Findes der sådan en
Fra : handyman82@my-deja.c~

Dato : 05-12-00 10:45

....film?

Hejsa,

Da jeg for et stykke tid siden forhørte mig hos min kæreste om Anal sex
(altså om hun ville prøve) - tøvede hun lidt, hvor efter at hun kom med
dette svar : Ja.....hvis jeg også må gøre det på dig.

Så nu har vi har i et stykke tid prøvet at se om vi kunne finde en
film, som indholdet nogle scener med en kvinde som "tager" en fyr i
røven med en dildo, men desvære uden held.

Det skal lige siges, at det _ikke_ skal være en bøsse film!! - men der
må da være andre piger som også fantasere om dette??

Er der nogle herinde som kender til en eller flere film hvor man ser
dette ? - så må i meget gerne lige smide en title og evt. en URL

Det var det hele, jeg håber at i kan hjælpe min kæreste og jeg.

Mvh.

HandyMan

------------------------------------

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fra : Claus Sørensen

Dato : 05-12-00 11:28

Hej Handyman

> Er der nogle herinde som kender til en eller flere film hvor man ser
> dette ? - så må i meget gerne lige smide en title og evt. en URL

Prøv evt. her www.sexbutik.dk

mvh

Claus

Fra : JcLind

Dato : 05-12-00 22:15

Claus Sørensen <brille@iname.com> skrev i en
> Hej Handyman

URL

> Prøv evt. her www.sexbutik.dk
>
> mvh
>
> Claus

Hej

Jeg kan altså ikke finde det oprindelige indlæg "Findes der..."
Er det bare Opasia eller er der faktisk en acceptabel grund?
Gad vide hvor mange indlæg jeg aldrig får set?

VH jakob

Fra : Tomas O.

Dato : 06-12-00 22:16

"JcLind" <jclind@adr.dk> skrev:
SNIP

Hej Jakob
> Jeg kan altså ikke finde det oprindelige indlæg "Findes der..."
> Er det bare Opasia eller er der faktisk en acceptabel grund?
> Gad vide hvor mange indlæg jeg aldrig får set?

Teledk's nyhedsserver er lidt i udu for tiden...

Noget med en server der skulle filtrere uønsket spam og så videre, som
er nede for tiden og dne anden server kan ikke helt klare presset på
220gb indlæg i døgnet...

Skift evt. til sunsite.auc.dk indtil sereveren er oppe..
Det har jeg gjort..

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 05-12-00 13:13

<handyman82@my-deja.com> skrev:

Der findes sites med det emne på nettet.. søg efter strapon. Det er en
påspændginsdildo.

Jeg er da rendt på at par sites der omhandler det du søger.

Hilsen
Tomas O.

Fra : handyman82@my-deja.c~

Dato : 05-12-00 13:40

Hej Thomas,

Jeg er godt klar over at der findes en del shop's med de
såkaldet "strapon" - men jeg havde nu håbet på at i kunne hjælpe mig
med nogle bestemte film-titler.

Mvh.

HandyMan

Fra : chokmah_the_dog@my-d~

Dato : 05-12-00 14:20

In article <90idfo$n61$1@nnrp1.deja.com>,
handyman82@my-deja.com wrote:
> ...film?
>
> Hejsa,
haw di -
Nu har jeg lige taekset traaedenigen saa jeg ikke for skidebalde af min
elskling :)
hmmm ja dte formoder jeg eller det maa der naetsen g*re HVIS du tager
op til n*rrbero rundel forsaetter op efter kvickly - mht til tiler kan
jeg ikke vaere dig behjaelepelig men i den foretning har DE ALT !!!!(
lovligt)
saa du sp*rger bare og de vil finde idg en film HVIS DU IKKE bor i
hovedstaden well saa tror jeg at de saelger paa post order sp*rg mark
garzel som ogsaa bruger foretningen han kan bedre huske navn in jeg
kan ! og mit medlemkort ligger 16000 km vaek !!! Saa...

