SPYT!
Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 13-12-00 17:40

Hej allesammen!

Jeg vil denne gang gerne delagtiggøre jer i et lille trick vi har
opdaget! Det drejer sig, ganske enkelt, om noget så ganske gratis,
praktisk og altid nærværende som SPYT! Jeg ved ikke om andre deler
denne besynderlige fetish med os, men i så fald vil jeg da gerne høre
fra jer!

Spyt har utroligt mange frække funktioner, for det første er det en
FREMRAGENDE glidecreme ved analsex, for det andet kan en anelse spyt på
en finger gøre underværker for en brystvorte!

Den virkeligt fantastiske egenskab ved spyt er dog uden tvivl dets
ydmygende funktion, når det bruges under samleje eller SM!
En velplaceret snotklat i ansigtet, i munden eller andet sted på
kroppen er ganske enkelt uhyre effektivt for indviede saliva
fetichister! Virkningen er lidt i stil med en lussing eller et
nedgørende ukvemsord!

Nogen vil muligvis finde dette både ulækkert, uhygiejnisk og
nedværdigende, men det er jo netop hele pointen ved denne lille
grænseverskridelse! It's natural, it tastes like heaven, and it looks
good too!

Thanatos

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : P.N.

Dato : 15-12-00 11:49

<thanatos666@my-deja.com> wrote in message
> [...]
> nedværdigende, men det er jo netop hele pointen ved denne lille
> grænseverskridelse! It's natural, it tastes like heaven, and it looks

FY FOR HELVEDE, for en satanist du er sgu bare for ulækker.
xeper. Poul Nielsen

Fra : Tomas O.

Dato : 15-12-00 14:38

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev:
SNIP

> FY FOR HELVEDE, for en satanist du er sgu bare for ulækker.

Du citerer 28 linjer for dette?

Og gider du lige finde kammertonen!! Vi har alle vores lyster og vi
gider ikke læse din type indlæg, for det er ikke debat! Det er
mudderkast.

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.admin.netikette (FUT[follow up to]betyder at svar på dette indlæg
vil havne i dk.admin.netikette)

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 20-12-00 23:19

On Fri, 15 Dec 2000 11:49:28 +0100, "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote:

><thanatos666@my-deja.com> wrote in message

også har det også en virkning i mod hiv smitte !!!!
ahh det var måske nok lige så klamt igen !
ja nu svæver du jo i mellem spyt & snot - der er forskeld

sikkert

hvorfor det ?
jeg vil nok beskriev mig selv som fordomsfri - menjeg nu godt nok
ARLDRIG finde på at spytte på den yberlige i ordets egentlige
forstand - da jeg hverken tænder på det selv vile bryde mig om at gøre
det ved hende + jeg også tror hun helt var fri !

>FY FOR HELVEDE, for en satanist du er sgu bare for ulækker.
>xeper. Poul Nielsen

Hmm Per Poulsen det er well meget godt vi alle har private følser -
der kan samenfattes til et ord - men dit svar handler ikke om noget af
det sådan står , så meget som det handler om din oplevelse uden du
dog gøre direkte rede for den !
Men hvad for dig til at skrive satanist , hvad forbinder du med at
være satanist ?
MvH
Bo

Fra : thanatos666@my-deja.~

Dato : 21-12-00 02:14

In article <scb24tkgtt73h52ka7cs7gl36ecdh5k9f2@4ax.com>,
Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com> wrote:
> [...]

Hej Chokmah!

> også har det også en virkning i mod hiv smitte !!!!

Really? Hvordan mener du?

> ahh det var måske nok lige så klamt igen !

Synes du? Den er et sikkert hit herhjemme, det trigger min kone's
orgasme hver gang!

> ja nu svæver du jo i mellem spyt & snot - der er forskeld

Ja, nu tænkte jeg ikke på "snot" (som i næsen) men en spytklat!

> sikkert

> hvorfor det ?

Fordi folk generelt er nogen snerper!

> [...]
> forstand - da jeg hverken tænder på det selv vile bryde mig om at gøre
> det ved hende + jeg også tror hun helt var fri !

Jeg forstår hvad du mener, men det var også måske netop derfor det var
SÅ euforiserende at opdage dette trick!

> [...]
> dog gøre direkte rede for den !
> Men hvad for dig til at skrive satanist , hvad forbinder du med at

Poul Persen er kristen, så når han ser "dyrets tal", går han amok!

Thanatos

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 21-12-00 21:57

On Thu, 21 Dec 2000 01:13:33 GMT, thanatos666@my-deja.com wrote:

> [...]
HI Thnatos

>Hej Chokmah!

>Really? Hvordan mener du?
ja det sgu det jeg skriver at spyt rent faktisk dræber
noget hiv virus :)

>Synes du? Den er et sikkert hit herhjemme, det trigger min kone's
>orgasme hver gang!

Tjaaa så lyder det mig sgu lidt som en fetisch agtig oplevelse , nej
det kan man well strengt taget ikke sige - men rent pysologisk er det
da interesandt !!!

>Ja, nu tænkte jeg ikke på "snot" (som i næsen) men en spytklat!

ja ok så fik jeg lige begreberne blandet sammen !

>Fordi folk generelt er nogen snerper!
jamen det kan jeg nu ikke se at det har noget med ulægert snerperi
eller uhygeinsik at gøre for det sidste er det sgu ikke - MEN SÅDAN ER
DER BARE NOGEN DER HAR DET - det kan man well ikke klandre dem for at
være snerpet på den konto - det er sådan en dør der smækker begge veje
man kan gå ind af den eller få den i hovedet.
men i slig sager er man altid aflene med sin sandhed ,.

>Poul Persen er kristen, så når han ser "dyrets tal", går han amok!

Ahh det er fordi han ikke ved hvad han taler om - 666 er noget
relativt nyt da det i sin tid blev skrevet var dte med romer tal og
der faktisk stadigt en saglig tvilv om dyrets tal i bund & grund ikke
er 616 ( min kilde er ikke lige hjeme og det er også OT i dss )
MvH
Bo

Fra : N/A

Dato : 07-01-01 19:26

Fra : Tomas O.

Dato : 07-01-01 19:26

Ida Krog <idakrog@vip.cybercity.dk> skrev i en news:9356v1

SNIIP
> ADDDDDDD!!!!

Hej Ida..

Denne type indlæg er ikke passende. Der er altså folk der tænder på lige
det her og det
skal de have lov til!

Der er faktisk piger, jeg har leget med, der har tændt på at blive
ydmyget og en af dem
kunne lide at blive spytttet på, også imunden, som en del af ydmygelsen
som ophidsede
hende for vildt. IKKE en grønhakke altså bare rent spyt og helt
ærligt... bytter vi ikke alle
spyt i voldsom grad ved tungekuys??

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 08-01-01 08:18

"Ida Krog" <idakrog@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hej Ida *G*

> ADDDDDDD!!!!

Kære Ida, så vidt jeg er orienteret, kan du da godt lide at kysse?
Der kommer du da i direkte kontakt med din kyssepartners spyt,
og det er da dejligt at kysse ikke? *GGG*

Kærlig Hilsen
Henning