Hvor får man opdatering til T68 ?
Fra : jokum_snusk

Dato : 17-01-02 12:44

Jeg vil gerne have opdateret softwaren i min T68.

Hvor gør man det i Århus.
Jeg mener firmaet ligger i Åbyhøj ?
Men kan ikke huske hva det hedder

--
<><><>
~JS~

PS. lad være at svare Bluetel.
De sender det nemlig derud, men vil ikke af med firmanavnet.

Fra : maxses

Dato : 17-01-02 13:01

Ring til ericsson kunde center:)

nummer: 33 31 28 28

Held og lykke med det:)

http://www.kandu.dk/

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 17-01-02 14:33

On Thu, 17 Jan 2002 12:43:53 +0100, "jokum_snusk"
<jokum_snusk@hotmail.com> wrote:

>Jeg vil gerne have opdateret softwaren i min T68.
>
>Hvor gør man det i Århus.
>Jeg mener firmaet ligger i Åbyhøj ?
>Men kan ikke huske hva det hedder

Tjah man burde kunne slå det op via Sony Ericssons site under
forhandlere med Service Point. Men de oplysninger er så forældede, at
de er helt ubrugelige:(

F.eks. står Bluetel og Telebutikken på Amager angivet som Service
Point, men det er flere år siden de droppede det...

Jeg ved desværre ikke noget om muligheden i Århus - kun KBH.

Telebutikken henviste til EMTS i Fiolstrædet, men de sender blot
telefonen til Malmø. Fem dage skulle det tage.

Men der skulle være tre forhandlere med det rette udstyr i KBH: I
Bagsværd, Rødovre og et jeg ikke kan huske.

Fik nummeret på Telecom Center i Rødovre, der skulle kunne klare det i
butikken: 36 36 03 60

Så må jeg jo tage cykelturen til Rødovre.

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 17-01-02 20:08

On Thu, 17 Jan 2002 12:43:53 +0100, "jokum_snusk"
<jokum_snusk@hotmail.com> wrote:

>Jeg vil gerne have opdateret softwaren i min T68.

> [...]

Tænker du på?

Teleservice århus
Egsagervej 16
8230 Åbyhøj