Hvad gør de andre?
Fra : JAn

Dato : 21-12-00 23:44

Hej gruppe.

Jeg har fulgt med her et lille stykke tid, og fået indtryk af, at her
er en del forskellige mennesker, omend det lyder til der er en
overvægt af SM-folk (måske har jeg bare ikke fulgt gruppen længe nok,
det er også lige meget). Derfor lader det til at være et godt sted at
kaste følgende spørgsmål op i luften. Hvis det har været diskuteret
før, så tag den lige igen for min skyld...

Jeg har en fast kæreste igennem et par år. Vi har efterhånden fundet
ud af, at jeg godt kan lide (absolut tænder på) at hun klæder sig
frækt på, og at hun godt kan lide at gøre det, og tænder på det. Det
må gerne være noget, der indbefatter hofteholdere, corsager, strømper
og stilethæle osv. Der er ikke tale om hverken lak og læder eller
nogen form for SM-lege. Hvis man endelig skal kategorisere vel snarere
en slags rollespil, men mest handler det bare om, at det giver en
sexet udstråling.
Det er forskelligt, hvor meget, der bliver gjort ud af det, Det kan
være alt lige fra at hoppe i en eller anden fiks ting og til at hun
bruger en del tid på at gå i bad, lægge make-up og tage det rigtige
på. Vi kan også sagtens tage en tur under dynen om aftenen eller om
morgenen uden noget særligt som alle andre.
At det mest er hende, der gør så meget ud af det, er nok mest af
praktiske grunde. Vi mænd har trods alt ikke helt de samme
variationsmuligheder. Det kan også være det udvikler sig senere...

Mit spørgsmål er nu: Hvor almindeligt er det egentlig at gøre den
slags? Vi snakker nogen gange om at mange folk virker (i vores øjne)
kedelige, når det kommer til emnet sexet påklædning. Jeg kan lige se
(høre) den sippede lillemor for mig: "Sådan noget vil jeg i hvert fald
ikke tage på, for jeg kommer til at ligne en luder!!!" Der er også den
udbredte "du må tage mig som jeg er"-holdning, man vil have modpartens
udelte opmærksomhed, men ikke gøre noget for den. Mit indtryk er, at
sådan er der mange danskere, der kunne finde på at sige uden at vide,
hvad de går glip af, men man ved på den anden side ikke, hvad folk
laver hjemme bag de nedrullede gardiner. Det er heller ikke ligefrem
noget, vi diskuterer med vennerne, da vi ligesom føler, det er
temmelig privat. Derfor kan vi godt komme til at føle os lidt
anderledes end gennemsnittet. Men når man ser på antallet af
internetshops som sælger ikke bare sexet lingerie, men også diverse
legetøj, må der jo være nogen, der køber det. Men hvem? og hvor mange?

I forbindelse med emnet, så leder jeg efter butikker (ikke
internet/postordre), som forhandler klassiske høje pumps. Vi har
prøvet postordre, men måtte sende dem tilbage, da de ikke passede
ordentligt. Derfor ville jeg gerne finde en "rigtig" butik, hvor man
kan prøve skoene. De almindelige skoforretninger har ingenting, da det
jo ikke ligefrem er højeste mode, i hvert fald ikke her i
Sønderjylland. Jeg er interesseret i at høre om butikker i hele landet
plus Flensborg.
Da vi til næste år kommer til at opholde os en del i København, er jeg
også interesseret i forretninger her, ikke kun sko, men hele emnet. Så
hvis nogen kan anbefale indkøbssteder i staden hører jeg gerne.

Til dem der læste så langt: Undskyld det blev lidt langt, men det ene
ord tager jo det andet...

__
mvh JAn

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 22-12-00 01:23

JAn <some@where.com> writes:

> [...]

> variationsmuligheder. Det kan også være det udvikler sig senere...
>

> Mit spørgsmål er nu: Hvor almindeligt er det egentlig at gøre den

Aner det ikke. Det er, som du siger, ikke noget folk i almindelighed
taler så højt om. Som du selv skriver, så er der noget der tyder på,
at der er ret stor omsætning i forskellig slags frækt tøj, så helt
ualmindeligt kan det ikke virker.

> Vi snakker nogen gange om at mange folk virker (i vores øjne)
> kedelige, når det kommer til emnet sexet påklædning.

Tjah. Måske de mennesker i syn's er kedelige bare ikke deler jeres
interesser? Eller måske holder de det mere privat.

> [...]
> luder!!!" Der er også den udbredte "du må tage mig som jeg
> er"-holdning, man vil have modpartens udelte opmærksomhed, men ikke

Det er een slags forklaring. En anden er, at man ikke syn's det er
særlig interessant. Personligt syn's jeg ikke den slags tøj du
beskriver er ophidsende eller frækt. Lingeri, gennesigtige natkjoler,
etc, har bare ikke den store interesse.

Det kan være rigtig frækt, når almindelig tøj eller selskabstøj lige
har fået et en drejning -- bukser, der er lidt mere glatte og sidder
lidt tættere, eb designer-bluse, hvor det kunstfærdige stof lige har
en antydning af at være gennemsigtigt de rigtige steder. Båret med
stil, til selskab eller i operaen, kan den slags tøj være en rigtig
turn-on.