> [...]
med
> dette svar : Ja.....hvis jeg også må gøre det på dig.
Hmm beysndelig kvinde ? !!!

> Så nu har vi har i et stykke tid prøvet at se om vi kunne finde en
> film, som indholdet nogle scener med en kvinde som "tager" en fyr i
> røven med en dildo, men desvære uden held.
som sagt efter rundelen !

> Det skal lige siges, at det _ikke_ skal være en bøsse film!!

nej gud fri mig :( det ville sgu da vaer en traumatisk oplevelse ,
sider faktisk PT ved siden af en trans paa en cyber cafe og *ver 7
tablene for at holde indholdet af mine tarme fra staa i en lige straale
ud igenem svaelget paa mig - nej saa galt er det ikke naermets lidt
ynkeligt at se til - eglelak ogsaa en lyse r*d mobil telefon det gaar
fanme fint :)

> - men der
> må da være andre piger som også fantasere om dette??

Hmm .... nogen sikkert , men jeg tror det er mere de sadistiske i sm
regi , det er jo i bund & grund lidt unaturligt !!!

> Er der nogle herinde som kender til en eller flere film hvor man ser
> dette ? - så må i meget gerne lige smide en title og evt. en URL
jeg ser fors*get er gjort - men som porno jaeger igenem mange aar paa
nettet vil jeg sige at der er et MEGET lille marked for det , hvorfor
at jeg ikke tror du saadan lige finder det !
> Det var det hele, jeg håber at i kan hjælpe min kæreste og jeg.

Tjaaa jeg skulle lige til at skrive at du bare skulle r*vpulle hende
ogsaa overlade resten til en pysolog ( jeg laver fis ) - men i omtalte
foretning er jeg 99 procent sikker paa du finder hvad du s*ger

bedste hilsner
Bo

Fra : Henning

Dato : 05-12-00 15:11

<handyman82@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> (altså om hun ville prøve) - tøvede hun lidt, hvor efter at hun kom med
> dette svar : Ja.....hvis jeg også må gøre det på dig.

Det næste spørgsmål bliver så: Hvem skal først lægge røv til?
Og vil den anden så være med til det bag efter*GGG*

MVH
Henning,
der kun har set det omhandlede i forbindelse med kvindens
dominans af en mandlig partner, så måske i S/M filmene
du skal lede?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-12-00 16:41

handyman82@my-deja.com wrote:

> Det skal lige siges, at det _ikke_ skal være en bøsse film!! - men der
> må da være andre piger som også fantasere om dette??

Jeg er ret sikker på at du kan finde film med dette indhold.
Prøv diverse danske netbutikker der sælger videobånd med
pornofilm. www.jubii.dk kan sikkert henvise dig til nogle.

> Er der nogle herinde som kender til en eller flere film hvor man ser
> dette ? - så må i meget gerne lige smide en title og evt. en URL

Men jeg vil lige minde dig om at pornofilm ikke viser tingene
som de virkelig er. På en pornofilm bliver den bare jaget op
i røvhullet uden videre. Det må du aldrig gøre ved din kvinde,
og hvis hun gør det ved dig, så risikerer du at skulle på skade-
stuen.

I virkeligheden er pornomodelinderne enten dybt masochistiske,
eller også har de brugt en masse tid, før scenen, på langsomt
at udvide ringmusklen og at smøre røvhullet med store mængder
glidecreme.

> Det var det hele, jeg håber at i kan hjælpe min kæreste og jeg.

Jeg håber at din og din kvindes første oplevelse med analsex vil
forløbe uden uheld og skadestuebesøg.

--
Peter Knutsen

Fra : N/A

Dato : 05-12-00 19:40

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-12-00 19:40

"Henning" skrev

Hej Henning

> <KLIP - en masse realisme om pornofilm>

Damn you, jeg tror aldrig jeg kan nyde en pornofilm mere.

De mener det da, når de stønner, ikke?

