Er der nogen der kender...
Fra : Mathias Christensen

Dato : 17-01-02 16:35

Angående en fillm jeg så da jeg var omkring 8 år gammel, omkring 87.
Handler om en dreng hvis far er død, han finder en dukke i bedsteforældrenes
gamle lade. Så begynder der at ske mærkelige ting. Drengen kan få ting til
at bevæge sig uden at røre dem, snakke i en legetøjstelefon med sin afdøde
far. Dukken er ond, ender med at brænde op, da glasset i dens briller
antændes pga. stærkt lys.

Er der nogen der ved hvad filmen hedder?

Fra : Sadat

Dato : 18-01-02 03:50

"Mathias Christensen" <mathias@edb.dk> wrote in message

> [...]
> antændes pga. stærkt lys.
>
> Er der nogen der ved hvad filmen hedder?

Nej jeg ved ikke hvad den hedder... men den lyder fandme klam :(

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- Inside you're ugly... you're ugly like me!

Fra : n k p

Dato : 18-01-02 04:33

> [...]
> at bevæge sig uden at røre dem, snakke i en legetøjstelefon med sin afdøde
> far. Dukken er ond, ender med at brænde op, da glasset i dens briller

SPOILER!!!! Tak, nu har du ødelagt filmen!

Fra : Magnus

Dato : 18-01-02 09:44

"n k p" <XXXtreforkXX@XXXXyahooXX.XXXcomXXX> skrev i en meddelelse
> "Mathias Christensen" <mathias@edb.dk> wrote in message
> bedsteforældrenes
>
> SPOILER!!!! Tak, nu har du ødelagt filmen!

Men så længe vi ikke ved, hvilken film hab har ødelagt, er det vel lige
meget