d. 6/1
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-12-00 21:55

jeg ville lige høre hvordan deltagerlisten så ud for den 6/1 i viby sj.

man er vel nysgerrig af natur*GF*

--
knus sabina

did you ever wake up after a one night stand, and realize
that the person next to you is so ugly, that you'd rater
chew off your arm than risk waking this person....
thats coyote ugly!!

Fra : Henning

Dato : 10-12-00 05:12

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sabina

> jeg ville lige høre hvordan deltagerlisten så ud for den 6/1 i viby sj.
>
> man er vel nysgerrig af natur*GF*

Jeps, det er jeg også

Mine Mails er fløjet bort på usynlighedens vinger, så jeg
kan kun efter hukommelsen nævne:

Tomas O.
Sabina & John
Mic
Peder
Bo
Ami
Kristine & Mark?
Bente?
Mai-Britt?
Søs (hvis hun da ikke holdes fanget)?
Hanne L & knold ( alt efter om de er raske, Hanne skal
have ordnet et mavesår)

Henning & Frue

Alle der endnu ikke har meldt sig, kan nå det endnu,
og jeg vil gerne modtage en ny bekræftelse fra samtlige
interesserede, at de kommer den 6/1-2001

Jeg har fået fremkaldt billederne fra d. 11/11, de er elendige,
ikke engang Tomas O`s bare r** synes af noget, grunden til
at billederne er mislykkedes er en kombination af utilstrækkelig
blitz og støv-korn i fremkaldelsen
Så Tomas O. må smide bukserne i Viby også *GGGGG*

http://communities.msn.dk/h2m

Det er hvad der er af billeder

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 10-12-00 11:27

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev:
SNIP

> Jeps, det er jeg også

Ikke mig! hehe

SNIP
> Alle der endnu ikke har meldt sig, kan nå det endnu,
> og jeg vil gerne modtage en ny bekræftelse fra samtlige
> interesserede, at de kommer den 6/1-2001

Ja ja en mail er på vej...

> [...]
> blitz og støv-korn i fremkaldelsen
> Så Tomas O. må smide bukserne i Viby også *GGGGG*

Nu igen *suk* det er sgu ved at blive e tradition...

> http://communities.msn.dk/h2m
>
> Det er hvad der er af billeder

De er da ok de fleste af dem, det med min røv er heldigvis så godt at
jeg den 6-1-2001 ikke smider bukserne medmindre, der er en god grund..
såsom en dejlig kvinde hehe

Hilsen
Tomas O.

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 10-12-00 14:29

In article <6oDY5.1$zC6.158@news.get2net.dk>,
"Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:
HI Henning min er her - husker masser af vand til til den
forahenvarende alkoholiker - der godt nok har overvejet at begynde ta
drikke igen saa dem der ikke har set dr jakely & my hyde spare
billeten:)
> have ordnet et mavesår)
det maa vi haabe gaar over skidet er det med hanne L ved jeg !

> [...]

> blitz og støv-korn i fremkaldelsen
> Så Tomas O. må smide bukserne i Viby også *GGGGG*

ak ja jeg tager mit leica med naets gang !!! taenkete ogsaa paa boget
video det ku jo vare skaeget med nogen mpg ? avi ? det ku da saadan set
ogsaa vare meget skaegt med at slaa et web kamera til ???
MvH
Bo

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fra : Henning

Dato : 10-12-00 18:04

<chokmah_the_dog@my-deja.com> skrev i en meddelelse

Hi Bo

> ak ja jeg tager mit leica med naets gang !!! taenkete ogsaa paa boget
> video det ku jo vare skaeget med nogen mpg ? avi ? det ku da saadan set
> ogsaa vare meget skaegt med at slaa et web kamera til ???

