Casaer 3 Tips
Fra : Bjarne Arvidsen

Dato : 17-01-02 11:15

Er der nogle fede cheats i Caesar 3, og i såfald hvilken ?

Jeg har store problemer i 3 bane som Engineer, at hver gang det hele køre
godt, bliver min by tilintetgjort af en fjendtlig styrke.

Bar9

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 17-01-02 13:24

"Bjarne Arvidsen" <bjarnedreng@get2net.dk> wrote in message
> Er der nogle fede cheats i Caesar 3, og i såfald hvilken ?
>
> Jeg har store problemer i 3 bane som Engineer, at hver gang det hele køre
> godt, bliver min by tilintetgjort af en fjendtlig styrke.

Så må du jo bruge nogle resourcer på at opbygge et godt forsvar ved brug af
vægge, tårne og naturligvis rigeligt af soldater.

Joakim

Fra : adrian

Dato : 18-01-02 14:37

jeg har nogel små cheats , men kan ikke find epapiret hvro de står på så det
må jeg vend tilbage med :) .
mvh
mikey
Joakim Lauridsen <agjo@li.is> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a26fpo$tpc8q$1@ID-81106.news.dfncis.de...

Fra : nolifedk@hotmail.com

Dato : 23-01-02 21:32

On Thu, 17 Jan 2002 11:15:26 +0100, "Bjarne Arvidsen"
<bjarnedreng@get2net.dk> wrote:

Hejsa

>Er der nogle fede cheats i Caesar 3, og i såfald hvilken ?

Jeg har en god en..

Du skal bygge en brønd et eller andet sted, højreklik på den, og tryk
>ALT<+K derefter kan du trykke på >ALT<+C for flere penge (dog kun op
til 5000, så det er noget man gør tit hvis man snyder). Du kan også
samme sted trykke >ALT<+V så fortsætter du til næste bane..

En hurtig måde at få mange soldater på er ved at bygge blere barakker,
hvilket gøres ved at bygge hurtig, dvs, bare tryk inden "klatten"
bliver rød. På den måde kan du bygge mange. (jeg plejer at have 4....)

Hygge
Nolife