Ny i gruppen
Fra : Dan Andersen

Dato : 28-11-00 05:55

Hejsa,

Jeg har i ca 14 dage fuldt med i gruppen her, så nu måtte det nok være på
tide at "komme frem i lyset"

Lidt om mig selv.
Ung (Heterosexuel) fyr på de magiske 18 år, har fast kæreste (hun er nu
dejlig).

Når, men jeg håber at vi skrives ved.

Farveller...

Mvh.

Dan Andersen

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 27-11-00 21:04

> [...]
> tide at "komme frem i lyset"
>
> Lidt om mig selv.
> Ung (Heterosexuel) fyr på de magiske 18 år, har fast kæreste (hun er nu

Davser....

Ja..så er vi da 2 i gruppen som er de magiske 18 år.......

Mvh Jacob som er meget tæt på at få en kæreste....hæhæ......

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-11-00 22:25

"Jacob Bjørn" wrote:

> Mvh Jacob som er meget tæt på at få en kæreste....hæhæ......

Ved hun det også?

Carsten Riis
Vær med til at redde liv så'en cirka 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 27-11-00 22:48

> Ved hun det også?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Carsten Riis

Det burde jeg mene...skal besøge hende i weekenden 8-10 december.....

Mvh Jacob

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-00 23:10

"Jacob Bjørn" skrev

Hej Jacob

> skal besøge hende i weekenden 8-10 december.....

Ok, hvad er stillingen efter første inning?

Med nysgerrig hilsen

Peder

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-11-00 21:08

"Dan Andersen" skrev

Hej Dan og velkommen til.

> Når, men jeg håber at vi skrives ved.

Pas på med det ønske, af og til kan der godt skrives en hel del,
nogle gange endda så meget at man må opgive at følge med og der-
for må udsætte læsningen/ besvarelsen af indlæg til senere.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Malou

Dato : 27-11-00 22:12

Dan Andersen <danandersen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:20zU5.498$iB1.7010@news.get2net.dk...
> [...]
> tide at "komme frem i lyset"
>
> Lidt om mig selv.
> Ung (Heterosexuel) fyr på de magiske 18 år, har fast kæreste (hun er nu

Jammen jeg er også temmelig ny, og har som dig læst i denne gruppe, samt
flere andre igennem lang tid, for at finde tonen på usenet.

Det virker umiddelbart lidt svært, og jeg forventer faktisk konstant en
irettesættelse, men har sat mig for, at følge henvisningerne fra de erfarne
brugere så vidt det kan lade sig gøre, uden at blive for underdanig.

Jeg er 36 somre, er gift og har 3 børn i alderen 3 - 10. Derudover et par
bonus-piger på 16. Bonus = stedbørn, men jeg bryder mig ikke om ordene pap,
plastik og sted.....
Pigerne er virkelig en gevinst, altså bonus , og de er med til at holde
mig "up to date"*G*.

Emnerne her i gruppen kan da godt blive lidt grænse-rykkende en gang
imellem, men jeg har opdaget, at det kun er min opdragelse der gør, at jeg
en gang imellem snapper efter vejret, idet tonen i denne gruppe er så varm
og tolerant, at jeg tør være det jeg inderst inde _er_, nemlig temmelig
fræk.

Jeg glæder mig til, fremover at deltage i jeres både frække, varme og sjove
diskussioner.

Kærlig hilsen
Malou

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-11-00 22:29

"Malou" <Kit_Malou@hotmail.com> wrote in message

> Jammen jeg er også temmelig ny, og har som dig læst i denne gruppe,
samt
> flere andre igennem lang tid, for at finde tonen på usenet.

uhh den fase kan jeg godt huske*S*

> [...]
erfarne
> brugere så vidt det kan lade sig gøre, uden at blive for

hvorfor skulle du dog irettesættes?? så vidt jeg kan se gør du intet
galt.... og sålænge man overholder nogle ret simple regler kan man gøre
som man vil.... næsten*S*

