anal biverkninger
Fra : matilde

Dato : 27-12-00 23:46

Er der nogen som har prøvet anal sex som kan fortælle mig hvad
bivirkningerne er?

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 28-12-00 02:22

In article <92drhv$3ha$1@news.inet.tele.dk>,
"matilde" <lateshow@pc.dk> wrote:
> Er der nogen som har prøvet anal sex som kan fortælle mig hvad
> bivirkningerne er?

Den værste bivirkning er nok at min bliver totalt hooked!

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : P.N.

Dato : 28-12-00 02:44

"matilde" <lateshow@pc.dk> wrote in message
> Er der nogen som har prøvet anal sex som kan fortælle mig hvad
> bivirkningerne er?
>
> svar: det værste bortset fra AIDS er at du får ondt røven. LOL
P.N.

Fra : Tomas O.

Dato : 28-12-00 12:02

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev:

> P.N.

PN hvem du så end er.. gider du godt lige være lidt seriøs, det her er
sgu ikke en børnehave!

Tomas O. FUT. dk.admin.netikette

Fra : P.N.

Dato : 29-12-00 02:48

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> PN hvem du så end er.. gider du godt lige være lidt seriøs, det her er
> sgu ikke en børnehave!<snip>
kommentar:
undskyld må man nu heller ikke være i godt humør mere,
men jeg kan kun holde mig til det som Matilde skriver:
<snip>
Der kan dog være bivirkninger, hvis det bliver gjort forkert.. smerte
for eksempel eller at ringmusklen tager skade og får svært ved at holde
på det den skal holde på. <snip>

så spørgsmålet er vel om det ikke er dit eget indlæg der skal
FUT. dk.admin.netikette
venlig hilsen P.N.
som iøvrigt står for Poul Nielsen

Fra : Tomas O.

Dato : 29-12-00 11:46

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev:
SNIP
> kommentar:
> undskyld må man nu heller ikke være i godt humør mere,
> men jeg kan kun holde mig til det som Matilde skriver:

Ja og din bemærkning er rigtig god til at opfrodre en ny skribent til
at spørge seriøst herinde. Det først svar hun får er noget useriøst
pladder på et seriøst spørgsmål.. hvor fedt der det?

SNIP ontopic sexsnak

> så spørgsmålet er vel om det ikke er dit eget indlæg der skal
> FUT. dk.admin.netikette

Det var en forglemmelse.

> venlig hilsen P.N.
> som iøvrigt står for Poul Nielsen

Ja det er jo ikke nemt at vide.

Hilsern
Tomas O.
Fut dk.admin.netikette

Fra : Tomas O.

Dato : 28-12-00 12:07

"matilde" <lateshow@pc.dk> skrev:
> Er der nogen som har prøvet anal sex som kan fortælle mig hvad
> bivirkningerne er?

Hej matilde og velkommen til.

Bivirkninger?.. Du mener vel fysiske ...

Ingen af de piger jeg har dyrket det med har mærket andre virkninger
end dem Thanatos giver udtryk for..

Der kan dog være bivirkninger, hvis det bliver gjort forkert.. smerte
for eksempel eller at ringmusklen tager skade og får svært ved at holde
på det den skal holde på.

Så læs op på analsex.. der er en del om det her www.sexuality.org og
der er sikkert også noget om det på www.netdoktor.dk

Ellers er der nok nogen andre herinde der også ved noget..

Hilsen
Tomas O.

Fra : N/A

Dato : 30-12-00 14:49

Fra : MaiBritt

Dato : 30-12-00 14:49

Hej Stray og Matilde
Først, velkommen Matilde, håber du vil falde til her..

> Det er ikke farligt at dyrke analsex... det er faktisk ret godt, men....
> jeg har to kommentarer, den første er jeg ikke sikker på om er rigtig, så
> den vil jeg gerne høre om der er andre der ved noget om...

