Hej gruppe
Fra : Anne

Dato : 07-12-00 19:30

Jeg har i et lille stykke tid læst indlæggende i denne gruppe. Jeg troede
egentlig først at den bestod af lummer porno og sjofle vittigheder, men
synes at den er meget spændende og seriøs.

Hej fra ANNE

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 07-12-00 20:54

Hej Anne

Velkommen til...

Mvh
Jesper

Fra : N/A

Dato : 07-12-00 22:33

Fra : Anne

Dato : 07-12-00 22:33

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hej Anne
>
> Først velkommen til...

Tak

> Så du troede vi var lumre, skumle og sjofle?
>
> Og så mener du at det er vi ikke?
>
> HEHE Du tager fejl vi ER det hele

*G* Ok ok det er bare godt nok. Jeg kan tåle det (tror jeg nok)

Hej Anne

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-00 12:55

"Anne" skrev

Hej Anne og velkommen til.

> Jeg har i et lille stykke tid læst indlæggende i denne gruppe.

Du er een blandt mange. Da vi holdt sommerfest, kom der mere end
30'000 mennesker. Alle læserne blev inviteret med, normalt er det
kun skribenter som har adgang til festlokalerne.

Næste fest er nytårskur hos Henning (Viby, Sjælland), den 6 januar
2001.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 08-12-00 18:20

In article <pGQX5.3016$72.54631@twister.sunsite.auc.dk>,
"Anne" <anne_sol@yahoo.com> wrote:
HI Anne :)
> Jeg har i et lille stykke tid læst indlæggende i denne gruppe. Jeg
>troede
> egentlig først at den bestod af lummer porno og sjofle vittigheder,

hvorfor troede du det ?
> men
> synes at den er meget spændende og seriøs.

hvad dyntes du var mest spændende og seriøst ?

Naa men Anne barsel en serie indlaeg & komentaere det er altid godt med
en optimist til at gyde oli paa vandende :)
Naar Britta har trugget sin dipolamat status tilbage !
MvH
Bo

> Hej fra ANNE

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fra : Anne

Dato : 08-12-00 19:07

<chokmah_the_dog@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> In article <pGQX5.3016$72.54631@twister.sunsite.auc.dk>,
> "Anne" <anne_sol@yahoo.com> wrote:
> HI Anne :)
>
> hvorfor troede du det ?

Tjaa... nok fordi man (jeg) er vant til at snak om sex handler om at trække
det ned i sølet hvor det ikke hører hjemme.

> hvad dyntes du var mest spændende og seriøst ?

Åh - der er et par indlæg der har revet gulvtæppet væk under mig
og rørt ved noget som jeg ikke anede hvad handlede om.

> Naa men Anne barsel en serie indlaeg & komentaere det er altid godt med
> en optimist til at gyde oli paa vandende :)

Måske. Men jeg kan være provokerende >;)

Hej fra Anne

Fra : Henning

Dato : 08-12-00 20:50

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hej Anne

Og velkommen til

> Åh - der er et par indlæg der har revet gulvtæppet væk under mig
> og rørt ved noget som jeg ikke anede hvad handlede om.

Og lad os så høre hvilke ting vi har rørt ved, du ikke anede du
havde *GGG*

> Måske. Men jeg kan være provokerende >;)

Så kommer Sèrne og smækker dig i måsen

MVH
Henning

Fra : Anne

Dato : 11-12-00 17:17

"Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej Anne
>
> Og velkommen til

> Og lad os så høre hvilke ting vi har rørt ved, du ikke anede du

Åhhh, jeg har forsøgt at svare på dette mange gange nu, men sletter hver
gang indlægget igen
Jeg har simpelthen svært ved at beskrive det. Men det handler nok lidt om at
jeg er stærk - for stærk - og det gider jeg ikke være (mere).

> Så kommer Sèrne og smækker dig i måsen

Jamen dog

Hej fra Anne

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 13:07

Fra : Anne

Dato : 12-12-00 13:07

> Kig lige på det her og læs det nederste:
> http://www.tfo.subnet.dk/mentor/svar1.html

Jeg mener jo heller ikke at det ikke er ok at være stærk, men hvis man
bruger for megen styrke på at vise at man "kan det hele" og "ved det hele"
og aldrig bliver bange eller ked af det, så må det vel være en lettelse at
"give slip" på nogle ting i stedet for at tage hele ansvaret selv.

> Ja vi gør så! *GF*

Havde forresten en lækker drøm i nat:

Vandt 500.000 i lotto

Hej fra Anne

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 14:49

Fra : Anne

Dato : 12-12-00 14:49

> *S*Jamen det burde jo være vores allesammens opgave overfor dem vi er i
> forhold med, at 'fratage ansvar' (aflaste) og den burde vel gælde begge
> veje. Man burde vel aflaste hinanden så meget at hverdagen ikke kun er

> lortebleer
Det er jeg da heldigvis ude over

> opvask, madlavning indkøb og hylende unger, men også sjov
> fis og ballade til gavn for alle parter i et forhold (også ungerne).

