Erfaring med kabelmodem
Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-01-02 22:46

Hej
Er det nogen der har erfaring med Arrow Net´s internet
forbindelse.
Jeg har ADSL i forvejen,men kunne godt tænke mig at hører fra folk,som har
Arrow Net

Kan man sætte router på Arrow Net´s kabel modem,igesom TDC har med ders Net
Express 2 og Webspeed.

MvH Thomas

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 18-01-02 18:11

"Thomas Hansen" <thomas_hansen@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c47462d$0$62889$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> forbindelse.
> Jeg har ADSL i forvejen,men kunne godt tænke mig at hører fra folk,som har

Ja?

> Kan man sætte router på Arrow Net´s kabel modem,igesom TDC har med ders Net
> Express 2 og Webspeed.

Det ved jeg ikke. Jeg har en switch koblet til kabelmodemmet, og tre pc'ere koblet
til switchen.

Venlig hilsen
Erik Olsen