G-punkts stimulerende stilling!
Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 29-12-00 06:24

Er der nogen af de ærede skribenter der kender til følgende stilling?

Kvinden lægger sig på siden og trækker benene op under sig, således at
hun nærmest ligger i en sidelæns fosterstilling. Manden sætter sig på
hug lige bag ved hendes numse, således at hans ene knæ støder op imod
hendes knæhaser og hans andet lår følger kvindens ryg. Mandens foldede
ben udgør nu en V-form der gør det let for ham at føre pikken ind i
kussen.

Fordelen ved stillingen er, at den gør brug at det faktum, at de fleste
pikke svinger til enten den ene eller den anden side (no pun intended!)
og derved, at pikkens drejning gør, at kvindens G-punkt stimuleres. Så
hvis pikken svinger til venstre, skal kvinden altså ligge på højre side!

Thanatos den FÆLE ( Som er mægtig træt af at undskylde sin
tilstedeværelse. )

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-12-00 13:15

<thanatos666@my-deja.com> skrev

Hej thanatos

> Er der nogen af de ærede skribenter der kender til følgende
> stilling?

Ja, den er rigtig god også hvis man har brækket eller forstuvet
foden og derfor ikke er helt mobil. Og så kan den varieres ret
meget.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : N/A

Dato : 29-12-00 21:53

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 29-12-00 21:53

In article <86snn7h0n2.fsf@stort.suk.dk>,
"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk> wrote:
> Vi bruger ofte en lignende stilling, dog for det meste ikke med
> kvinden foldet helt så meget sammen som du beskriver,

Ja, der er jo selvfølgelig visse individuelle anatomiske detaljer, der
gør at man må variere lidt!

> og med manden lidt længere tilbage.

HÆHÆ! Fordi din pik er større end min?

> Det er glimrende stilling til at elske langsomt og roligt, og den
> giver mulighed for en masse nydelse for begge. Og så er det nemt at
> gå fra at ligge i ske og elske til den stilling, du beskriver.

Jeps!

> Men til gengæld meget gerne vil være martyr, right?

Noget LORT at lukke ud!

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Henning

Dato : 29-12-00 16:20

<thanatos666@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af de ærede skribenter der kender til følgende stilling?

Ja
snip
> Thanatos den FÆLE ( Som er mægtig træt af at undskylde sin
> tilstedeværelse. )

Så lad være med det

Andre stillinger kan påvirke G-punktet lige så godt,
men variationer er da berigende for det seksuelle samvær,
så det ikke bliver ren rutine og stereotyp handling.

Mandens lem krummer også ofte enten opad, eller
nedad, måske også til højre/venstre samtidig, mit
er helt lige, så jeg skal for at pirre G-punktet hos
hende helst gøre det bag fra, medens jeg nærmest
"forsøger at kravle op af ryggen på kvinden"
Den stilling, hvor kvinden ligesom påbegynder
en baglæns kolbøtte, med fødderne oppe ved
hendes ører, er også udmærket til G-punktet,
ved lige eller opadbøjet lem, i nogle tilfælde
er en tyk pude under hendes lænd nok til at løfte
hendes bagdel tilstrækkeligt, hvis han ligger på
knæ og læner sig til bage mod sine hæle, eller
hun sidder overskrævs på ham og læner sig tilbage.

For mig er der så mange muligheder, (stillinger)
hvor mit lem kan pirre G-punktet, at jeg og min
partner ikke er begrænset til at bruge en enkelt
stilling, hvis hun har lyst til G-punkts orgasmer

MVH
Henning