ME vs XP
Fra : jpn

Dato : 17-01-02 19:21

Jeg benytter et netværk med en switch. Portabel og stationær. Netværket
kører fint med begge i ME men når jeg starter den stationære op i XP kører
netværket ikke. Nogen ide hvad jeg skal gøre ? Man skal vel ikke konfigurere
hver gang man kører enten XP eller ME på den stationære
Er der et godt råd ?

Peter

---
Udgående mail er certificeret virus fri.

Fra : Poul Christensen

Dato : 17-01-02 23:11

Hej Peter

> [...]
konfigurere
> hver gang man kører enten XP eller ME på den stationære

Du skal installere NetBEUI under XP, så kører det.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q301041

Venlig hilsen

Poul

Fra : jpn

Dato : 18-01-02 16:35

Tak for hjælpen det prøver jeg

Peter

"Poul Christensen" <chrispo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Peter

> konfigurere
>
> Du skal installere NetBEUI under XP, så kører det.

> [...]

---
Udgående mail er certificeret virus fri.

Fra : Kaj & Boye

Dato : 21-01-02 17:57

Hej jpn !

Har du prøvet det ?
Jeg har prøvet, men det hjalp ikke en sk..
Der er også en anden i gruppen, der fortæller, at man bare skal logge på med
samme navn som på XP-maskinen, men det hjalp heller ikke.
Jeg kunne godt tænke mig at få løst dette problem, og der er temmelig mange,
kan jeg se i gruppen, der har problemet, men ingen der her det helt rigtige
svar.
Er I bare heldige, jer der har fået det til at virke ??

Kaj