Tanker.....
Fra : Sott

Dato : 29-11-00 02:14

Hej Allesammen :0)

Hmmm..... ja, jeg gør mig nogle tanker her i nat.

Jeg fik vist taget bladet ret voldsomt fra munden i tråden "Fucking
kærlighed", på mere end én måde - og Henning skrev et par indsigtsfulde
ord.....

Derudover har jeg mødt en mand på nettet, og vi har gennem den sidste uges
tid lært lidt mere om hinanden... og jeg vil jo i alle henseende være ærlig
(nogle dage/nætter er det fandme noget af et kors at slæbe på)..... så han
er ret godt informeret om temmmelig meget *s*
(og jeg vil ikke diskutere, hvad jeg gør/ikke gør i denne forbindelse - det
er ikke der jeg vil hen med dette indlæg)

Nå, jeg har forpligtiget mig til denne mand og jeg har gennem nettet og
telefonen smagt lidt på dominans - hvor han dominerer mig.....

Så på den ene side, rykkes der kraftigt i mine tråde herfra - og det gør der
sandelig også fra hans side. Og jeg kan mærke, at jorden gynger kraftigt
under mig...

Det skræmmer mig ad helvede til, og jeg kan mærke alle mine forsvarsværker
knokle rundt i kroppen på mig.... men jeg vil ikke trække mig ud nu, hverken
her eller hos ham - for jeg tror, at at der ligger noget her, som vil være
ualmindeligt godt for mig...

De sidste par dage, har jeg været ret vekslende, men gennemgående har jeg
følt mig meget mildere... jeg har ikke følt det samme behov for at skulle
vise min 'styrke', jeg har faktisk ikke gidet den. Og jeg tror, at Henning
er ret skarpsindig - jeg tror faktisk, at min 'styrke' i vid udstrækning
også er et 'forsvarsværk'... og at årsagen til at jeg vil en 'stærk' mand
er, at jeg ikke orker denne forsvarsposition længere. Måske er jeg ved at
være parat til at lægge det fra mig, måske er jeg omsider ved at være tryg
nok ved at være mig, til at kunne - ved ikke rigtigt mere....

Desuden er det nærmest en befrielse, at kunne lægge det fra sig, omend kun i
små doser i afmålte tidsrum.... jeg har mig nogle lange nætter pt. og jeg
sætter sgu' pris på dem :0)

Ikke at jeg tror, at jeg ikke længere kan klare alle de forpligtigelser og
al det ansvar jeg har mere, det er jeg slet ikke i tvivl om at jeg kan......
og jeg er også godt i gang med at lægge den kommende tid på skinner......

Hvorom alting er, tror jeg at kombinationen af jer dejlige mennesker og så
det at underkaste sig (hmm..) har skabt et forum, hvor en masse ting vælter
op til overfladen..... og det er nok rigtigt godt... selvom lige nu ville
jeg da godt nok ønske, at jeg kunne gemme mig langt væk

Så, spørgsmål......
Kunne man forestille sig, at det at underkaste sig, så man på sæt og vis
bliver/er ansvarsfri - kan være årsag til, at en kvinde 'som jeg' kan give
efter og mærke de ting, som jeg ellers kun har kunnet forholde mig
intellektuelt til.......

Ja, ja - igen forsøger jeg at forholde mig intellektuelt til noget, som jeg
bare burde nyde i fulde drag - fordi det i den grad tænder mig og får mig
til at føle mig godt tilpas.... men jeg er jo alligevel Søs, som altid har
forladt sig på sit intellekt.... nysgerrig og videbegærlig... og lidt
usikker på det hele pt...

Og ja - på trods af indre storme, usikkerhed og angst..... så føler jeg mig
faktisk godt tilpas... det er noget underligt noget.....

