Alt oven i hinanden?
Fra : ~**Jannie**~

Dato : 17-01-02 09:13

Hejsa, jeg har oplevet at her sidder folk som ved meget så jeg vil lige høre
om i kan hjælpe.

Min veninde har store problemer med at lave hjemmesider, hun har frontpage
2000 og og oploader via et ftp program. Problemet er at når hun laver siden
og den ser fin ud i fp og i "eksempel" så når hun har oploaded siden kan jeg
gå ind og se at alt står oven i hinanden, hun kan oghså selv se det i sin
browser. Jeg har gennemgået proceduren fra punkt til punkt med hende og hun
gør det rigtigt.

Hun har også haft en pro oppe og se på det og han sagde, ja, det vidste han
ikke hvorfor!

Er der nogle som kan gennemskue hvad problemet er?

Jannie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-01-02 09:17

Thu, 17 Jan 2002 09:12:36 +0100, skrev "~**Jannie**~"
<lolistanomail@hotmail.com>:

>Hun har også haft en pro oppe og se på det og han sagde, ja, det vidste han
>ikke hvorfor!

Måske, hvis vi må få siden at se.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : ~**Jannie**~

Dato : 17-01-02 12:00

> Måske, hvis vi må få siden at se.
> --

Desværre har hun taget det hele ned nu, men skal spørge om hun vil sætte den
op igen. Jeg kan sige at jeg ahr set det især på italienske sider før,
ellers ikke! Høre hende lige...

Jannie

Fra : Rita

Dato : 17-01-02 16:34

"~**Jannie**~" skrev i en
> gå ind og se at alt står oven i hinanden

Hej Jannie
Er siden lavet ved brug af tabel?
En måde at styre både tekst og billeder på, er at
lave en tabel og placere alt i denne. Tabellen kan
sagtens laves, så man ikke kan se den, man skal
bare sætte kanterne til størrrelse 0.
M.v.h. Rita
http://www.rita.esenet.dk

Fra : ~**Jannie**~

Dato : 17-01-02 16:48

> [...]
> lave en tabel og placere alt i denne. Tabellen kan
> sagtens laves, så man ikke kan se den, man skal

Hej, nej den er ikke lavet ved brug af tabel. Men ellers et godt råd;)
Men...selvføgelig så fik jeg hende til at sætte siden op igen og nu er der
altså ingen problem da hun satte siden til 1024x768 mystisk....det har været
et problem io 3 md;)

Jannie

Fra : Andersen

Dato : 21-01-02 17:20

Hejsa
Jeg har lavet en side med samme problem. Og jeg vil frygtelig gerne have en
løsning. Det er ikke en kommentar til selve siden jeg mangler( den er jeg
klar over trænger til en grundig opstramning), men en mulig løsning på
problemet med at det ikke står som jeg har sat det. Det er især galt på det
link der hedder Hvem er vi. Adressen er: www.spejdernet.dk/bruddal
Håber at høre fra nogen

Jette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-01-02 20:01

"Andersen" <j.vangsgaard@mail.tele.dk> skrev...
> [...]
en
> løsning. Det er ikke en kommentar til selve siden jeg mangler( den er jeg
SNIP

Hej Jette

Jeg kan ikke umiddelbart se, at noget står "oven i hinanden" (jeg benytter
IE 6.0 med en skærmopløsningen på 1024x768), men jeg kan til gengæld se, at
der i adresselisten er et lille problem med, at navne og adresser mv. står
lidt "kludret" sammen... Det skyldes, at I/du ikke har lavet et egentligt
linieskift, men istedet indsat *1 million* (okay, nok ikke helt 1 mio., men
mange ihvertfald!) mellemrum, og så er det nok rykket ned på næste linie på
din skærm... Slet alle mellemrumstenene og brug istedet SHIFT+ENTER til at
lave enkelte linieskift.

Mvh. Camilla
--
www.burmese.dk

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 22-01-02 14:39

> link der hedder Hvem er vi. Adressen er: www.spejdernet.dk/bruddal
> Håber at høre fra nogen

Hej, jeg kan heller ikke se noget problem, jeg bruger også: 1024x768 og IE
6.

Min veninde fik problemet løst ved at sætte sin skærm til 1024x768. Ved ikke
omd et hjælper!

Jannie

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-01-02 15:12

Det løser næppe problemet for alle de andre der ikke kører med denne
opløsning.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 23:44

Hvis du benytter placering som ovenstående, vil det IKKE virke i alle
browsere ved alle opløsninger, er dette dit problem?
Placering absolut er ikke at anbefale.

mvh John Vedsegaard

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/