I byen
Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-12-00 23:05

</lurk>

Hej i gruppen.

Det er godt nok næsten 2 år siden jeg sidst var i denne gruppe, men det er nu sjovt at være tilbage igen, og se at der stadig sker noget.

Også rart at se at der stadig er mange man genkender, både herfra og fra andre grupper (Hej Peter)!

Nå men nu til det helt konkrete. Fredag d. 29 har min kone og jeg fået mulighed for en aften i København.

Men hvor skal vi dog gå hen? Vi har for ca. 2 år siden været på besøg i Club20, men jeg vil frygteligt gerne høre om der er nogen der har erfaringer fra andre klubber.

MVH
Lars
<lurk>

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 20-12-00 23:33

On Wed, 20 Dec 2000 23:05:28 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

Hi Lars som har været væk så længe !
at der ikke rigtigt er nogen der ved hvem han er ?
>Hej i gruppen.
>
>Det er godt nok næsten 2 år siden jeg sidst var i denne gruppe, men det er nu sjovt at være tilbage igen, og se at der stadig sker noget.
mange tak !!!

>Også rart at se at der stadig er mange man genkender, både herfra og fra andre grupper (Hej Peter)!
ja solen skinder vinene er billig og vi bor bag det vindu der er x af
på post kortet :)

>Nå men nu til det helt konkrete. Fredag d. 29 har min kone og jeg fået mulighed for en aften i København.
spænende :)

>Men hvor skal vi dog gå hen? Vi har for ca. 2 år siden været på besøg i Club20, men jeg vil frygteligt gerne høre om der er nogen der har erfaringer fra andre klubber.

I skal fame ha noget der sparker røv - så det kan mærkes helt ude i
provinsen i begyndelsen af istedegade fra HOVEDEBNEGÅRDEN der ligger
nogen klubber - hvor man kan gå ind i ne kabine og se video film der
ligger en madress som man nok ikke skal ligge sig på hvis man ikke vil
have fant bukket etc.
der vil jeg forslå du tog fruen med ind fandt en saftigt film i det
brede udvalg også udenfor står der en kød rend af narko prostituerede
- som man kan få til det mest utrolige for 300-400 kr - så knalder
konene ned på alle 4 rider hende bagfra for hende til at slikke kusse
på skøgerne runder af med at sprøjte op i en af dem og for din kone
til at suge din sperm ud af kussen på hende .
DET VIL VÆRE EN TUR I ARLDRIG GLEMMER :)
Når i nu sådan skal afsted !
MvH
Bo

<lurk>
ps hva er det ?

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 21-12-00 03:34

In article <trc24tkh33i18kejuq8ljn2umksvj70u6b@4ax.com>,
Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> wrote:

> [...]
> til at suge din sperm ud af kussen på hende .
> DET VIL VÆRE EN TUR I ARLDRIG GLEMMER :)

HÆHÆ! Jeg tror sgu ikke lige det var det han tænkte på, tror du?

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Tomas O.

Dato : 21-12-00 12:39

<thanatos666@my-deja.com> skrev:
> In article <trc24tkh33i18kejuq8ljn2umksvj70u6b@4ax.com>,

Jeg har nu prøvet det Chokmah snakker om og det var sgu lidt af en
liderlig og kinky oplevelse *SF*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 21-12-00 21:57

On Thu, 21 Dec 2000 11:38:42 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>Jeg har nu prøvet det Chokmah snakker om og det var sgu lidt af en
>liderlig og kinky oplevelse *SF*
du godetse Tomas det har jeg INGEN GANG :) jeg har fantaseret lidt med
den yberlige om det ........ Meeeeeeeeeeeennnnnnnnnn det er jo det med
fantasi & virkelghed .. der tager jeg sgu ingen chanser så længe der
er kimen af tvil
MvH
Bo

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 21-12-00 21:57

On Thu, 21 Dec 2000 02:33:47 GMT, thanatos666@my-deja.com wrote:

>In article <trc24tkh33i18kejuq8ljn2umksvj70u6b@4ax.com>,

>HÆHÆ! Jeg tror sgu ikke lige det var det han tænkte på, tror du?
Nej men det var også ligesom det der fik mig til at spille :) det
smagte lidt af noget lidt lummert halvhjertet fnadder , hvor man
ruller ind fra provinsen i sin ford tanus - for at være rigtigt vilde
- det satans ved det er bare at .. det ikke er specilt mere sjoflet
ind at se en video film med Ole søltoft :)
hvorfor jeg synets måske ku være shægt for dme at køre den HELT UD !
mVh
Bo

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-12-00 13:19

"Chokmah alias rabias the dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:oum44tkr3s6fil5vo050htqh5q29pdj4u4@4ax.com...
<Snip>
> ruller ind fra provinsen i sin ford tanus

Men der tager du jo helt fejl, det er nemlig en Ford Escort

> - for at være rigtigt vilde
> - det satans ved det er bare at .. det ikke er specilt mere sjoflet
> ind at se en video film med Ole søltoft :)

Men det er vel også OK at tænde på video film med Ole Søltoft, enhver har
vel sin smag.

> hvorfor jeg synets måske ku være shægt for dme at køre den HELT UD !

Absolut, og ideen kunne da sagtens afprøves, selvom jeg personligt nok ville
vælge nogle andre rammer end dem du beskriver. Men hvis det var for at
chokerer, så bliver du altså nødt til at prøve igen.

Lars

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 22-12-00 15:31

On Fri, 22 Dec 2000 13:18:36 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<lwh@soroe.dk> wrote:
HI Lars !

