Lader til 3310 til en 3210?
Fra : Anders Petersen

Dato : 17-01-02 13:58

Har en batteridød 3210er liggende. Kan jeg lade den op med min 3310-lader
(har vist også en 2210 :), eller vil det ødelægge den?

/Anders

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-01-02 14:03

"Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev i en meddelelse
> Har en batteridød 3210er liggende. Kan jeg lade den op med min 3310-lader
> (har vist også en 2210 :), eller vil det ødelægge den?

3210 og 3310 bruger samme lader - så lad du bare løs...
--
Mvh. Dennis Lange

Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...
Tag et kig på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html

Fra : Søren Larsen

Dato : 17-01-02 14:36

>Har en batteridød 3210er liggende. Kan jeg lade den op med min 3310-lader
> (har vist også en 2210 :), eller vil det ødelægge den?

3210 og 3310 bruger samme lader.
Du kan ikke bruge den til en 2110 (gætter på at det er sådan en du mener).

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------