Ok hvis du kommer om Fredagen, kan vi rigge PCén til nede i stuen
og installere web-cam, hvis jeg da ikke selv får et i Fødelsesdagsgave
den 18/12 for inden *GGG* Så kan Tomas O. vise sine baller af stål
live på nettet ( han må lige få en konto i scor.dk, han kan tjene
penge på det (det kan pigerne da, så må han bestemt også kunne))
Ikke Piger? *GGG*
Nogen der har den tekst-udkast der blev forsøgt kreeret til
anonyme-onanisters-forening?
(der var en eller anden pige i gruppen, der fortalte hun havde
fået et par tekster udgivet på CD? Var det ikke noget at skrive
den slagsang*GGG*)

MVH
Henning

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 11-12-00 16:39

In article <910cqi$qhr$1@news.cybercity.dk>,
"Henning" <h2m@get2net.dk> wrote:

> <chokmah_the_dog@my-deja.com> skrev i en meddelelse
Hi Henning
> [...]
> og installere web-cam, hvis jeg da ikke selv får et i Fødelsesdagsgave
> den 18/12 for inden *GGG* Så kan Tomas O. vise sine baller af stål
Naa men hergud de koster ikke mere ind 400 kr ved tele dk - du kan
laane mit hvis alt gaar galt :)
> ( han må lige få en konto i scor.dk, han kan tjene
> penge på det (det kan pigerne da, så må han bestemt også kunne))
> Ikke Piger? *GGG*
jeg nare ikke den ringste tvil om at dte bliver et hit :)

> [...]
> (der var en eller anden pige i gruppen, der fortalte hun havde
> fået et par tekster udgivet på CD? Var det ikke noget at skrive
ja der maa jeg sgu vare dig svar skyldigt -men fredag aften er fint for
mig !
Ami har fori*vrigt et skide godt digetal kamera saa hvis hun fra at
tilmelde sig ogsaa for det eklatente indfald rent faktisk ogsaa at
suplere det med at dugge op saa er der ogsaa muligheder der !!!
MvH
Bo

Fra : N/A

Dato : 11-12-00 19:22

Fra : Henning

Dato : 11-12-00 19:22

"Bente B. Petersen" <bentep@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> Henning wrote:

Hej Bente

> Det var dog en frygtelig masse aktiviteter der skal igang *G* - jeg kan
> rent faktisk ikke huske hvor meget der blev nedfældet omkring anonyme
> onanister - men jeg skal nok lige chekke *S*

Det lyder godt

> Jeg kan se du har skrevet mig på som "måske" deltager - det er jeg ikke
> *G* - jeg vil gerne opføres som "sikker" deltager... Det er Carsten som
> er en "måskeer"

Jeg var 99% sikker på at du gene ville med

> Mvh
> Bente
> *som glæder sig næsten ligeså meget til 6/1 som til juleaften*

Jeg tror at vi alle glæder os ti at mødes, det er bare SÅ hyggeligt
og sjovt

MVH
Henning & Frue

Fra : Amie

Dato : 17-12-00 19:22

Hejsa

Så .. nu prøver jeg lige news igen efter en alt for mærkelig computer :)
hehehe

Jeg kommer også d. 6 og jeg skal nok tage både digicam og dildotasken med
*GG* Jeg gider dog ikke slæbe en masse vare med man kan få med hvis man
køber noget, men jeg tager kun demovarene med *G*

Dem der kommer fra københavn og tager derned lørdag, skal vi ikke finde ud
af at følges ?? jeg har det nemlig med at blive ret meget væk hvis jeg
prøver at finde vej selv hehe ( måske derfor jeg køre taxa for 2000 kr om
måneden *GGG* )

Nå-men.. jeg vil bare lige sige at jeg glæder mig helt vildt til at møde jer
alle. Jeg har jo ikke været med til så mange af DSS festerne, da jeg altid
skal noget andet *øvbøv*

*knuser* til jer alle
Amie

P.s.. jeg er verdens lykkeligste.. har lige fået en kærest, som jeg faktisk
scorede i S-toget en tirsdag aften *GGG*.. Den DSB sang 'You you you' har
fået en helt ny mening *GGG*

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-12-00 22:05

"Amie" skrev

Hej Amie

> P.s.. jeg er verdens lykkeligste.. har lige fået en kærest, som jeg
> faktisk scorede i S-toget en tirsdag aften *GGG*..

Tillykke med kæresten.

Hvad gjorde du for at fange ham?

Så du ham bare og sagde haps, det er dig jeg vil have.

Er det en ny trend, at finde kærester i toget?
(Puk fandt en for et stykke tid siden)

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Tomas O.

Dato : 17-12-00 22:16

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev:
SNIP

> Tillykke med kæresten.

Også fra mig *S*

> Hvad gjorde du for at fange ham?

Ja hvad?