> [...]
><Snip>
>
>Men der tager du jo helt fejl, det er nemlig en Ford Escort
hermed gives en uforbeholdene undskyldning det stiller straks sagen i
et helt andet lys -- jeg trækker ALT I MIG ! UNDSKYLD !!!
og til overflod go jul

>. Men hvis det var for at
>chokerer, så bliver du altså nødt til at prøve igen.
Det vil jeg ikke i skæret af de nye oplysninger har jeg revideret alle
mine fordomme og set bjælken imit eget øje !
Bedste hilsner
Bo

Fra : TDJ

Dato : 21-12-00 11:55

>ps hva er det ?
[OT]

En "lurker" er en, som er til stede, men som ikke giver sig til
kende eller gør noget væsen af sig.

Udsagnsordet må så være "to lurk" (around)....
[hvis der er nogle engelsklærere herinde, kommer de måske efter mig :) ]

Anyway, def. findes her:
http://www.its.bldrdoc.gov/projects/t1glossary2000/_lurker.html

Mvh.
   - tdj.

FUT til sprog-gruppen.
[/OT]

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 21-12-00 21:50

Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:trc24tkh33i18kejuq8ljn2umksvj70u6b@4ax.com...
> On Wed, 20 Dec 2000 23:05:28 +0100, "Lars Wagner Hansen"
> <l-hansen@post4.tele.dk> wrote:
>
> Hi Lars som har været væk så længe !
> at der ikke rigtigt er nogen der ved hvem han er ?

Måske fordi jeg ikke var aktiv på det tidspunkt, jeg fulgt diskussionerne, men gav ikke mit besyv med, hvilket såmænd nok kunne gå hen og ændre sig.

> [...]
> til at suge din sperm ud af kussen på hende .
> DET VIL VÆRE EN TUR I ARLDRIG GLEMMER :)

Det tror jeg du har fuldstændig ret i, men nu var det jo ikke ligefrem ideer jeg efterlyste, selvom det da ikke er en dårlig ide, bare ikke lige min smag. Desuden er konen ikke til piger, så det vil nødvendigvis være nødt til at være en ekstra mand...

Det var såmænd bare en forspørglsen af om der var nogle der havde erfaringer med nogle af de andre klubber. Der er jo ingen grund til at fortsætte det samme sted, hvis der er nogen der har erfaringer der siger at et andet sted er bedre.

Men fra at besøge en klub, for at lade sig inspirere, og så til dit forslag, der alligevel et stykke vej IMHO.

> Når i nu sådan skal afsted !

Og det skal vi så.

> <lurk>
> ps hva er det ?

Jeg tror TDJ har beskrevet det meget godt. Det betyder for mit vedkommende at du ikke skal forvente at jeg blander mig meget i diskussionerne i dss, selvom jeg følger dem på sidelinien.

MVH
Lars

Fra : Tomas O.

Dato : 21-12-00 23:57

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev:

Der er den klub i Rødovre som har været i flimmeren... kan ikke huske
hvad den hed, men den må kunne findes via nettet?

Hilsen
Tomas O.

Fra : N/A

Dato : 23-12-00 18:39

Fra : Tomas O.

Dato : 23-12-00 18:39

"Lars Wagner Hansen" <lwh@soroe.dk> skrev:
SNIP
> Det er vel Club 52, men hvis der ikke er nogen der ved noget om den,
> så hjælper det jo ikke så meget. Det er jo ikke fordi det kniber med
> at finde dem, de er jo f.eks. på
> http://www.jubii.dk/Sundhed_Samliv/Seksualitet/Erotikklubber/, men det
> jeg efterlyser er altså nogen der kan fortælle godt eller skidt om
> klubberne i Københavnsområdet inden vi kaster os ud i en ny.

Jeg har ikke selv været på den i Rødovre, men har fra to vennepar hørt
godt om den .. jeg er jo single og så er der sgitte meget ved at komme
slige steder

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-12-00 02:27

On Sat, 23 Dec 2000 17:39:18 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

Hi tomas
>Jeg har ikke selv været på den i Rødovre, men har fra to vennepar hørt
>godt om den .. jeg er jo single og så er der sgitte meget ved at komme
>slige steder

Ahhh Tomas grib til tegnebogen - gå i Istedgade eller på Sønder
boulevard - der vil jeg formode du skulle kunne angere en escorte for
en plov :)
Så er du da ihvertilfæled inde !
MvH
Bo

Fra : N/A

Dato : 24-12-00 16:51

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-12-00 16:51

On Sun, 24 Dec 2000 13:04:37 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>"Chokmah Rabias The dog" <chokmah777@hotmail.com> skrev:
>SNIP
>
>LOL jeg betaler aldrig for det hvorfor skulle jeg det, så er det jo sex
>på præmisser, jeg ikke har lyst til *GG*

Ohh Tomas alle betaler sgu på den ene eller anden måde
kapital smerte glæder sorger , intet er vederlagsfrit :)

MvH
Bo
It made me see stars :http://www.dr.dk/politik/testdigselv.shtml

Fra : Tomas O.

Dato : 24-12-00 17:30

"Chokmah Rabias The dog" <chokmah777@hotmail.com> skrev:
SNIP

> Ohh Tomas alle betaler sgu på den ene eller anden måde
> kapital smerte glæder sorger , intet er vederlagsfrit :)

Det er så sandt som det er sagt, men penge skifter aldrig ejer, når jeg
skal have sex

Hilsen
Tomas O.