Fødselsdag!
Fra : Ida Krog

Dato : 17-12-00 17:06

Hej,
dette har ingenting at gøre med dss'es normale emner.
Men i ved at Henning og jeg er gode venner, og han har faktisk fødselsdag i morgen.

Hvor gammel han bliver ved jeg ikke.

Men vil i sende en hilsen til ham, her igennem? -Så er
i søde....

Ida

Fra : Henning

Dato : 17-12-00 19:44

"Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

Hej din Fræækert *GGG*

> dette har ingenting at gøre med dss'es normale emner.
> Men i ved at Henning og jeg er gode venner, og han har faktisk fødselsdag
i morgen.

Ja det er yderst off topic, du skulle have smæk i måsen*GGGG*

> Hvor gammel han bliver ved jeg ikke.

Nahj! Ida, ved du ikke hvor gammel din cyber-kæreste er/bliver
Jeg troede ikke vi havde hemligheder for hinanden, nå men
jeg er din alder, når du har fødselsdag på Fredag +30 år *GGG*

> Men vil i sende en hilsen til ham, her igennem? -Så er
> i søde....

JAhhh! I form af nogle erotiske digte, saftige noveller,
Jeg er sikker på at både Søs, Shedevil, Tomas O.
og mange flere, har nogle på lager, de ikke har publiceret
endnu, her i gruppen *GGGG*

> Ida

MVH
Henning, der gnider sig på p..... øhhh i hænderne af forventning *GF*

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-12-00 22:35

Henning wrote:

> "Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> i morgen.
>
> Ja det er yderst off topic, du skulle have smæk i måsen*GGGG*

Er du helt sikker på, at du og Ida ikke har gang i noget D/s
via jeres brevveksling?

> Nahj! Ida, ved du ikke hvor gammel din cyber-kæreste er/bliver
> Jeg troede ikke vi havde hemligheder for hinanden, nå men
> jeg er din alder, når du har fødselsdag på Fredag +30 år *GGG*

Man må da aldrig røbe en dames alder, Henning!

> JAhhh! I form af nogle erotiske digte, saftige noveller,
> Jeg er sikker på at både Søs, Shedevil, Tomas O.
> og mange flere, har nogle på lager, de ikke har publiceret
> endnu, her i gruppen *GGGG*

Jeg har desværre ikke noget af den slags liggende. Jeg arbejder
dog på et lille hobbyprojekt, et program der kan generere
"random girls" i tekstformat - et output der f.eks. kan bruges
som grundlag til at skrive en historie.

Eksempel: Programmet giver dig en normalbegavet pige med langt rødt
hår (helt ned til røven), 162 cm høj og 54 kg, b-skåls bryster, hun
er 19 år og har kun erfaring med oralsex (dvs. er 2/3 jomfru). Skriv
en historie om hende!

Jeg har postet om progammet inde i alt.sex.stories.d og det
lader til at der er (begrænset) interesse for ideen. Er det
noget du tror, at du kan bruge?

> MVH
> Henning, der gnider sig på p..... øhhh i hænderne af forventning *GF*

Tillykke med fødselsdagen, Henning!

--
Peter Knutsen

Fra : Henning

Dato : 20-12-00 14:54

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Peter

> [...]
>
> Jeg har postet om progammet inde i alt.sex.stories.d og det
> lader til at der er (begrænset) interesse for ideen. Er det

Kunne du ikke maile det til mig? Jeg kunne ikke finde det

> Tillykke med fødselsdagen, Henning!

TAK

MVH
Henning

Fra : Ida Krog

Dato : 18-12-00 16:09

Henning <h2m@get2net.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:91j1ah$2tpl$1@news.cybercity.dk...

> "Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej din Fræækert *GGG*

Hej Frækkert!

> i morgen.
>
> Ja det er yderst off topic, du skulle have smæk i måsen*GGGG*

Jo tak, kom bare an! jeg er helt din!

> Nahj! Ida, ved du ikke hvor gammel din cyber-kæreste er/bliver
> Jeg troede ikke vi havde hemligheder for hinanden, nå men
> jeg er din alder, når du har fødselsdag på Fredag +30 år *GGG*

OOOOKKKKKKK!!!!!!

> JAhhh! I form af nogle erotiske digte, saftige noveller,
> Jeg er sikker på at både Søs, Shedevil, Tomas O.
> og mange flere, har nogle på lager, de ikke har publiceret
> endnu, her i gruppen *GGGG*

Skam dig, du er gift og har mig.....

> MVH
> Henning, der gnider sig på p..... øhhh i hænderne af forventning *GF*

Puha Henning, sikke en slutning.
Ida
ps ha' en god da'

Fra : FreYa

Dato : 19-12-00 17:35

On Sun, 17 Dec 2000 17:06:17 +0100, "Ida Krog"
<idakrog@vip.cybercity.dk> wrote:

Hej Ida og Henning :)

>Men vil i sende en hilsen til ham, her igennem? -Så er
>i søde....

Ups! for sent!

Nå, men et forzinket hjerteligt tillykke med fødselsdagen Henning :)

Knus
FreYa

Fra : Bente B. Petersen

Dato : 19-12-00 17:53

FreYa wrote:

> Ups! for sent!
>
> Nå, men et forzinket hjerteligt tillykke med fødselsdagen Henning :)
Ja jeg må nok også melde mig blandt de forsinkedes rækker.

Hjertelig tillykke Henning

Kh
Bente

--
ICQ:21826582
There's one way to find out if a man is honest:

Fra : Ida Krog

Dato : 19-12-00 20:52

FreYa <nospam@all.plz> skrev i en nyhedsmeddelelse:b33v3toa2r41vv8qkd3e8pp22t96ja5k3v@4ax.com...
> On Sun, 17 Dec 2000 17:06:17 +0100, "Ida Krog"
> <idakrog@vip.cybercity.dk> wrote:
>
> Hej Ida og Henning :)

Hej Freya!

> Ups! for sent!

Det er aldrig forsent!

> Nå, men et forzinket hjerteligt tillykke med fødselsdagen Henning :)

Tak for det, jeg er sikker på at Henning, er glad ved det...
100 jule-kys
Ida

Fra : Chokmah

Dato : 20-12-00 12:07

Du godeste det var sgu pineligt - jamen hjerteligt tillyke med dagen -
lidt forsinket.
Bo

Fra : Ida Krog

Dato : 20-12-00 13:49

Hej Chokmah og alle i andre,
tak for at i har været med til at fejre Hennings
fødselsdag!
Jeg er helt sikker på at han har NYDT at læse
disse ord.
Der er en del der ikke har svaret, men det gør ikke
så meget. Det er jo tanken der tæller.
Ida

Chokmah <chokmah999@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:sl414tosphpmd2lu6f8h2vnuqivse1ah1j@4ax.com...

Fra : Henning

Dato : 20-12-00 14:51

"Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hej Alle

Ingen nævnt, ingen glemt *G*

Tak for jeres hilsner, som jeg er meget glad for

> [...]
> tak for at i har været med til at fejre Hennings
> fødselsdag!
> Jeg er helt sikker på at han har NYDT at læse

Og Ida din strik, specielt tak til dig, for de små
melodier du har spillet for mig på din fløjte og
sendt. (din mundstilling er helt fin *GGG*)
Jeg håber du får en god fødselsdag på Fredag,
selv om du skal rejse flere hundrede kilometer
for at holde den, du er jo halvejs over ved din
cyber-kæreste *GGGG*
110 km længere og du er her, måske den 6/1
til DSS fest?

Kærlig hilsen
Henning