jalousi
Fra : tøzen

Dato : 17-12-00 11:54

Har været væk et stykke tid men er nu stærkt tilbage igen.
Jalousi, vil gerne høre jeres mening.
Min kærste vil gerne finde en S-pige eller S-par, et par har jeg det fint
nok
med at han finder, men en single S-pige, nej. Hvilket jeg som jeg har
forstået
det ikke kan respektere. Er det bare mig den er galt med?
Har selv fået lov til at finde nogen at lege med hvor han ikke blander sig i
hvad køn det er, men fordi jeg har det sån har jeg ikke fundet en mand t
lege
med, syntes det er lidt forkert at gå ud og finde en Smand når jeg har det
sån at han ikke må finde en pige.
Ville I respektere hvis jeres pige sagde sån til jer?
En single vil bare tit mere på sigt måske søger de kun en sexpartner her
og nu men hvad med senere?
At slikke fisse har jeg det også utroligt dårligt med han gør på andre
fordi han aldrig har gjort det på mig og det er som jeg forstår det det
han søger
som slave. Vil heller ikke selv sutte pik på andre mænd end ham, mener
det er noget man gør i sit parforhold.
Hvis i var mig hvad ville i så gi jer lidt? sige at det kunne i ikke
acceptere?
Eller hvis han gjorde det forlade ham?
Ved jeg får svært ved at se ham i øjnene hvis jeg ved han har været ude hos
en
single pige eller slikket fisse.
Er jeg bare sygeligt jalou???

tøzen

Fra : Tomas O.

Dato : 17-12-00 13:38

"tøzen" <ekstrem_slavinde@hotmail.com> skrev:

Hej tøz

I to er vist ikke helt afklaret med hensyn til at lege med andre end
hinanden. Jeg ville, hvis jeg var jer, sætte mig ned og få snakket de
her ting ordentligt igennem inden i går videre.

Når han ikke vil slike dig men gerne tvinges til det af en andne kvinde
er der en masse alarmklokker der bimler i mit hovede, og ligeså når du
ikke vil sutte en mand udenfor forholdet..

I skal vist lige stoppe op et øjeblik, hvis jeeres forhold skal holde og
få snakket om det her.

Hvorfor slikker han dig ikke? Er det fordi man som S ikke slikker sin
tøs? Det synes jeg fks. er noget pjat. Jegv slikker da de tøser jeg
leger med, når de er forsvarligt bundet for eksemepl eller psyksik
fikseret (tvunget til at stå/ligge stille) som en del af pirringen..

Så efter min mening er I vist ikke klar til at lege med andre!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 17-12-00 14:45

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev:

Rettelse:
Jeg slikker altså kvinder, jeg er sammen med uanset om det er S/m
leg eller vanilla sex *S*

Hilsen
Tomas O.

Fra : tøzen

Dato : 17-12-00 19:21

Hej igen.

> I to er vist ikke helt afklaret med hensyn til at lege med andre end
> hinanden. Jeg ville, hvis jeg var jer, sætte mig ned og få snakket de
> her ting ordentligt igennem inden i går videre.

Jo jeg syntes vi er klar til at lege med andre, bla. fordi han vil gerne
lege
med sin m-rolle igen og tænder ikke på mig som S hvilket er fair nok.
Selv savner jeg at være sammen med en anden kvinde eller i det hele
taget lege med m-rollen han dur bare ikke som S.

> Når han ikke vil slike dig men gerne tvinges til det af en andne kvinde
> er der en masse alarmklokker der bimler i mit hovede, og ligeså når du
> ikke vil sutte en mand udenfor forholdet..

Har det meget sån at visse ting vil jeg ikke gøre på andre end min partner,
det er noget man kun gør i sit forhold, det jeg søger er rent Sm,
uden sex indblandet.
Han siger han ikke kan lide at slikke en pige og jeg kan godt leve uden,
men jeg kan bare ikke leve med at han så gør det på en anden, godt nok
under tvang men aligevel, ved jeg vil blive ked af det hvis han gjorde det
for aligevel et eller andet sted er det noget jeg savner. Gør han det på
mig er det ok han gør det på en anden kvinde også.