DET har jeg også, men har alligevel opdaget lidt nyt *G*

> Det havde jeg også og der var ikke penge involveret *GF*

Jeg spørger ikke

Hej fra Anne

Fra : Henning

Dato : 12-12-00 18:20

"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Hej Anne

> [...]
at
> jeg er stærk - for stærk - og det gider jeg ikke være (mere).

Noget i retning af, at du føler du går glip af en masse
posetive og dejlige med og modspil fra mændene, fordi
du måske ikke tillader dem at få albuerum nok

MVH
Henning

Fra : Anne

Dato : 13-12-00 10:19

> Hej Anne
>
> Noget i retning af, at du føler du går glip af en masse
> posetive og dejlige med og modspil fra mændene, fordi
> du måske ikke tillader dem at få albuerum nok

Nej egentlig ikke. Jeg har masser af både med- og modspil, men det er stadig
svært at forklare .

Hej fra Anne

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 09-12-00 15:00

In article <er9Y5.4961$72.74581@twister.sunsite.auc.dk>,
"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> wrote:
HI Anne !

> Tjaa... nok fordi man (jeg) er vant til at snak om sex handler om at
>trække
> det ned i sølet hvor det ikke hører hjemme.

jamen Anne dog hvad er dte for menesker du debatere den slags med - ja
det kan da ogsaa blive lummert her ... men i reglen ikke , perosneligt
er jeg ikke selv saa skdie glat , en spade er en spade osv.
jeg finde ringen grund til idyalisering af seksualiteten andre g*r
ogsadan er vi gudkse lov saa forskelige saa vi kan laere af hianden !

> Åh - der er et par indlæg der har revet gulvtæppet væk under mig
> og rørt ved noget som jeg ikke anede hvad handlede om.

*Hhh hwa .. ? :)

> Måske. Men jeg kan være provokerende >;)

jamen saa ser vi frem til det !
skyd l*s !

> Hej fra Anne
Ditto fra Bo alias Rabias The dog :)

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 11-12-00 17:16

In article <er9Y5.4961$72.74581@twister.sunsite.auc.dk>,
"Anne" <anne_sol2000@yahoo.com> wrote:
> <chokmah_the_dog@my-deja.com> skrev i en meddelelse
Naa ja lige en ting mere Anne :) et smart trix er hvis du vil vaere et
hit i dne her gruppe saa lad en hjemme side smutte ud ved et uheld -
hvor du finder et billed af en eller anden ikke specilt kendt model
modlere lidt paa det saa man ikke rigtigt kan se ansigtet SAA VIL DU
FAA SYMPATI i alle dine indlaeg :)hvis du saa en gang skulle faa lyst
til at delatge i en fest saa fyr en serie indlaeg af om en eller anden
sygdom du har som for dig til at ikke helt saa godt ud som billedet
paa den hjemmeside som ingen taler om & symaptein ruller automatisk
vider !
bedste hilsner
den gale hund
chokmah Alias Rabias The dog

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 18:30

Fra : Henning

Dato : 12-12-00 18:30

> Hvorfor tror du at jeg har brug for et MODELBILLEDE hvis jeg vil ha' at
> nogen skal se mig *S*.

Du kan jo bevise det ved at lægge et billede ind på denne
uofficielle DSS adr. *GGG*

http://communities.msn.dk/h2m

MVH
Henning

Fra : Anne

Dato : 13-12-00 10:21

> Du kan jo bevise det ved at lægge et billede ind på denne
> uofficielle DSS adr. *GGG*
>
> http://communities.msn.dk/h2m

Næ næ, nu har jeg jo endelig en mulighed for at "snakke" med nogen, uden at
mit udseende bliver taget til indtægt. *S*

Jeg vil da ikke sige at jeg er billedskøn, kun tæskelækker !

Hej fra Anne

Fra : N/A

Dato : 08-12-00 19:10

Fra : Anne

Dato : 08-12-00 19:10

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anne - og velkommen til
>
> Godt set og det er den, altså spændende og seriøs. Der er dog
> også plads til *snak* om porno og en sjofel vittighed i ny og
> næ. Lad os se det i øjnene. De sjofle jokes er de sjoveste.

Enig - meeeen jeg kan nu godt li' antydningens kunst - også i vittigheder

Hej fra Anne

Fra : Tomgirl

Dato : 10-12-00 20:56

> Jeg har i et lille stykke tid læst indlæggende i denne gruppe. Jeg troede
> egentlig først at den bestod af lummer porno og sjofle vittigheder, men
> synes at den er meget spændende og seriøs.

Hej Anne!

Også en stor velkommen fra mig. Jeg er "afdelingens pigedreng" *GG*, også
kaldet Tomgirl eller Ally *SS*.

Vi ER sjofle og lumre, men vi er også søde og spændende mennesker *S*. Der
er vist lidt af hvert herinde, både "almindelige" mennesker, bøsser,
biseksuelle med meget mere. Et MEGET spændende sted at være *SS*.

Knus

Allan aka Tomgirl og Ally (kan aldrig finde ud af hvad jeg skal kalde mig
*GG*).

Fra : Gitte Beyer

Dato : 12-12-00 12:29

Hej Anne