Når jeg er til glæde for *ham*, så føler jeg mig mere 'rigtig' end i nogen
anden situation, jeg kan huske i lang, lang tid (lige bortset fra sammen med
børnene)..... det er lidt ambivalent for mig, jeg mener - når jeg ophører
med at skulle manifestere mig hele tiden, og lader det der skal ske være op
til ham, og lader andre tanker fare - så føler jeg mig faktisk rigtig godt
tilpas.... samtidig giver jeg slip på en ellers ret cementeret
selvopfattelse.......

Nå - hvis I synes, at jeg virker lidt 'uligevægtig' for tiden - så kan dette
måske forklare lidt.......

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Ulven Peter

Dato : 29-11-00 10:54

Sott skrev i meddelelsen <901lb5$7rs$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>bliver/er ansvarsfri - kan være årsag til, at en kvinde 'som jeg' kan give
>efter og mærke de ting, som jeg ellers kun har kunnet forholde mig

Hej

Der skal faktisk en styrke til, at overgive ansvaret til en anden person, at
turde at give slip. Det kræver naturligvis tillid, men i lige så høj grad
selvtillid.

Det der er vigtigt, er at du er bevidst og din egen styrke, at du ikke
mister dit eget basale fundament, og dermed din stolhed i det her spil.

Og husk lige, at adskille legen fra hverdagen.

Det er fedt, at læse om stormen i dig. Det tænder i høj grad en mand, at
tænde flammen, se stormen, mærke overgivelsen. Herlige beskrivelser!

Ulvehilsner fra Peter

Fra : Sott

Dato : 29-11-00 21:41

Hej Wolfie :0)

Ulven Peter <ulven_peter@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:902jo0$a79$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
at
> turde at give slip. Det kræver naturligvis tillid, men i lige så høj grad

Måske er det derfor, at jeg først kan nu... under jævnt tilbagevendende
betænkligheder :0)

> Det der er vigtigt, er at du er bevidst og din egen styrke, at du ikke
> mister dit eget basale fundament, og dermed din stolhed i det her spil.

Det agter jeg ikke at gøre - jeg afgiver min autoritet, ikke min integritet.
Eller sådan opfatter jeg det... hmmm.... deeet ikke nemt at forklare....

> Og husk lige, at adskille legen fra hverdagen.

Ved ikke, om ikke det gerne må blive en integreret del af hverdagen. Det
tror jeg faktisk nok er okay.

> Det er fedt, at læse om stormen i dig. Det tænder i høj grad en mand, at
> tænde flammen, se stormen, mærke overgivelsen. Herlige beskrivelser!

Mmm...... I agree.....
Søs

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-11-00 16:17

Sott wrote:

> Hej Allesammen :0)

Hej

> Hmmm..... ja, jeg gør mig nogle tanker her i nat.

Tanker er gode. Som regel, da.

> Jeg fik vist taget bladet ret voldsomt fra munden i tråden "Fucking
> kærlighed", på mere end én måde - og Henning skrev et par indsigtsfulde
> ord.....

Så må jeg jo skynde mig at læse resten af tråden når jeg er færdig
med denne her tråd.

> [...]

> sandelig også fra hans side. Og jeg kan mærke, at jorden gynger kraftigt

Ja, D/s er noget der virkelig går ind og griber fat i vores
instinkter.

> [...]
> være parat til at lægge det fra mig, måske er jeg omsider ved at være tryg
> nok ved at være mig, til at kunne - ved ikke rigtigt mere....

Selv om jeg er til D/s, så kan jeg stadig godt lide at få
modspil. Det er ikke sjovt, i længden, at dominere på en
pige der altid er medgørlig og som ikke lader til at have
sin egen vilje.

Mon ikke ham manden, som du har fået kontakt med, har det på samme
måde som mig?

> Desuden er det nærmest en befrielse, at kunne lægge det fra sig, omend kun i
> små doser i afmålte tidsrum.... jeg har mig nogle lange nætter pt. og jeg
> sætter sgu' pris på dem :0)

Jeps, jeg har længe brugt ferie som en model for hvorfor D/s er
sjovt. Man skaber en kontekst med rimeligt klart definerede
rammer (ansvar og pligter) og protokoller (måder hvorpå man
omgås og tiltaler hinanden) og det gør så at man kan slappe
af. Begge parter.

