Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe PhotoDeluxe home edition
Fra : Kenneth Jensen

Dato : 17-01-02 22:47

hejsa

mit billede behandlings pogram. er begyndt at sige hver gang jeg har gemt et
billede at THE GALLERY CAN ONLY HOLDS 999 PHOTOS.. Hvorfor gør det det ????
Jeg har kigget men har ikke en enkelt mappe med 999 eller flere billeder..
Jeg kan sagtens gemme alle de billeder jeg finder frem. Men ret træls med
den besked hver gang man har gemt et billede nogen gode råd ???

Kenneth
www.aarhusbrand.dk

Fra : Jasper Norman

Dato : 19-01-02 23:36

Tror du ikke at det er en "trial-version" du har fået fingerne i? Men det
skulle da være muligt at finde et eller andet lille program der stopper den
der meddelelse.

- Jasper