Med sure hilsener

Peder

Fra : N/A

Dato : 05-12-00 19:57

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-12-00 19:57

"Tomas O." skrev

Hej Tomas

> Jo da det gør jo ondt at få den bagi uden smørelse hehe

Nå for katten, så er det derfor jeg ikke har set "den seneste"
siden. Hun stønnede godt nok, meget.

Det var ik engang min skyld, det var hjemme hos hende og hun bad
selv om det.

Med julepyntet hilsen

Peder

Fra : Tomas O.

Dato : 05-12-00 20:01

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev:
Hej Peder

> Nå for katten, så er det derfor jeg ikke har set "den seneste"
> siden. Hun stønnede godt nok, meget.

jamen dog Peder.. fik hun den bagi?

Eller havde du ikke 'smurt' hende ordentligt? *G*

> Det var ik engang min skyld, det var hjemme hos hende og hun bad
> selv om det.

LOL ja ja du er så uskyldig

Hilsen
Tomas O.

Fra : N/A

Dato : 05-12-00 20:17

Fra : Tomas O.

Dato : 05-12-00 20:17

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev:
SNIP
Hej Peder
> Jamen, jeg var på udebane og de her "kør godt, smør godt" kondomer, er
> sku ikke meget værd (jeg brugte sku en hel pakke, de sprang for et
> godt ord (og dem der har prøvet det, ved hvor lidt sjovt det er)).

en sag for DrengePowr??

Hilsen
Tomas O.
DrengePowr en garanti mod sprængt gummi.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-12-00 22:53

"Tomas O." skrev

Hej Tomas

> en sag for DrengePowr??

Ikke medmindre vi kan finde en sponsor som smør godt.

Jeg melder mig straks, for sagen, til at føre køretøjet [1] så vi
mangler bare sponsoren og banen. (banen bør være velvedligeholdt og
velsaltet, så vi er sikrede imod kedelige uheld i koldt føre).

> DrengePowr en garanti mod sprængt gummi.

DrengePowr, vi kør godt.

Med glatførevenlig hilsen

Peder

[1] I sagens anledning, vil jeg godt slippe køretøjet løst.

Fra : Tomas O.

Dato : 05-12-00 23:04

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev:
Hej Peder

> Ikke medmindre vi kan finde en sponsor som smør godt.

Hmm.. jeg kender et par dejlige kvinder der smører godt....

> Jeg melder mig straks, for sagen, til at føre køretøjet [1] så vi
> mangler bare sponsoren og banen. (banen bør være velvedligeholdt og
> velsaltet, så vi er sikrede imod kedelige uheld i koldt føre).

Ok er du sikker på du kan holde fast i 'rattet'?

> DrengePowr, vi kør godt.

Ja specielt når vi har drukket.

> Med glatførevenlig hilsen

Med glatkugler hilsen
Tomas O.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-00 23:10

"Tomas O." skrev

Hej Tomas

> Hmm.. jeg kender et par dejlige kvinder der smører godt....

Sikke noget, hyp alle heste og få dem ombord med det samme.

> Ok er du sikker på du kan holde fast i 'rattet'?

Næ, men jeg kan da prøve. Hvis det går galt, må vi omdesigne rattet,
så det passer til mine ratsvage arme.

> Ja specielt når vi har drukket.

Ja, især i taxi.

Med umodificeret kuglehilsen

Peder, det er ikke nemt at opretholde en veltrimmet hårvækst, når
der er unger over det hele, som er svært interesseret i alt (især
hvis man er lidt for længe i bad).

Fra : KTA

Dato : 12-05-01 08:11

Hej Handyman,
jeg er selv interesseret i emnet, og har fundet en serie film på nettet der hedder "Babes Balling Boys". Indtil videre finder der vist 6 film i serien. #1+2 kan købes på DVD hos Pleasure Productions (USA)....kan ikke lige huske deres URL - men den burde kunne findes via Yahoo.com ??

Lad mig lige vide om du finder den, eller om jeg skal dykke ned i arkiverne for at finde linken til dig. Min direkte mail er malesub71@hotmail.com

Held & Lykke med "projektet"
mvh
Kasper