Katte billeder
Fra : Tommy Fer

Dato : 18-01-02 00:38

Hej NG

Har ikek været så aktiv i gruppen på det sidste... Min ex flyttede fra mig,
og tog "min" kat med sig ;o(

Men har en del billeder af mine forældres kat Chili, bedre kendt for nogen
som printer katten....

Her er et link http://fer.adsl.dk/galleri/Chili/index.php

--

Mvh Tommy Fer
http://fer.adsl.dk

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 18-01-02 08:41

Hvor er den dejlig og hvor er det nogen sjove billeder.....jeg forstår
udtrykket printerkatten *s* men generelt må det da kaldes en computerkat.

Camilla Christiansen

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 18-01-02 09:08

Hej Tommy,
Hvor er den sød. Vi har faktisk præcis den samme opvaskemaskine som dine
forældre, og mine to katte har det med også at bestige den.
Vibeke

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-01-02 09:20

Hej Tommy

Tak for kigget *S* Det var nogle herlige billeder, især det hvor Chili har
plantet sin måz på tastaturet *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 18-01-02 21:13

"Tommy Fer" <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> wrote in

> Men har en del billeder af mine forældres kat Chili, bedre kendt
> for nogen som printer katten....

Chili er dog en herlig mis. Den ser dog ikke helt tilfreds ud med at
ha' sele på

Kate

Fra : Tommy Fer

Dato : 19-01-02 14:37

> Chili er dog en herlig mis. Den ser dog ikke helt tilfreds ud med at
> ha' sele på
>
> Kate

Ej, det var vist ikke lige dens kop the... men kan da fortælle den lever et
frit liv, er ude det meste af dagen

mvh Tommy Fer

Fra : Camilla Baird

Dato : 19-01-02 14:51

det var da kedeligt at høre - både at kæreste er flyttet og at du nu er
katteløs. Hvor længe mon du kan holde ud at være det?? Jeg er sikker på at
der er flere her der gerne vil hjælpe dig ud af din "kattepine"...
mvh Camilla
Primprau's Korater http://www.korat.dk

PS! Din forældres kat ser meget charmerende ud!