> I skal vist lige stoppe op et øjeblik, hvis jeeres forhold skal holde og
> få snakket om det her.

Har forsøgt at snakke med ham om det så mange gange men vi bliver ikke
enige om noget, han siger bare ja og nej og det tænder ham ikke,
tænder det ham ikke syntes jeg han skal sætte det som grænse.

> [...]
> leger med, når de er forsvarligt bundet for eksemepl eller psyksik
> fikseret (tvunget til at stå/ligge stille) som en del af pirringen..

Du har ret, men fordi han ikke kan lide det.

> Så efter min mening er I vist ikke klar til at lege med andre!

Inderst inde ønsker jeg heller ikke lege med andre end ham.

> Hilsen
> Tomas O.

Hilsen
tøzen

Fra : Henning

Dato : 17-12-00 20:36

"tøzen" <ekstrem_slavinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Tøzen

> Inderst inde ønsker jeg heller ikke lege med andre end ham.

Så stop, til du reelt har lyst til at lege med andre!
Det lyder i mine ører, som om i reelt ikke er hinandens
"bedste legekammerater" i vil begge noget, den anden
ikke vil være med til, i længden er det uholdbart, at
give køb på sine behov, hvis de er virkelige væsentlige.

Jeg forstår dig kun delvis, når du siger S/M med andre
mænd, men uden sex, så ser jeg for mig, at du som en
anden "Askepot" bliver tvunget til at skurer lokum
med en tandbørste, slikke køkkengulvet rent for havregryn,
Men der må ikke være antydning af seksualitet synligt,
Jeg personligt ville da blive stang liderlig, ved at behandle
"Askepot" sådan og ville ende op med at tvinge hende
til at slikke sperm af lokumsbrættet, efter at have onaneret

Ok, jeg læser måske dit indlæg forkert?

Så længe du kan blive jaloux, så må i holde jer til hinanden,
og nøjes med at fantasere om at gøre det med andre, til
i begge er helt afklaret med hvad i hvær især må/ikke må
med andre, skal jeg tage fra mig selv, er det med oralsex,
noget der virkelig ville kunne få mig til at "hadde" min
partner, hvis hun suttede pik på andre, når hun ikke gør det
på mig, jeg ville føle mig fuldstændig knust over, at hun
vil/kan noget med en anden, hun ikke kan/vil med mig,
så jeg forstår til fulde, din jalousi, at du måske føler,
at han ikke elsker dig lige så meget, som du kunne ønske
og forvente, jeg selv, ville stille min partner, det ultimatum:
Slik/Sut pik på mig, ellers er det skilsmisse grund, hvis du
gør det på andre!!!

MVH
til "Askepot"?
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 17-12-00 20:58

"tøzen" <ekstrem_slavinde@hotmail.com> skrev:
SNIP

Hej tøz

> Jo jeg syntes vi er klar til at lege med andre, bla. fordi han vil
> gerne lege med sin m-rolle igen og tænder ikke på mig som S hvilket er
> fair nok.

Synes du det? Det synes jeg IKKE! Hvis han ikke kan med dig skal han da
ikke med andre, medmindre I er afklarede om det. Det er I IKKE.

> Selv savner jeg at være sammen med en anden kvinde eller i det hele
> taget lege med m-rollen han dur bare ikke som S.

Hmm.. I er begge m?

Det sgu surt... men inden i begynder at lege emd andre er der vist mange
andre ting I lige skal have afklaret først. Hvad man må og ikke må for
eksmepel.

Jeg ville selv mene at hvis min partner ikke vil sutte pik på mig, men
på en fremmed, fordi hun bliver 'tvunget' til det så var det UD!

Slut på det forhold. Viedere og finde en der passer bedre til mine
følelser og min seksualitet.

SNIP
> Har det meget sån at visse ting vil jeg ikke gøre på andre end min
> partner, det er noget man kun gør i sit forhold, det jeg søger er rent
> Sm, uden sex indblandet.