Det gør jeg , så den vil jeg da godt lige smide en kommentar om

> 1) Det kan hvis man er uheldig give betændelse i skeden, man går fra anus
> til skeden. Altså at man ikke først skal have fingre eller penis i anus og
> derefter i skeden. Jeg ved som sagt ikke om det er rigtigt, og har ikke
> oplevet at det er sket, selvom jeg ikke har været så god til at efterleve
> det altid. Måske er det en skrøne.

Kan godt være det _også_ er en skrøne, men jeg hører selv til dem der synes
anal-sex er ganske rart til en afveksling (kommer dog an på fyrens
størrelse, min nye kæreste får i alt fald næppe lov med det udstyr han
render rundt med, med det er nu heller ikke noget der ligger inden for hans
interesse-område, så det er jo meget godt) Jeg har selv oplevet at der ved
direkte "trafik" mellem de to huller, det være sig enten finger eller penis,
kan opstå svamp.. Det et godt nok ingen underlivsbetændelse, men kan skam
være mindst lige så ubehagelig, omend oftere meget lettere at slippe af med
end førnævnte.. Derfor er det en god idé at bruge kondom i forbindelse med
anal-sex, og så hive det af hvis man skal ha' kalorius ind i det "rigtige"
hul igen.. så slipper man også for at der evt. kan komme lidt "grisseri" på
fyren og den så ofte en anelse pinlige afbrydelse når den skal vaskes før
man fortsætter osv..
Ellers er der ikke andet at side end god fornøjelse

> ps. og PN har ret i at man kan have ondt i røven dagen efter.

Det er ikke løgn, men det kommer også an på fyrens størrelse og
voldsomhed... *gg*

--
Knus Fra Mai-Britt - Der har fået elevplads lige før jul, med start 2.
januar (av mit hovede) som social- og sundhedshjælper - desværre helt i

Fra : straydog

Dato : 30-12-00 20:24

"MaiBritt" <maira@cool.dk> skrev i en meddelelse

Hej MB

> [...]
> anal-sex er ganske rart til en afveksling (kommer dog an på fyrens
> størrelse, min nye kæreste får i alt fald næppe lov med det udstyr han

Det er ikke et spørgsmål, så vidt jeg ved, om størrelse. Ringmusklen kan
udviddes meget. Så det er bare et spørgsmål om at være forsigtig. Tænk over
det. Det gør meget ondt hvis man stikker en finger op uden at være
forsigtig, men man kan sikke penis ind - næsten- smertefrit, hvis man bare
er forsigtig. Jeg tror ikke der er nogen der har så stor en penis at det
ikke er muligt, hvis man bare er forsigtig. Og det er jo det der er hele
koden bag god analsex IMO forsigtighed.

> Det er ikke løgn, men det kommer også an på fyrens størrelse og
> voldsomhed... *gg*

IMO kun voldsomhed.

Straydog

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-12-00 21:40

"straydog" <straydog@nospam.dk> wrote in message
> "MaiBritt" <maira@cool.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej MB

> synes

hehe.... det er vel ikke uden grund at han her kaldes "kalorius"*G* ikke
at jeg ved noget særligt om det*G* men man hører jo et og andet.....

> [...]
det
> ikke er muligt, hvis man bare er forsigtig. Og det er jo det der er

absolut..... ikke at analsex er et issue for mig mere..... som mange af
jer ved..... men jeg har da benyttet mig af afvekslingen tidligere.....
det skal da også siges at der er fyre som jeg ikke ville turde at dyrke
analsex med.... netop fordi han var for stor... i de tilfælde er det
heldigvis aldrig kommet på tale.....

> IMO kun voldsomhed.

det er sku kun en mand der kan sige sådan*G* det er jo ikke dig der skal
have den derop*GG* nej.-.. spøg til side......
jeg tør næsten vædde med at der også blandt mandlige homoseksuelle er
nogen der render rundt med et udstyr der virker voldsomt....... og som
så heller ikke får lov...... eller hvad?

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : René Hjorth

Dato : 31-12-00 00:38

Sat, 30 Dec 2000 21:40:24 +0100 skrev "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk>

Hej Sabina,

>jeg tør næsten vædde med at der også blandt mandlige homoseksuelle er
>nogen der render rundt med et udstyr der virker voldsomt....... og som
>så heller ikke får lov...... eller hvad?

