ATA 66 Controller
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 17-01-02 15:16

Kære NG
Er der nogen der har prøvet at installere Windows XP på ABit BP6 bundkort ?
Problemet er at XP ikke vil acceptere ATA 66 controlleren.
Hvor kan jeg finde driveren HPT 366 til Windows XP

Jeg vil blive glad for alle forslag

MvH
Ingrid

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-01-02 15:53

"Ingrid Bitsch" <ifb@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
?
> Problemet er at XP ikke vil acceptere ATA 66 controlleren.
> Hvor kan jeg finde driveren HPT 366 til Windows XP

Har du set den her?
http://ftp2.abit.com.tw/download/manual/english/winxp.pdf

Jeg vil tro at du kan bruge den sidste nye HighPoint driver til Win2000.
http://www.highpoint-tech.com/366drivers_down.htm

Siden du har et BP6 så er det her nok en side der måske har interesse:
http://bp6.gamesquad.net/

--
- Lars

http://opera.no - the fastest browser on earth!