ZyXEL Omni.net og Vis nr?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-01-02 22:37

Hej!
Er der nogen der liiig ved om Omni.net understøtter vis nr (jeg har prøvet
at kigge i databladet men ordet vis nr forekommer skutte og har ingen idé om
hvad man kalder det p udenby'sk ,
http://www.zyxel.dk/product/product_image.php?image_id=30)
Fordi jeg har fået mig en BeoTalk 1200 der gerne skulle have gang i noget
vis nr så inden jeg river alle hårerne af hovedet på mig selv vil jeg lige
være sikker på de tekniske formaliter er på plads ;)

/Dennis

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 17-01-02 23:31

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:bzH18.1165$Eu2.120347@news010.worldonline.dk...
> [...]
> vis nr så inden jeg river alle hårerne af hovedet på mig selv vil jeg lige
> være sikker på de tekniske formaliter er på plads ;)

Standardudgaven understøtter det ikke, men har du en udgave hvor der står
CLID i bunden burde det kunne lade sig gøre.
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-01-02 23:28

Hej

"Kasper Bøggild" <kasper@boeggild.dk> wrote:

> Fordi jeg har fået mig en BeoTalk 1200 der gerne skulle have gang i noget

>Standardudgaven understøtter det ikke, men har du en udgave hvor der står
>CLID i bunden burde det kunne lade sig gøre.

Den hedder OmniNet Plus, men, desværre er det heller ikke nogen garanti
for at det virker, og specielt _ikke_ med B&O telefoner !

Problemet er at spændingen på analog-stikket på OmniNet Plus er for
lavt, kun ca. 26 - 28 Volt, og på det normale PSTN net er spændingen ca.
48 Volt. Jeg har testet det på flere B&O telefoner, og i intet tilfælde
kom det til at fungere Først da "Omninetten" blev sikftet ud med en
Diva, kom der gang i nummervisningen.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Olsen

Dato : 17-01-02 23:33

Hvis det er en model med CLID (Caller Line Identification) hardware så
måske.

Visse Omni.net(+) suppotere CLID, men tjek det i din manual eller evt.
afprøv det.
Husk du skal abonnere på tjenesten Vis Nummer hos din telefoni udbyder.
Min omni.net gør desværre ikke

Olsen