Øhh.. hvad sjovt er der ved dt? Du vil bare gerne smækkes piske af en
anden mand eller hvad? Sm uden sex? Ja det forstår jeg slet ikke. For
mig er Sm=sex!

Eller er det som Henning siger det du vil tvinget til at 'slikke
havregryn op fra gulvet'.. ?

Du bliver vel liderlig af at være i m-rollen? Så er det sex!

Hvis du ikke bliver liderlig af m-rollen, hvad er det så der driver dig?

Sm uden sex... *fatter ikke en meter*

> [...]
> han gjorde det for aligevel et eller andet sted er det noget jeg
> savner. Gør han det på mig er det ok han gør det på en anden kvinde

Det er her kæden hopper helt og holdent af for mig. At han ikke slikker dig i det hele taget.. ja jeg fatter det ikke, men ok. Dog
slikker han en anden og ikke dig, var det mig, i dine sko, var det UD med ham!

SNIP
> Har forsøgt at snakke med ham om det så mange gange men vi bliver ikke
> enige om noget, han siger bare ja og nej og det tænder ham ikke,
> tænder det ham ikke syntes jeg han skal sætte det som grænse.

Ok en vatarm (?) .. den type er der ingen der har godt af at være sammen
med. Hold ham fast og bed om hans mening! I kan ikke bygge hverken
forhold eller lege uden en holdning til tingene.

SNIP
> Du har ret, men fordi han ikke kan lide det.

Men han vil godt ydmyges tvinges til at slikke en anden kvinde? Ja jeg
synes det lyder fælt og kan sgu godt forstå du studser og bliver både
ked og vred. Jeg ville IKKE finde mig i det!

> Inderst inde ønsker jeg heller ikke lege med andre end ham.

Glimrende.. så lad være! Kan du ikke undvære at være m og lege med Sm,
så find en anden. Elsker I hinanden og kan ikke leve uden den anden, er
det vist på tide at foretage nogle valg. Som Henning kan I vælge den del
af jeres seksualitet fra, som ikke passetr sammen og så undvære den og
lave andre ting.

Det andet I har gang i vil uværgeligt føre til jeres forholds undergang.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-12-00 22:31

"Tomas O." wrote:

> "tøzen" <ekstrem_slavinde@hotmail.com> skrev:
> SNIP
>
> Synes du det? Det synes jeg IKKE! Hvis han ikke kan med dig skal han da
> ikke med andre, medmindre I er afklarede om det. Det er I IKKE.

Enig, de skal sætte farten ned.

> Hmm.. I er begge m?

Det lyder sådan, ja.

> [...]
>
> Jeg ville selv mene at hvis min partner ikke vil sutte pik på mig, men
> på en fremmed, fordi hun bliver 'tvunget' til det så var det UD!

Jeps. I det hele taget anser jeg det for fyringsgrund hvis en pige
(forudsat det ikke skyldes manglende erfaring) nægter at dyrke
oralsex. Og jeg har det ganske udmærket med at kvinder har samme
holdning til mænd.

En kvinde har krav på fire ting fra sin mand:
-Kram
-Pik (->mis)
-Oralsex (tunge -> mis)
-Beskyttelse

(ja, det er med vilje jeg har udeladt kærlighed, det har hun nemlig
ikke krav på, selv om det da er dejligt, hvis hun får det)

> Slut på det forhold. Viedere og finde en der passer bedre til mine
> følelser og min seksualitet.

Ja, jeg undrer mig også uendeligt meget over alle de forhold,
hvor den ene part er til BDSM eller D/s og den anden er hard-
core vanilje, men hvor de alligevel ikke vil gå fra hinanden.

> SNIP
>
> Øhh.. hvad sjovt er der ved dt? Du vil bare gerne smækkes piske af en
> anden mand eller hvad? Sm uden sex? Ja det forstår jeg slet ikke. For
> mig er Sm=sex!