Ligesom en ferie, et pusterum hvor man kan slappe af og være
sig selv, hvor der ikke forventes ret meget af en.

> [...]
> bliver/er ansvarsfri - kan være årsag til, at en kvinde 'som jeg' kan give
> efter og mærke de ting, som jeg ellers kun har kunnet forholde mig

Jeps. Ansvarsfrihed (for en stund) giver dig muligheden for at
slappe af og være instinktiv og umiddelbar.

> Ja, ja - igen forsøger jeg at forholde mig intellektuelt til noget, som jeg

Intellektualisme er da skægt. Bare du husker også at nyde

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 03-12-00 19:07

Hej Søs - dit prægtige kvindevæsen...

> Hmmm..... ja, jeg gør mig nogle tanker her i nat.

Okay - håber det er gode tanker

> Jeg fik vist taget bladet ret voldsomt fra munden i tråden "Fucking
> kærlighed", på mere end én måde - og Henning skrev et par indsigtsfulde
> ord.....

Det synes jeg ikke - jeg har læst dem med største interesse

> [...]
det
> er ikke der jeg vil hen med dette indlæg)

Det glæder mig, Søs

> Nå, jeg har forpligtiget mig til denne mand og jeg har gennem nettet og
> telefonen smagt lidt på dominans - hvor han dominerer mig.....

Okay...

> Så på den ene side, rykkes der kraftigt i mine tråde herfra - og det gør
der
> sandelig også fra hans side. Og jeg kan mærke, at jorden gynger kraftigt
> under mig...

No wonder....

> [...]
hverken
> her eller hos ham - for jeg tror, at at der ligger noget her, som vil være

Det glæder mig meget....

> [...]
> være parat til at lægge det fra mig, måske er jeg omsider ved at være tryg
> nok ved at være mig, til at kunne - ved ikke rigtigt mere....

....kunne være blød?

> Desuden er det nærmest en befrielse, at kunne lægge det fra sig, omend kun
> små doser i afmålte tidsrum.... jeg har mig nogle lange nætter pt. og jeg
> sætter sgu' pris på dem :0)

Tag det i det tempo som du har lyst til - ellers bliver det for meget...

> [...]
kan......
> og jeg er også godt i gang med at lægge den kommende tid på skinner......

Det er der ingen af os, der er i tvivl om, Søs

> [...]
> op til overfladen..... og det er nok rigtigt godt... selvom lige nu ville
> jeg da godt nok ønske, at jeg kunne gemme mig langt væk

Hmmm - sommetider kan man mærke, at der sker ændringer med en selv og ens
liv - og det uanset om man vil eller ej.... Livets hjul drejer en tak...

> [...]
> bliver/er ansvarsfri - kan være årsag til, at en kvinde 'som jeg' kan give
> efter og mærke de ting, som jeg ellers kun har kunnet forholde mig

Sagtens - der bliver du netop helt utvetydigt frataget dit ansvar for noget
som helst..... Klart giver det spillerum for en hel masse...

> [...]
> til at føle mig godt tilpas.... men jeg er jo alligevel Søs, som altid har
> forladt sig på sit intellekt.... nysgerrig og videbegærlig... og lidt

Der er intet i vejen med at tænke over hvad der sker ind i mellem - det skal
bare ikke ødelægge f

Fra : Henning

Dato : 04-12-00 14:03

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Søs

> [...]
der
> sandelig også fra hans side. Og jeg kan mærke, at jorden gynger kraftigt

Nå stod forventningerne mål med oplevelsen?
Er det lige så nemt som at knipse med fingrene, at
møde en dominerende chat/mail kontakt IRL?

MVH
Henning