Q: Ericsson 868 Unlock ? + Q
Fra : DeBoss

Dato : 17-01-02 23:05

Hej..

Hvad koster det at få sådan et bæst låst op (Ericsson 868 ), eller hvad det hedder..

Hvad kræver det selv at gøre det ?? (hvor køber man bl.a. det kabel det kræves)

Sidste spg... (Nokia 3310)
Jeg har hørt noget jeg tvivler MEGET på..
Jeg har selv en Nokia 3310, Tele2 som operatør..
Der er plads til max 10 sms'er, og jeg har tidligere hørt at det udelukkende er sim-kortet der rummer/bestemmer det..

Nu har jeg så hørt en påstå at en bekendt havde haft et eller andet kabel i telefonen (sikkert sådan et man låser op med) og så havde han gjort noget ved hendes 3310, så der kunne være mange flere SMS'er.. hun mente han "åbnede" for noget mere ram.. selv mener jeg nu det er totalt tågesnak, men for at være sikker spørger jeg lige... ????

--
Mvh Dennis B Dennis@Bitnisse.dk
Nogle kvinder synes det er vulgært at gå

Fra : H3nrik V!

Dato : 22-01-02 20:26

Jepz... Antalllet af SMSer i en 3310 er helt og aldeles bestemt af
simkortet. Prøv evt. at tage dit simkort og flyt over i en anden telefon, og
vupti - dine SMS'er kommer med... De fleste kort understøtter nu minimum 1
SMS'er. Husk at kigge i udbakken også. Nyere kort, f.eks. Telmore
understøtter hele 30 SMS'er. Men hvem bekymrer sig om det, når nu ens
Erektion T39 bare gemmer dem i maven af mobilos...!

/H3nrik!

---Klip en masse jeg ikke kan svare på----