Bundløse trusser og hofteholdere derimod, det keder mig.

> Derfor kan vi godt komme til at føle os lidt anderledes end
> gennemsnittet.

Joh, det kan det da godt være at i er. Betyder det noget videre?

> Da vi til næste år kommer til at opholde os en del i København, er jeg
> også interesseret i forretninger her, ikke kun sko, men hele emnet. Så
> hvis nogen kan anbefale indkøbssteder i staden hører jeg gerne.

Når ellers den åbner igen efter renoveringen er Renate Buccone på
Vesterbro Torv (tæt på hovedbanegården) et godt bud. De har flere
store kataloger, bl.a. et med tøj.

/Lars
--
Verbing weirds language. (Bill Patterson)

Fra : JAn

Dato : 24-12-00 10:33

On 22 Dec 2000 01:22:47 +0100, "Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk>
wrote:

> [...]
>særlig interessant. Personligt syn's jeg ikke den slags tøj du
>beskriver er ophidsende eller frækt. Lingeri, gennesigtige natkjoler,

Men derfor kan man jo også sagtens have et godt og aktivt sexliv, så
er der jo nok nogle andre ting, som I kan lide. Men vi får nu meget
sjov ud af at lege med disse ting.

> [...]
>turn-on.
>
>Bundløse trusser og hofteholdere derimod, det keder mig.

Absolut. Uanset om det er selskabskjoler eller lingeri så er still og
antydningens kunst vigtig. Derfor er jeg personligt heller ikke så
meget til lige netop bundløse trusser, det er lidt for åbenlyst...

>Joh, det kan det da godt være at i er. Betyder det noget videre?

Det ved jeg vi er, vores venner påståt i hvert fald tit vi er skøre i
hovedet, og så kender de ikke engang vores sexliv... og nej det
betyder ikke noget videre, vi er bare nysgerrige.

__
mvh JAn

Fra : Henning

Dato : 22-12-00 03:46

"JAn" <some@where.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.

Hej JAn
Velkommen til

Tjah der er godt nok mange her i DSS der er
til BDSM i en eller anden afskygning, men vi
er da lige så forskellige eller unikke som alle
andre. *GGGG*

Jeg feks. har ikke brugt de sider af min seksualitet
(BDSM) i de sidste 20 år og har det da helt fint
med det, som regel

Min kone kunne ikke drømme om at bruge tøj,
af/påklædning som erotisk stimulans af mine eller
hendes sanser, nu mere "feminint" hun klæder sig,
des mere usexet føler hun sig og så falder det ligesom
til jorden, for os er det feks. en snak om forurening,
der kan fører til sex, eller religion for den sags skyld.

Som flere af os mænd her i DSS er enige om, er det
ikke så meget tøjet i sig selv, der tænder, men at
den kvinde som har det på, bare lige passer til
den påklædning hun har valgt, så det er en del
af kvindens karisma.

MVH
Henning

Fra : JAn

Dato : 24-12-00 10:41

On Fri, 22 Dec 2000 03:46:02 +0100, "Henning"
<cfp8281@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>til jorden, for os er det feks. en snak om forurening,
>der kan fører til sex, eller religion for den sags skyld.

Ja hvorfor ikke. Men for min kæreste er det nu lige omvendt. Men det
er jo nok et emne, psykologer kan skrive bøger om. Det har måske også
noget at gøre med, i hvilket årti man er vokset op..?

> [...]
>ikke så meget tøjet i sig selv, der tænder, men at
>den kvinde som har det på, bare lige passer til
>den påklædning hun har valgt, så det er en del

Jeg er absolut enig i at det ikke er tøjet i sig selv. Hvis der ikke
var en kvinde inden i, var det jo bare et tilfældigt stykke stof. Men
det kan være med til at understrege og fremhæve og skabe en bestemt
udstråling. Man sætter jo også en ramme omkring et maleri.

>MVH
>Henning

__
mvh JAn

Fra : N/A

Dato : 22-12-00 18:55

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-12-00 18:55

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message

> John, Sabina det er vist i jeres hood

jeg tvivler på at i kan finde de klassiske pumps i nogen forretninger i
landet der ikke ligefrem er sex-shops eller specialbutikker.....
moden lige nu dikterer jo noget andet..... men vil man være sikker kan
man jo ringe rundt til forskellige kæder og spørge om de fører de
klassiske pumps...... det kan jo evt være noget de kan skaffe hjem....

her er jeg uden for min boldgade.... er der nogen i området der kender
noglke gode butikker?

..

--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Sassie

Dato : 22-12-00 20:26

> [...]

> prøvet postordre, men måtte sende dem tilbage, da de ikke passede
> ordentligt. Derfor ville jeg gerne finde en "rigtig" butik, hvor man

hej
jeg er næsten helt sikker at, der i kbh er sådan en forretning...
den hedder :
Renate Buccone, Vesterbros Torv, 1620 København V, tlf. 33221041 (de har åde
lak, læder, latex, sko, støvler og legetøj.....