Jeg er helt enig. Altså bortset fra at jeg ikke er til S/m,
men for mig er lysten til at dominere altid kombineret med
lysten til at dyrke sex.

Jeg opfatter det som ret perverst at folk har lyst til BDSM eller
D/s uden sex involveret. Så ligesom dig og Henning kan mine
instinkter ikke helt følge tøzen.

Men så har man jo fornuften(tm)...

> Eller er det som Henning siger det du vil tvinget til at 'slikke
> havregryn op fra gulvet'.. ?
>
> Du bliver vel liderlig af at være i m-rollen? Så er det sex!

Rent faktisk kan man blive liderlig på to måder, selv om det nok
er lidt fjollet at kalde den anden måde for liderlighed.

Der er fysisk/reel liderlighed, den kender vi alle sammen. Man
får lyst til sex.

Så er der den følelsesmæssige ophidselse som ikke altid følges
med lysten til sex. Den føler du formodentlig for din søn, som
du jo ikke har den mindste lyst til at dyrke sex med. Måske er
du ikke opmærksom på det men du oplever den samme følelses-
mæssige ophidselse overfor en kæreste og/eller slavepige som
du er rigtig glad for.

Måske bliver tøzen følelsesmæssigt ophidset af at blive kontrol-
leret og domineret? Det er da en mulighed.

Eller måske handler det om det stik modsatte, nemlig at sex
nedbryder distancer, og derfor fravælger nogle BDSM og D/s
folk sex, fordi de ønsker at bevare en distance til partneren.

Eksempelvis en hersker/ejer der kun vil piske og ydmyge slave-
pigen, fordi han godt kan fornemme at hvis han boller hende så
kommer han måske til at kunne li' hende.

> Hvis du ikke bliver liderlig af m-rollen, hvad er det så der driver dig?
>
> Sm uden sex... *fatter ikke en meter*

Intellektuelt kan jeg godt forstå ideen, men instinktivt er jeg
lige så lost som du er. Man *skal* da dyrke sex med slavepiger.
Det handler jo om at komme helt ind under huden på pigen, at komme
så tæt på hende som overhovedet muligt. Det kan man kun hvis man
udveksler kropsvæsker.

Fra : N/A

Dato : 19-12-00 14:53

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-12-00 14:53

Trine Stubbe Teglbjaerg wrote:

> Det forstår jeg ikke! Alså at det er gyldig
> fyringsgrund....

Jeg glemte at sætte "fyringsgrund" i anførselstegn. Beklager
fejltagelsen.

--
Peter Knutsen

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 19-12-00 20:38

On Tue, 19 Dec 2000 14:53:13 +0100, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk>
wrote:

>Jeg glemte at sætte "fyringsgrund" i anførselstegn. Beklager
>fejltagelsen.

   I know - hvordan kan man fyre kæresten hvis han/hun ikke er
villig til at overtræde en grænse han/hun har?
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 21-12-00 03:47

In article <c3E=Ovhn4ubmwgtqOoNTQCn0yMHR@4ax.com>,
Trine Stubbe Teglbjaerg <snoe@nospam.dk> wrote:

>    I know - hvordan kan man fyre kæresten hvis han/hun ikke er
> villig til at overtræde en grænse han/hun har?

Det må *man* vel selv om, hvis *man* finder, at blowjobbet er vigtigere
end kvinden!?

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 21-12-00 13:36

On Thu, 21 Dec 2000 02:46:48 GMT, thanatos666@my-deja.com wrote:

>Det må *man* vel selv om, hvis *man* finder, at blowjobbet er vigtigere
>end kvinden!?

   Så er forholdet alligevel dødsdømt.
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-12-00 22:31

"Tomas O." wrote:

> [...]

> hinanden. Jeg ville, hvis jeg var jer, sætte mig ned og få snakket de
> her ting ordentligt igennem inden i går videre.

Lyder som en glimrende ide.

> Når han ikke vil slike dig men gerne tvinges til det af en andne kvinde
> er der en masse alarmklokker der bimler i mit hovede, og ligeså når du

Ja, det er jeg enig i.