> Så du ham bare og sagde haps, det er dig jeg vil have.

hehe det kunne ligne hende *G*

> Er det en ny trend, at finde kærester i toget?
> (Puk fandt en for et stykke tid siden)

Ja hvad er nu det for noget. Jeg bruger tog og bus hver dag og der sker
ikke en skid! *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : John Sahl

Dato : 17-12-00 23:19

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> Ja hvad er nu det for noget. Jeg bruger tog og bus hver dag og der
sker
> ikke en skid! *G*

Du er nok nødt til at gøre noget for det selv, Tomas... Vi ved jo at i
Puk's tilfælde, var det hende der gjorde noget ved det.. Ikke fyren.. Nu
mangler vi så bare, at finde ud af om det så også var Amie, der gjorde
noget eller det var hende, der blev antastet/forført/what ever it was

Så jeg ser frem til at få et referat af din næste tog eller bustur *G*

John Sahl
Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
Kig forbi og deltag i julekonkurrencen
Eller prøv den nye 4-dobbelte udbyder tjekfunktion...

Fra : Tomas O.

Dato : 18-12-00 00:39

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev:
SNIP

Hej John

> Du er nok nødt til at gøre noget for det selv, Tomas... Vi ved jo at i
> Puk's tilfælde, var det hende der gjorde noget ved det.. Ikke fyren..

Hmm vil det sige jeg vbare skal læne mig tilbage og overlade intivet til
kvinderne? Så får jeg sgu da aldrig sex!

Det er sket to gange i mit liv at en kvinde har taget initivet og det
har resulteret i sex.

> Nu mangler vi så bare, at finde ud af om det så også var Amie, der
> gjorde noget eller det var hende, der blev antastet/forført/what ever
> it was

Ja baggrundshistorie tak!

> Så jeg ser frem til at få et referat af din næste tog eller bustur *G*

Min den næste er i mortgen tidlig.. hvis du gerne vil kedes ihjel kan
jeg da skrive et referat af den?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 18-12-00 02:39

"Tomas O." <tfo@gmx.net> writes:

> Det er sket to gange i mit liv at en kvinde har taget initivet og det
> har resulteret i sex.

Hmm. Måske er jeg bare god til at se hjælpeløs ud, men jeg har været
ude for det en del gange. Ofte nok til, at jeg tror jeg har mere
succes med at blive scoret af kvinder end at score kvinder.

Det ene af tilfældende resulterede ikke bare i sex, men osse i 11 års
ægteskab[1].

> Min den næste er i mortgen tidlig.. hvis du gerne vil kedes ihjel kan
> jeg da skrive et referat af den?

Tror du måske chancerne for at score er vildt meget højere når
man cykler på arbejde i regn og blæst?

/Lars

[1] and still counting
--
When a distinguished but elderly scientist states that something is possible,
he is almost certainly right. When he states that something is impossible,

Fra : Tomas O.

Dato : 18-12-00 07:15

"Lars P. Fischer" <fischer@suk.dk> skrev:
SNIP
> Hmm. Måske er jeg bare god til at se hjælpeløs ud, men jeg har været
> ude for det en del gange. Ofte nok til, at jeg tror jeg har mere
> succes med at blive scoret af kvinder end at score kvinder.

Hmm det er måske det der er hemmeligheden? Shit oss.. jeg troede man
skulle stå der og se tjekket ud *G*

> Det ene af tilfældende resulterede ikke bare i sex, men osse i 11 års
> ægteskab[1].

Ja det tager jeg sgi hatten af for,.. 11 år *S*

> Tror du måske chancerne for at score er vildt meget højere når
> man cykler på arbejde i regn og blæst?

Jeg skal med tog og bus fra Rødovre til Dragør. Det tager ca 1 time og
15 minutter og S-togene på denne tid af dagen er fuld af glade smilende
ansigter, specielt mandag morgen efter en julefrokost. For ikke at tale
om busserne, der er virkelig lagt i kakkelovnen til flirt i det
offentlige transportsystem.

Ironisk? Hvem mig?
Tomas O.

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 21-12-00 02:32

"Tomas O." <tfo@gmx.net> writes:

> Hmm det er måske det der er hemmeligheden? Shit oss.. jeg troede man
> skulle stå der og se tjekket ud *G*

Det kan ikke betale sig. Får man først bildt folk ind, at man har
tjek på det, så er man presset til at holde stilen. Det er meget
nemmere at være hjælpeløs fra starten.

> Ironisk? Hvem mig?

Nej, vel? Københavnere i regnvejr er noget af det gladeste og mest
hjertevarme der findes.

