jeg tror mest jeg spurgte fordi jeg har oplevet at mange går med hede fantasier
og skjuler det for deres elekde og når de endelig får taget sig sammen og
fortalt om det ender det med en masse gode oplevelser. Og jeg kan slet ikke
forstå at alle ikke er til SM ..... hvor perverst *G*

Jeg anser også fortielse for at være løgn ...*S*

> [...]
> fantasere om at have sex med hende på måder, hun ikke
> bryder sig om, for at få udløsning, men det tror jeg er ret

Jeg synes det er spændende at høre om dine fantasier og interessant at høre at
du ikke fantaserer om din kone...

Jeg gad godt høre mere om mænds fantasier .... *S*

Venlig hilsen
modesty - som er nysgerrig af natur

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 18:50

Fra : Henning

Dato : 03-01-01 18:50

> Hej Henning

Hej modesty

> Jeg kunne godt tænke mig at møde dig en varm sommerdag .....

Ok det lyder spændende *GF*

> men jeg tror personligt at co2 er en dårlig idé - det dør man vist af ret
> hurtigt. Jeg ville foretrække kloroform som du bedøver mig (= 3 unge tyske
> piger) med ved at holde et tørklæde dyppet i det for næsen af mig men jeg
prøver
> at stritte imod men langsomt mister bevidstheden *G* Kloroform har
desværre også
> uheldige bivirkninger. *suk* Ikke nemt at blive kidnappet og misbrugt
disse dage
> *S*

Begge dele er livsfarlige at bruge, men hvor der handles, der spildes "
trækker
beklagende på skulderen" Men se når du er alene, har jeg en helt anden
metode,
som også kan bruges ved flere personer på en gang, enten råhybnol eller
kloralhydrat, let at docere og gemme i en sodavand *GGGGG* du/de går ud
som et lys og sover tungt, så du kan bindes og knebles og vågner op med en
TV
skærm foran dig, bundet til en seng, hvor du som det første ser, hvad jeg
har
"brugt dig til/gjort ved dig" medens du sov og jeg optog det på video *GGGG*
Hvordan jeg gramsede på dig, kneb dig i brysterne, så du næsten vågnede
og gav dig i smerte, hvordan jeg stak fingre op i dit anus og fortalte dig,
hvilken liderlig lille so du var osv. osv. *SMIL*

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-01-01 18:49

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote in message
[snip]

hmmm denne tråd begynder så småt at minde lidt om cybersex*G* og
udveksling af fantasier...... ikke at der er noget i vejen med det*G*

Fra : straydog

Dato : 30-12-00 19:55

"modesty" <1modesty@nerve.com> skrev i en meddelelse

Hej Modesty ~ velkommen til

> Før jeg havde sex første gang gik mine lyster meget i retning af at
> blive bundet og tvunget til det .... eller på at blive tvunget til det
> på andre måder end ved bondage...

Den har jeg hørt op til flere gange før, men jeg tror (som du) at det er
meget afhængig af den seksualitet man så har. Det vlle da også være
destlleret nonsens, at hævde at seksualteten (og da lyster der følger af
denne) var afhængig af om man var jomfru eller ej. At ønsket om at udøve sne
lyster kan være hæmmet af en usikkerhed er en helt anden snak.

Og jeg er da heller ikke et øjeblik tvivl om at det kan være tilrådeligt at
være mere "forsigtig" første gang selvom det er noget man er sikker på. Bare
fordi der er så meget der gør at oplevelsen kan være voldsom og ikke så nem
at håndtere.

Det er lidt sjov for jeg har også en forventning om at mange piger nok har
gjort sig en del tanker omkring første gang- eller om sex som sådan- men det
kan jo være at det er en skrøne... som gut, tror jeg at jeg som mange andre
ingen forventninger eller tanker havde gjort, før at jeg pludselig lå der.
Ikke at jeg ikke tænkte på sex, men jeg havde aldrig tænkt mig selv ind i
den, og spurgt til hvad jeg ville føle eller hvad jeg gerne ville have. Nå,
jeg snakker jo bare lige nu, kan jeg høre, så

hej, hej...

S-dog

Fra : dorte_dorte@my-deja.~

Dato : 02-01-01 15:18

In article <njup4t8cnvcfff75hf7kglsl480htiot05@4ax.com>,
Anders Nielsen <jonlol@worldonline.dk> wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen piger herinde, om hvilke
> lyster de havde, FØR de havde sex for første gang?

Det var meget forskelligt, men jeg kan huske, at jeg tit fantaserede om
at være sammen med ukendte mænd. Altså noget med at blive forført af en
helt ukendt og derefter nyde god sex.
Jeg fantaserede også en del om at være sammen med en anden pige fra min
klasse (da var jeg omkirng 16 år).

> Var det bare et spørgsmål om at komme i gang så hurtigt som muligt,
> eller blev sex betragtet som noget der kommer "af sig selv", når man
> "engang er parat", uden at man nærer nogen dybere længsel efter det?

Jeg tror nok jeg længtes, men samtidig vidste jeg jo ikke rigtig hvad det
drejede sig om. DA det endelig skete, var det ikke særligt godt. faktisk
er der først efter jeg har mødt min nuværende mand, at jeg nyder sex
fuldt og helt. Tidligere har der da været gode oplevelser, men aldrig den
der, oplevelse som bringer en helt op i skyerne.
Men egentlig tror jeg heller ikke jeg var parat, da jeg havde min "første
gang", og jeg tror at det har haft stor betydning for at mit sexliv ikke
fungerede alt for godt i en hel del år efter.

> Hvilken ændring kom der så når/hvis i drak jer fulde?

Egentlig kom der ikke nogle ændringer. Jeg turde måske fantasere lidt
længere, men ikke noget jeg husker.

Knus dorte

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/