Præcist - jeg synes ikke selv at jeg er så voldsomt udrustet, men
trods flere forsøg på overtalelse og meget træning, får jeg alligevel
kun lov et par gange om året.

Det er dog ikke noget kæmpe avsavn, da der er flere former for sex der
tænder mig klart mere - men det er da meget fedt engang imellem

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-12-00 01:13

"René Hjorth" <Rene@Hjorth.com> wrote in message
> Hej Sabina,

hej Rene*S*

> Præcist - jeg synes ikke selv at jeg er så voldsomt udrustet, men
> trods flere forsøg på overtalelse og meget træning, får jeg alligevel
> kun lov et par gange om året.

det skal også for mit eget vedkommende siges at det heller ikke var
noget jeg dyrkede ret meget eller ofte..... men indimellem*S*

> Det er dog ikke noget kæmpe avsavn, da der er flere former for sex der
> tænder mig klart mere - men det er da meget fedt engang imellem

nemlig.... engang i mellem...... jeg må da indrømme at jeg godt kan
savne det nu og da....... men jeg vil hellere undvære end lige
pludselig at ende med en perforeret tarm....... så der er såmænd ikke så
meget at diskutere herhjemme...... ikke at det er noget problem*S*

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 31-12-00 04:03

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> writes:

> jeg tør næsten vædde med at der også blandt mandlige homoseksuelle er
> nogen der render rundt med et udstyr der virker voldsomt....... og som
> så heller ikke får lov...... eller hvad?

Tjoh. De gange jeg ikke har turdet har det nu mere haft at gøre med
tillid til indehaverens adfærd og erfaring. Men, jo, det kan da være
skræmmende.

Men, jeg er alligevel ikke den store fan. Det siger mig ikke
alverden.

/Lars
--
On the Internet, everybody will get their 15 megabytes of flame

Fra : modesty

Dato : 31-12-00 08:24

Hei Straydog og alle
Jeg vil bare lige nævne at for meget forsigtighed i forbindelse med analsex i
hvert fald i starten gjorde mig helt hysterisk og anspændt...Det drejer sig om
at komme igennem den der ringmuskel og bagefter kan man slappe af og nyde det
og hvis manden tager sig virkelig god tid forlænger han på en måde bare den
allerførste lidt ubehagelige del .....Jeg er klar over at der er andre med
andre meninger men der er nok andre end mig der oplever det på den måde...
Forresten er den rette vinkel altafgørende ... meget mere end at være langsom
*S* Aouch ...siger jeg bare *S*
Jeg oplever forresten analsex som næsten lige så godt som vaginal ... bare
anderledes.... lidt med dominans (sorry *G*) Som overgivelse/overtagelse af
magten ... et lille overgreb *S*
Venlig hilsen
modesty

Fra : MaiBritt

Dato : 31-12-00 13:17

"straydog" <straydog@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "MaiBritt" <maira@cool.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej MB
Hej Stray

> [...]
> er forsigtig. Jeg tror ikke der er nogen der har så stor en penis at det
> ikke er muligt, hvis man bare er forsigtig. Og det er jo det der er hele

Nu er det slet ikke fordi det er noget han har lyst til, men selvom han
havde havde der bare været lukket.. Selv i forbindelse med almindeligt
samleje skal der lirkes og listes..
Jeg synes trods tilvænningsperiode osv at den stadig er voldsomt stor, og
uanset om min ringmuskel så kunne klare det eller ej, med tilstrækkelig
opvarmning, er det slet ikke noget jeg ville ha' lyst til tror jeg..

> IMO kun voldsomhed.

Jeg er så ikke enig, men jeg kan jo kun tale ud af egen erfaring..