/Lars
--
The Internet cannot be stored in the recycle bin -- Windows 95

Fra : John Sahl

Dato : 18-12-00 08:34

> Hej John

Hey Don Tomaso

> Hmm vil det sige jeg bare skal læne mig tilbage og overlade intivet
til
> kvinderne? Så får jeg sgu da aldrig sex!

Læs igen Tomas.. Jeg skriver "du er nok nødt til at gøre noget for det
selv" dermed mener jeg at du skal gøre lige som Puk og gøre noget selv,
ikke at du skal læne dig tilbage og vente på at blive scoret. (Bortset
fra det har du sgu da for meget ild i røven til, at nogen kvinde nogen
sinde når, at tage initiativet før du har gjort det selv *S*)

> Det er sket to gange i mit liv at en kvinde har taget initivet og det
> har resulteret i sex.

Så det kan lade sig gøre

> Ja baggrundshistorie tak!

Ja, vi venter... Spændte..

> Min den næste er i mortgen tidlig.. hvis du gerne vil kedes ihjel kan
> jeg da skrive et referat af den?

Pas nu på, at vi ikke skal læse i Ekstra Bladet om en mand i "30'erne",
der antastede alle kvinder i S-Toget mandag morgen *G*

Fra : Tomas O.

Dato : 18-12-00 10:05

> [...]
> (Bortset fra det har du sgu da for meget ild i røven til, at nogen
> kvinde nogen sinde når, at tage initiativet før du har gjort det selv

De når det kun, hvis jeg ikke lige har opdaget, at de er der og er
interesserede *G* Som sagt er det kun sket to gange.

SNIP to gange..

> Så det kan lade sig gøre

Hvis vi nu kigger på statistikken i det er det 1 ud af 170-180.. dårlig
statistik for kvindernes initiv!

> Ja, vi venter... Spændte..

Og vi ventede og ventede og..

SNIP
> Pas nu på, at vi ikke skal læse i Ekstra Bladet om en mand i
> "30'erne", der antastede alle kvinder i S-Toget mandag morgen *G*

Du kommer ingen vegne med smiger, jeg er kun til piger/kvinder.

Hilsen
Tomas O.

Fra : John Sahl

Dato : 18-12-00 15:42

> De når det kun, hvis jeg ikke lige har opdaget, at de er der og er
> interesserede *G* Som sagt er det kun sket to gange.
>
> SNIP to gange..

Ja, du har ALT for travlt, lad dem dog få en lille chance, giv det året
ud *G*

> Og vi ventede og ventede og..

Og pludselig var det jul

> Du kommer ingen vegne med smiger, jeg er kun til piger/kvinder.

Årh, bare indrøm, vi ved godt hvorfor du viser røven frem til alle
dss-festerne *G*

Fra : Amie

Dato : 18-12-00 09:35

Hejsa idejlige mennesker *G*

Jeg gjore skam ikke særlig meget end at være mig selv. Havde været til
dildoparty i frederiksværk og stod og ventede 45 min på toget. Morten stod
også og ventede. Da vi kom til hillerød kom vi lidt i snak om ventetider så
sent om aften hehe og satte os så i samme rygervogt. Vi faldt hurtigt i snak
om alt og fik lige klaret hele v erdenssituationen på lidt under 1 time. Da
vi kom til hovedbanegården fik jeg lige hurtigt hans email og hoppede i en
taxa.

Jeg gjore intet for at score ham. Det var ren snak og jeg var bare mig selv
hele vejen. Der var ikke noget hopla over det, da jeg faktisk var ret træt
og ikke gad at være åhhh så meget glad og snakkende.

Da jeg kom hjem sente jeg en mail og 3 min efter fik jeg en fra ham. Vi
faldt igen i snak over mail, men måtte smutte i seng, da man jo skal op på
ar bejdet dagen efter.

