Hvad tror man ikke om os....
Fra : Wertigo

Dato : 17-01-02 08:47

Prøv lige at se dette link, der viser den engelske single-hitliste pt:

<http://www.dotmusic.com/charts/top75singles.asp>

Læg mærke til nr 5 !!

Først Whigfield, Aqua og Safri Duo og nu dette. De stakkels englændere må
efterhånden have et meget skidt indtryk af den danske musikscene.

MvH Mikkel

Fra : nikolaj borg

Dato : 17-01-02 09:26

"Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Først Whigfield, Aqua og Safri Duo og nu dette. De stakkels englændere må
> efterhånden have et meget skidt indtryk af den danske musikscene.

Ja, det er for dårligt, at man ikke kan hente DJ alligator ringetonen på
hjemmesiden. Danskerne er uprofessionelle som altid. Iøvrigt adskiller
sangen sig ikke væsentligt fra det andet skrammel på listen (med visse
undtagelser) så jeg synes, at englænderne har fortjent den.

/Nikolaj

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 17-01-02 09:41

> Først Whigfield, Aqua og Safri Duo og nu dette. De stakkels englændere må
> efterhånden have et meget skidt indtryk af den danske musikscene.

Jeg tror nu ikke englænderne har meget imod Safri Duo, eftersom de vandt en
mtv-award.... Det er naturligvis ikke en engelsk pris, men alligevel....

Ulrik

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-01-02 10:38

"Ulrik Lauritzen" <allrecords@mail1.stofanet.dk>

> Jeg tror nu ikke englænderne har meget imod Safri Duo, eftersom de vandt en
> mtv-award.... Det er naturligvis ikke en engelsk pris, men alligevel....

Næh, faktisk er det vist kun skandinaver, der har stemt til
den pris, og kun MTV Nordics seere, der har set overrækkelsen
af prisen ved EMA-showet.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 17-01-02 11:13

> Næh, faktisk er det vist kun skandinaver, der har stemt til
> den pris, og kun MTV Nordics seere, der har set overrækkelsen
> af prisen ved EMA-showet.

Peter Brandt Nielsen
> http://brandtnielsen.adr.dk

Det kan godt være du har ret i det - det ved jeg faktisk ikke...

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 17-01-02 11:02

"Wertigo" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Først Whigfield, Aqua og Safri Duo og nu dette. De stakkels englændere må
> efterhånden have et meget skidt indtryk af den danske musikscene.

Ja, men det har vi vil efterhånden også selv - man kunne ønske sig, at vi
kunne nøjes med at eksportere de crap til england i stedet for også selv at
skulle høre det....!

Faren er jo bare at de tror at danaskerne kan lide det selv...

Kåre

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-01-02 11:44

Wertigo wrote:

> [...]
>
> Først Whigfield, Aqua og Safri Duo og nu dette. De stakkels englændere må
> efterhånden have et meget skidt indtryk af den danske musikscene.

De har da selv købt/spillet den ind på den 5. plads (?)

/Robert

Fra : NBN

Dato : 17-01-02 23:24

Hey alle

Lige en ting...
Meget kan man sige/mene om Safri-drengene, og personligt har jeg ikke lyst
til at købe deres seneste skive.
Men de er meget dygtige til det med slagtøj. De var meget anderkendt
indenfor klassisk musik i "den store verden" og DK.
Samt de har begge undervist på Konservatoriet!
At de så vælger at lave Dance er så hvad det er, men de er sgu dygtige
"slagtøjs-musikere" (ellers hvad det nu hedder)

P.S. så har englænderne en LANGT bedre musiksmag hvad angår House, Ambient,
Chili-out, Techno.. Altså Clubmusic.
Se bare på Dancecharten! Der over har de en god club-scene. Men i DK er det
kun i Kbh, Århus, Odense og Ålborg hvor der sker lidt.
Desværre!

Mvh,

NBN

Fra : Uffe Holst

Dato : 18-01-02 00:17

In an article of 17 Jan 2002 NBN wrote:

> [...]
> Se bare på Dancecharten! Der over har de en god club-scene. Men i DK er det
> kun i Kbh, Århus, Odense og Ålborg hvor der sker lidt.

I hvor mange britiske byer mindre end København, Århus, Odense og Ålborg,
tror du, at der er en god clubscene?

Vi må vel blot erkende, at Danmark er et så lille land, at der kun er
ganske få byer, der er store nok, til at have et alsidigt musikliv.

--
Uffe Holst

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-01-02 07:28

Wertigo <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c46825d$0$275$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

.. De stakkels englændere må
> efterhånden have et meget skidt indtryk af den danske musikscene.
_________

Det har jeg haft længe.

Fra : Troels

Dato : 18-01-02 15:24

> . De stakkels englændere må
> _________
>
> Det har jeg haft længe.

Kan jeg godt forstå... Dansktoppen er vel også en del af den danske
musikscene

/Troels

Fra : Christian Muus

Dato : 19-01-02 19:32

"Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Først Whigfield, Aqua og Safri Duo og nu dette. De stakkels englændere må
> efterhånden have et meget skidt indtryk af den danske musikscene.

Og nu, iflg. TV2 Nyhederne, DJ Aligator. Arghhhh!!

Christian