> Straydog

Godt nytår til alle

--
Knus Mai-Britt
ICQ # 15959553

--
It's better to regret something you did - than something you didn't do
- Red Hot Chili Peppers

Fra : modesty

Dato : 30-12-00 15:13

hei mathilde, Straydog, MaiBritt og alle andre..
Jeg har aldrig før hørt om risiko nr. 2 men som MaiBritt også er inde på kan
det give svamp og det er ubehageligt, når man går fra det ene hul til det
andet. Hvis man af en eller anden grund ikke bryder sig om at anvende kondomer
...... (jo, jeg ER til sikker sex) så kan man alternativt foretage en anal
udskylning. Så er der ikke så meget "griseri" *GGG* og det vil uden tvivl også
minimere risikoen for svamp.
Hvis man ikke har så meget erfaring med analsex vil jeg også lige nævne at det
er en fordel at have tømt sig (ved udskylning eller på normal vis *S*) eller
ihvertfald ikke fyldt sig inden... Ellers kan man godt ligge og få
distraherende tanker om at man har brug for at gå på toilettet. Bortset fra det
vil jeg klart anbefale at prøve det *S* Ja....det ER vanadannede.
Hilsen
modesty

Fra : straydog

Dato : 30-12-00 20:15

"modesty" <1modesty@nerve.com> skrev i en meddelelse
> hei mathilde, Straydog, MaiBritt og alle andre..

Hey, modesty

> Jeg har aldrig før hørt om risiko nr. 2

Den er jeg helt sikker på, for jeg har selv oplevet at det er sket for en
jeg har været sammen med. Og en anden jeg var sammen med, fortalte om at det
var sket - dog under lidt andre forhold, og forbundet med meget voldsomhed
(som måske kan forøge chancen for det). Det er også fra hende jeg ved at der
ikke er nogen fare såfremt det skulle ske. Hun var nemlig gået i panik
dengang, og havde skyndt sig på skadestuen. Men det var overstået da hun
kom, allgevel forklarede hun tl lægen hvad der var sket (dog en i en lidt
mere modereret udgave), og det var lægen der sagde at det kunne ske, og det
var sjældent og ufarligt. Men jeg er da lidt glad for at jeg kan sige det
til jer, så i ved at der ikke er nogen grund til at gå i panik hvis det
skulle ske for jer. Jeg ved at hende hvor det skete sammen med mig, var ret
glad for at jeg kendte den anden historie.

> [...]
> det give svamp og det er ubehageligt, når man går fra det ene hul til det
> andet. Hvis man af en eller anden grund ikke bryder sig om at anvende

Det er jo ikke altid spørgsmålet, jeg mener da også at man skal dyrke sikker
sex, men den kan smutte og mange dyrker jo ikke sikker sex sammen med deres
kærester.

> Bortset fra det
> vil jeg klart anbefale at prøve det *S* Ja....det ER vanadannede.

I'd say!

Straydog

Fra : Leyna

Dato : 30-12-00 16:55

On Sat, 30 Dec 2000 07:16:38 +0100, "straydog" <straydog@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>derefter i skeden. Jeg ved som sagt ikke om det er rigtigt, og har ikke
>oplevet at det er sket, selvom jeg ikke har været så god til at efterleve
Det er bestemt ikke nogen skrøne. Der er mange bakterier i endetarmen,
og derfor skal man altså ikke bare gå fra det ene hul til det næste.
Der skal vaskes grundigt først.

>2) Hvis man er uheldig, så kan man påvirke nerver i endetarmen, og får
>voldsom hjertebanken og svedeture... skulle eftersigende føles som hvis man
>har taget for meget amfetamin. Det er ikke farligt, men bare meget
>ubehagelig. Jeg kender kun en det er sket for, og det forsvandt efter
>relativ kort tid... men det er vidst ret sjældent.
Der kan komme små rifter i endetarmen, så man måske har lidt blod i
afføringen næste gang man skal på toilettet, men det er som regel
overstået i løbet af 24 timer.
>ps. og PN har ret i at man kan have ondt i røven dagen efter.
pps. Og derfor skal analsex altid dyrkes så der helst ikke er nogen
smerte for nogen af parterne - altså forsigtigt.
--
Leyna
Big Girls - Dem der er lidt mere af end gennemsnittet.