Onsdag havde jeg fået rystet tankerne på plads og var gået hen og blevet
sådan lidt .. hmm.. han er da faktisk ret sød *GG* Vi snakkede lidg over icq
og aftalte at han skulle komme ud. Vi havde jo mødtes før, så der var ikke
noget galt i det. Han kom ud kl. 22.30 og efter alt for lidt søvn og
overdrevet god sex, så vi begge en taxa på arbejde *GGG*

Jeg er den gladeste person på hele jorden. Han er verdens sødeste,
romantiske, gode i sengen, 'voksne' person jeg har været sammen med *GGGG*

Nå-men.. der var historien.. ikke noget vild scoring fra min sidde. Det var
ren venskab som bare meget hurtigt udviklede sig til noget andet. Men man
kan ikke sige hvem der scorede hvem, da vi vist var ret enige :))

*knuser* og glade tanker

Amie

Fra : Henning

Dato : 18-12-00 10:29

"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse

Hej dejlige Amie

> [...]
> ren venskab som bare meget hurtigt udviklede sig til noget andet. Men man
> kan ikke sige hvem der scorede hvem, da vi vist var ret enige :))

Hjertelig til lykke Amie !!

Jeg tror den slags forhold, der udvikler sig fra venskab til
kærlighed, holder oftere end der hvor besættelsen/forelskelsen
er det der driver to mennesker mod hinanden.

Min kone og jeg har da holdt sammen siden februar 1979 *GGG*
Og i starten (månederne før/op til) kunne jeg faktisk ikke fordrage
hende, syntes hun var lidt af en pestilens at arbejde sammen med,
Åhhh NEJ!! ikke hende igen tænkte jeg når jeg så det var hende
jeg skulle arbejde sammen med, men sjovt nok, når vi skiltes
ved arbejdstids op hør, syntes jeg dog altid, at jeg havde haft en
god dag *GGG*

MVH
Henning

Fra : Amie

Dato : 18-12-00 10:49

Hejsa Henning

>Hjertelig til lykke Amie !!

Mange tak.. men det er jo stadigvæk så nyt, så det kan jo gå helt galt
endnu, men det tror jeg nu ikke :)

>Jeg tror den slags forhold, der udvikler sig fra venskab til
>kærlighed, holder oftere end der hvor besættelsen/forelskelsen
>er det der driver to mennesker mod hinanden.

Det er jeg også helt sikker på. Det jeg godt kan lide ved morten er at
normalt når jeg møder fyre der høre jeg holder de her dildopartyer, så er
det ren porno. Enten bliver folk skræmt "hun er sikkert sådan en helt vild
en.. det kan jeg ikke leve op til" eller også vil de kun have sex. Morten
mødte mig hvor jeg havde tasken med og han ved hvad jeg laver. Han har endnu
ikke spurgt om han må se dildoerne. Det er mig han er interesseret i og ikke
legetøjet. Det er helt kanont.

Samtidig er han total fræk i sengen og er til de samme ting som mig. Han er
også meget åben overfor nye ting og vil gerne prøve alle de her sjove ting
sammen med mig ( kluber, sm, pornobio osv ) men han er samme mening som mig,
at at ligge og hygge derhjemme under dynen og have helt normal vaniliesex er
mange gange meget bedre. De andre skal da prøves på et tidspunkt, men ikke
noget der haster og ikke noget der skal ske hele tiden, men bare en gang i
mellem *S*.. det er en af grundene til at jeg også synes han er overdrevet
sød :))

*knuser*
Amie

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 20-12-00 23:19

On Mon, 18 Dec 2000 10:48:59 +0100, "Amie" <amie@dildoparty.dk> wrote:

hi Amie !!

> [...]
>ikke spurgt om han må se dildoerne. Det er mig han er interesseret i og ikke
det manglede sgu da bare :)
Ami du gør dig sgu ikke store tanker om hvordan mænd i almindelighed
tænker og opføre sig !
det er da ikke kanont det manglede sgu da bare :)

> [...]
>at at ligge og hygge derhjemme under dynen og have helt normal vaniliesex er
det er stjerne guf & mildest taget strengt undervuderet !
jeg vil sgu gå så vidt som til at sige at mission stillingen er en af
mine favoritter :)

MvH
Bo

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-12-00 16:22

Hej Chokmah

> det er stjerne guf & mildest taget strengt undervuderet !
> jeg vil sgu gå så vidt som til at sige at mission stillingen er en af
> mine favoritter :)

Ditto.

Julehilsner til (ja hvor fanden i verden er du pt.?) fra

Mark

Fra : N/A

Dato : 20-12-00 23:19

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 20-12-00 23:19

On Mon, 18 Dec 2000 23:59:25 +0100, "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>
wrote:

>"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

HI Hanne

> [...]
???????????