> ikke vil sutte en mand udenfor forholdet..

Det forstår jeg til gengæld ikke en brik af. tøzen må da gerne
synes at hendes mund kun er til hendes ejer. Hvorfor skulle det
være et problem? Forklaring udbedes!

OK, det kan i sidste ende føre til at ingen andre gider lege med
hende, fordi der ikke er noget sjov ved en slavepige der ikke vil
sutte pik, men jeg synes stadig det er underligt at du neurotiserer
tøzen fordi hun har det sådan.

> [...]
>
> Hvorfor slikker han dig ikke? Er det fordi man som S ikke slikker sin
> tøs? Det synes jeg fks. er noget pjat. Jegv slikker da de tøser jeg

Det er ikke noget pjat, det er noget *PJAT*. Det kan da være
utroligt dominerende at udøve oralsex på en anden person, og man
kan (som du antyder) få afløb for megen sadisme ved at bruge
tungen på et hjælpeløst offer. IME er det den aktive part der
er dominerende ("in control") i langt det meste oralsex.

Jeg kan godt forestille mig at tøzens problem er at hendes
kæreste tror at D/s handler om at slavepigen er til for sin
ejer og dermed punktum.

I et senere indlæg antyder tøzen også at hendes kæreste slet
ikke er specielt interesseret i dominans.

> leger med, når de er forsvarligt bundet for eksemepl eller psyksik
> fikseret (tvunget til at stå/ligge stille) som en del af pirringen..
>
> Så efter min mening er I vist ikke klar til at lege med andre!

Nu er jeg typen der godt tør stikke næsen frem, så jeg vil vove
og påstå at tøzen skal droppe sin kæreste og så finde sig en
ordentlig ejer, der har *lyst* til at lege med hende.

--
Peter Knutsen

Fra : Tomas O.

Dato : 17-12-00 22:55

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev:
SNIP

> Det forstår jeg til gengæld ikke en brik af. tøzen må da gerne
> synes at hendes mund kun er til hendes ejer. Hvorfor skulle det
> være et problem? Forklaring udbedes!

Han er m (?)og derfor ikke hendes 'ejer'.

Og som S mand vil jeg da aldrig kunne nøjes med kun at 'eje' en del af
tøsen. Det hele eller intet!

Make sense?

> [...]
> hende, fordi der ikke er noget sjov ved en slavepige der ikke vil
> sutte pik, men jeg synes stadig det er underligt at du neurotiserer

Jamen jeg synes da det er helt ok at hun har det sådan! Jeg finder det
bare underligt at en 'tøs' ikke er helt 'tøs', men kun lidt 'tøs'....

Det får alarmklokker til at bimle hos mig. Der er vist nogen ting, der
ikke er helt på plads..
SNIP
> Jeg kan godt forestille mig at tøzens problem er at hendes
> kæreste tror at D/s handler om at slavepigen er til for sin
> ejer og dermed punktum.

Jo men han er m???

> I et senere indlæg antyder tøzen også at hendes kæreste slet
> ikke er specielt interesseret i dominans.

Nej netop!

SNIP
> Nu er jeg typen der godt tør stikke næsen frem, så jeg vil vove
> og påstå at tøzen skal droppe sin kæreste og så finde sig en
> ordentlig ejer, der har *lyst* til at lege med hende.

Jeg tænkte DET ....

Hilsen
Tomas O.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-12-00 12:02

"Tomas O." wrote:

> [...]
>
> Han er m (?)og derfor ikke hendes 'ejer'.
>
> Og som S mand vil jeg da aldrig kunne nøjes med kun at 'eje' en del af

Nej. Det tøzen ikke vil, er at sutte pik på andre mænd. Hun vil
kun sutte pik på sin kæreste (som du har helt ret i ikke er S
og derfor ikke ejer hende).

Det synes jeg da, at hun skal have lov til.