Jeg håber at det lykkes for dig.... og du finder noget du kan bruge..

Prøv også.... Latexa Fashion, Bagerstræde 2, 1617 København V

venlig hilsen
Sassie

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 23-12-00 01:11

"Sassie" <stil77@hotmail.com> writes:

> Renate Buccone, Vesterbros Torv, 1620 København V, tlf. 33221041 (de
> har åde lak, læder, latex, sko, støvler og legetøj.....

Men de er desværre pt. lukket pga renovering. Jeg ved ikke, hvornår
de åbner igen.

/Lars
--
On the Internet, no one can hear you scream. - Stef Jones

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-12-00 01:34

Hej

> Men de er desværre pt. lukket pga renovering. Jeg ved ikke, hvornår
> de åbner igen.

Ro på! Der ligger én på Istedgade på én af de første hjørner efter
hovedbanegården. I øvrigt en fed forretning. Vi er tit kommet ned,
efter at have læst tidens kvinder, og spurgt efter diverse ting
og så hiver de simpelthen bladet frem, så vi kan pege ud præcis,
hvad det var vi synes virkede spændende.

Endnu en julehilsen fra

Mark

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 23-12-00 03:34

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> writes:

> Ro på! Der ligger én på Istedgade på én af de første hjørner efter
> hovedbanegården. I øvrigt en fed forretning.

En butik der hedder Renate Buccone, eller en anden butik? Der er
en del butikker i Istedgade der matcher din geografiske anvisning

/Lars
--
The Internet cannot be stored in the recycle bin -- Windows 95

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-12-00 16:07

Hej Lars

> En butik der hedder Renate Buccone, eller en anden butik? Der er
> en del butikker i Istedgade der matcher din geografiske anvisning

Det må man sige ja til, men den hedder Renate Buccone.

Med venlig hilsen

Mark

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 24-12-00 01:14

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> writes:

> Det må man sige ja til, men den hedder Renate Buccone.

OK, så. Så har hun åbenbart åbnet en ny butik mens hun venter på, at
den gamle bliver sat i stand. Fedt.

/Lars
--
http://www.efit.dk

Fra : JAn

Dato : 24-12-00 10:42

On Thu, 21 Dec 2000 23:44:16 +0100, JAn <some@where.com> wrote:

Jeg glemte lige noget i mine svar:

Glædelig jul til jer alle.

__
mvh JAn

Fra : straydog

Dato : 30-12-00 07:44

> [...]

> slags? Vi snakker nogen gange om at mange folk virker (i vores øjne)
> kedelige, når det kommer til emnet sexet påklædning.

Det er jo ikke alle der tænder på det, så derfor er de vel ikke kedelige...
de vill nærmest være kedelige hvis de gjorde noget der ikke tændte dem. Men
alt ialt så tror jeg der er mange som jer. Det er utroligt så lidt sippede
folk egentligt er når det kommer til stykket. Der er rigtig mange der har
meget varierede sexliv.

Lige med hensyn til den der som du beskriver så siger det ikke mig noget,
men jeg tror nu (uden at vide det med sikkerhed) at det er en af de mest
almindelige fetichs.

Der er selvfølgelig nogen der har et kedeligt sexliv, men der er godt nok
også mange der tænder på alverdens mere eller mindre småperverse ting. Prøv
at gå ind i en pornobutik og se nogle af de titler der findes... der er alt!
Selvom jeg nogengange undres over hvem der tænder på homo-dværg-S/M, så må
der jo være en del, siden slige film findes. Noget af de mest solgte i
sådanne butikker er f.eks. også animalsexfilm. Du kan være rimelig sikker på
at rigtig mange tænder på det du taler om. Hvis du kigger på de pornofilm
som er produceret ed et stort budget, så er det oftest den slags der er
meget gennemgående... hvilket siger noget om at det MEGET almindeligt.

Og det at gøre noget ud af sig selv er der ikke noget kuriøst med. Det er
klart bedre for alle at have god sex og et godt sexliv, hvis de selv og
deres partner føler at de er lækre. Det betyder meget.

Jeg var til en fest her for ikke lang tid siden, bare en temafest med folk
som ikke var samlet pga deres seksualitet, temaet var fetich... og det var
utroligt hvordan folk kom. Lad være med at kom og fortælle mig at det bare
var noget de lige havde støvet op til lejligheden, eller i det mindste ikke
havde tænkt sig at bruge senere... det var der gjort for meget ud af til at
jeg vil tro på. Selvsagt var det pigerne der gennemgående havde gjort mest
ud af sig selv, men der var investeret større summer i de kostumer, end jeg
tror på der ville være hvis det havde været uinteressant for disse
mennesker. Og der blev scoret meget til den fest, og folk var mere end
normalt liderlige.

Det jeg vil sige med alt det her er, at det er normalt, og at du nok skal
regne med at folk er mere "perverse" (læg mærke til ciatationstegnet) end du
går og tror.

Stray

Mht. til S/M folk her i gruppen, så er der mange, men det er faktisk ganske
få af dem, som er virkelig hardcore. De fleste af dem kan bare godt lide at
lege lidt med det.... hvad rigtig mange mennesker kan.