>Vi kommer begge to, Henrik (knold) og jeg.
Skide godt :)
>Jeg ved, at Henrik tager saltstegte sild med.
>Hvordan fordeler vi det ellers?
>Skal alle tage noget med?
Ohhh gud ja det er da i grunden rigenmeligt nok - men spørg freYa der
fra tid til anden sender mig lidt til mad - så lever jeg til dagligt
af noget en Ged vil brække sig af - det er sådan nogen halvrådne
gryder der ryger i micro ovnene også emd gang netto ketup & masser af
salt - jeg har arlderig selv prøvet at kokkere noget som jeg vil byde
et andet menneske at spise !
og de fleste pattdyr med for den sags skyld !
>Det er jo ikke rimeligt, at I skal stå med hele arbejdet.
Nej hva gør vi ?
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 21-12-00 11:25

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kære Hanne og Henning

Hej Hanne og Henrik

> Vi kommer begge to, Henrik (knold) og jeg.

Dejligt

> Jeg ved, at Henrik tager saltstegte sild med.

Ja en rigtig HERRE ret med 2 snapse pr 1/4 stykke
Mine tænder løb i vand, da jeg læste Henriks opskrift *GGG*

> Hvordan fordeler vi det ellers?
> Skal alle tage noget med?
> Det er jo ikke rimeligt, at I skal stå med hele arbejdet.

Bente P. den dejlige kvinde, kommer om Fredagen og
hjælper med at sætte festen på skinner, Bo kommer
også, og hjælper med at rigge web-cam til (ikke osse *GGGG*)

> --
> Kærlige hilsner, hvid jul og vådt nytår
> Hanne L

Ja jeg HAR FRI NYTÅRS AFTEN så det bliver med høj cigarføring
og fortinnede, rødsprængte øjne *GGGGG*

Menuen bliver :

Varme salt-sild a la Henrik med hjemmerørt sennep og (skrev du sirup???)

Grå +karry sild

Lune retter:

Fregadeller m rødkål/rugbrød
Leverpostej m bacon/rugbrød
Flæskesteg eller mørbrad-bøffer

Der er vel ingen der skråler på :
Blodpølse med roe-sirup ?
Sylte?
Skinke m grønlangkål?
Æbleflæsk?

Slutter af med ost/kiks/frugt

Spiritus tager i selv med, Øl og sodavand kan i købe
hos os, det gik jo fint sidste gang *GGG*

Kærlig Hilsen

Fru Henning og ham selv

Fra : Henning

Dato : 21-12-00 11:37

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Kærlig Hilsen
>
> Fru Henning og ham selv

Ps. Ami søger følgeskab, så i Kjøvenhavnere bedes kontakte hende for
at aftale mødested og ledsagelse, Vi kan jo ikke have hun fiser rundt
i Sengeløse og vifter med sine dildoer, når sengene står i Viby Sj. *GGG*

Skal vi aftale ligesom sidst at i Kbhèr tager toget fra hovedbanen kl. 16.04
Så kan mødestedet jo være ved nedgangen til sporet
Peder/Sabina og John støder til i Roskilde, så hjælpes vi ad med det sidste
og får os en opvarmnings bajer/sodavand.

Godt vejr, i vader her fra stationen, dårlig vejr= I løber *GGG*

MVH
Henning & HMM

Jeg skal nok holde en bil eller to i beredskab

Fra : Amie

Dato : 03-01-01 22:12

Hejsa i søde mennesker

Nå.. nu er vi over julen og nytårsfesten og kan begynde at overskue den DSS
fest *GGG*.. hvem skal med fra københavn og hvor/tid skal vi mødes ??

Hvad skal vi have med der ned ???

Som i nok ved så har jeg dildotasken med *mums*.. jeg må nok indrømme jeg
gider ikke holde et direkte dildoparty dernede, men vi kan da hive dem frem
og snakke om det ( til et dildoparty holder jeg næsten foredrag og det er
ret energikrævende ).. Jeg tager heller ikke en masse vare med i kan få med
det samme ( hvis i da har lyst til at købe noget ), men hvis der er noget i
allerede ved i vil have, så kontakt mig og jeg kan tage det med :)

Nå-men.. jeg glæder mig for vildt til på lørdag, der er faktisk alt for
mange af jer jeg aldrig har mødt :)

*knuser* til jer alle
Amie
- der stadigvæk er dybt forelsket.. bare øv han er i Tailand i 3 uger lige
nu -