Mystisk
Fra : Morten Holberg

Dato : 17-01-02 23:01

Hej NG.

Så fik jeg endelig købt mit netkort til min bærbare comp. Jeg købte et
Jensen kort og skulle i dag til at spille lidt netværk med drengene!
Problemet var dog, at jeg ikke kunne finde en eneste af de 4 andre computere
på netværket. Omvendt kunne vi sagtens få det op og køre hvis det var mig,
som "host'ede" spillet. Dvs. at de kunne finde mig, men jeg kunne ikke finde
dem. Hvis en af de andre host'ede kunne alle de andre finde computeren som
host'ede undtagen mig.

Kan dette være en fejl ved mit netkort? Eller ligger fejlen et helt andet
sted?
--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 18-01-02 00:27

Det er ihvertfald ikke netkortet den er galt med - nok nærmere din
opsætning..

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 19-01-02 17:33

Hej

hvis du kører zonealarm, prøv at lukke den ned (zonealarm)