Omvendt skrev jeg jo også, at hun så skal være forberedt på at
det kan være svært at finde en S-elsker, idet det at sutte
pik er en meget slavepigeagtig ting at gøre, og de fleste S-
mænd vil være uinteresserede i en pige der ikke vil.

Så jeg vil da gerne tilslutte mig din neurotisering af tøzens
modvilje mod at give sig fuldt og helt til en eventuel S-elsker.
Men hun skal have lov til at synes at hendes mund kun er til
en mand. (Men det bør jo så være en eventuel elsker og ikke
hendes m-samlever)

> Jamen jeg synes da det er helt ok at hun har det sådan! Jeg finder det
> bare underligt at en 'tøs' ikke er helt 'tøs', men kun lidt 'tøs'....

Ja.

Jeg tror det handler om at hun elsker (eller tror hun elsker)
sin kæreste, og at hun derfor ikke vil give sig helt of fuldt
til en anden mand.

Men D/s skal jo netop være helt og fuldt, ellers er det ikke
sjovt.

> Det får alarmklokker til at bimle hos mig. Der er vist nogen ting, der
> ikke er helt på plads..

Enig. Der er nogle ting de skal snakke igennem før de foretager sig
noget som helst med andre.

Det kan være, at de skal beslutte sig for fortsat at bo sammen, men
ikke længere være kærester. Det ville så være et formelt bekvemme-
lighedssamliv (hvorimod langt de fleste danske bekvemmelighedssamliv
og -ægteskaber er uformelle).

> SNIP
>
> Jo men han er m???

Ja, det gik op for mig efter at jeg havde skrevet ovenstående.

--
Peter Knutsen

Fra : tøzen

Dato : 18-12-00 12:25

Tak for alle jeres svar.
Det var SM der fik mig og min kærste sammen han som S og
mig som m. Men er itvivl om hvor meget S der er i manden nu.
Jeg elsker manden af hele mit hjerte vi har en god hverdag sammen
og vores "normale" sexliv fungere da ikke at sige det dårligt men heller
ikke godt.

Min kærste har tidligere været m i en del år og savner nu sin m-rolle,
syntes også det er fint nok han vil have afløb for det dog er der en del
ting
der først skal på plads, helst så jeg han fandt et par at lege med, hvilket
han ikke
kan acceptere, måske vil en single pige ikke have noget fast forhold her og
nu,
men på sigt tror jeg bare ikke det holder.

Han har fuldstændig en blokade for at slikke en pige efter hvad han siger,
han
syntes det er ydmygende, men jeg har det sån det er noget man også gør i et
par forhold
manden er impotent så pik får jeg ikke men heldigvis er dildoerne opfundet
derfor mener jeg han så godt kunne slikke mig, slikker gerne ham når pikken
gider fungere. Derfor har jeg sagt til ham er det en blokade for ham må han
så sætte
det som grænse og hvis det en dag sker han gør det frivilligt på mig engang
imellem
kan jeg også leve med han gør det på andre, men man føler bare som det er
nu, det er
sikkert min fisse der er noget galt med, hvis i kan følge mig.

Hvorfor vil jeg ikke slikke pik på andre er fordi jeg har sagt til ham at
jeg ikke vil
have han slikker en anden pige, føler ikke at jeg kan sige du må ikke men
jeg må godt
selv om han siger han ikke har noget imod det.

Jo Sm er sex et eller andet sted.

tøzen.

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-12-00 02:49

Hejsa Tøsen
Helt ærligt!
Hvis I har så meget bøvl i Jeres sexliv, så trænger I til at få løst en
masse knuder op... Kodeordet er... Løs op og lad gå. Hvis du elsker ham så
meget som du siger, så stil krav og giv selv slip! Det lyder llettere sagt
end gjort, men det er det faktisk ikke. Bare kom i gang og så drop alt det
opreklamerede s/m halløj og vent til det andet fungerer for Jer! S7M bygger
meget på tillid og det ser det sgu ikke ud til at I har fortiden!

Der er sgu nok ikke noget galt med din fisse vil jeg tro!!!

KH og go' jul
DR Brian