> [...]
ordene pap,
> plastik og sted.....
> Pigerne er virkelig en gevinst, altså bonus , og de er med til at

good one*S* den må jeg huske.... til min bonus datter*S*

> [...]
varm
> og tolerant, at jeg tør være det jeg inderst inde _er_, nemlig

jeg tvivler på at du vil finde en mere tolerant og åben gruppe mennesker
end dem du finder samlet her*S*
men jo... grænseoverskridende er flere af emnerne her... men der er
altid plads til andre meninger..... og nye tanker..... eller noveller*G*
hvis man ikke bliver udsat for noget nyt gennem hele livet tror jeg man
ender med at være forstokket...... hvilket dog ville være frygteligt
kedeligt..... det nye kan være både nye ideer til parforholdet eller til
sexlivet.... det er kun fantasien der sætter grænser... og den mangler
bestemt ikke her*S'

> Jeg glæder mig til, fremover at deltage i jeres både frække, varme og
sjove
> diskussioner.

velkommen til.... jeg glæder mig til at høre mere fra dig*S*

> --
knus sabina

did you ever wake up after a one night stand, and realize
that the person next to you is so ugly, that you'd rater
chew off your arm than risk waking this person....
thats coyote ugly!!

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-00 23:10

"Sabina Hertzum" skrev

Hej Sabina

> hvorfor skulle du dog irettesættes??

Det ved du godt, det skal de fleste kvinder jo.

Er John ude idag?

> og sålænge man overholder nogle ret simple regler kan man gøre
> som man vil.... næsten*S*

Nemlig, dette var min cue-sætning.

Du overtræder en simpel regel, når du besvarer et indlæg. Af en eller
anden grund, er din news-klient (Outlook Express = OE), sat op til at
ombryde det du citerer lidt forkert.

Kom over til drengene i:

Så skal vi indstille dig korrekt (Hmm, mon den kan udvikles til at
være en score-sætning? (Hmm, Hey dansk lyshåret pige, skal Mujaffa
indstille dig bedre?)).

> jeg tvivler på at du vil finde en mere tolerant og åben gruppe
> mennesker end dem du finder samlet her*S*

Befolkningen i dk.snak.mudderkastning accepterer meget mere end vi
gør her. På sin egen perverse måde, kan man godt argumentere for at
de er mere tolerante end vi er.

> der er noveller*G*

Jaah.

Med de venligste hilsener

Peder

Du kan hermed føle dig vejledt.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-11-00 00:49

"Malou" skrev

Hej Malou

> Jammen jeg er også temmelig ny, og har som dig læst i denne
> gruppe, samt flere andre igennem lang tid, for at finde tonen på
> usenet.

Det er en rigtig god ide, at læse i en gruppe et stykke tid, førend
man begynder at skrive indlæg, for så har man mulighed for at finde
ud af hvordan lokalbefolkningen er og hvad de har af underlige
skikke.

> jeg forventer faktisk konstant en irettesættelse, men har sat mig
> for, at følge henvisningerne fra de erfarne brugere så vidt det
> kan lade sig gøre, uden at blive for underdanig.

Dem som skælder mest ud i dss (dk.snak.seksualitet) er Henning,
Tomas og jeg. Du er velkommen til at skrive til os, hvis der er
noget du ikke lige forstår eller ikke vil spørge om i gruppen i
forbindelse med hvad og hvordan man bør gøre med det her nyheds-
gruppe sjov.

med, for der vrimler med venlige mennesker som er indstillet på at
hjælpe nye brugere over de første par svære hurdler.

Hvis der er problemer med teknikken, findes der jo et hav af for-
skellige edb-grupper som kan hjælpe med det.

> Bonus = stedbørn, men jeg bryder mig ikke om ordene pap, plastik
> og sted.....

Godt ord, jeg vil forsøge at huske det til næste gang jeg får brug
for det.

> jeg tør være det jeg inderst inde _er_, nemlig temmelig fræk.

Juhu.

> Jeg glæder mig til, fremover at deltage i jeres både frække,
> varme og sjove diskussioner.

Kast dig ud i det, det er den hurtigste måde at lære tingen på.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Tomas O.

Dato : 28-11-00 22:52

"Malou" <Kit_Malou@hotmail.com> skrev:

Hej Malou

Velkommen til.. jeg er ludt sent på den da teledk's NG server er for dum
for tiden.. dit indlæg er først dukket oå i dag. Samme gælder Jakob
Bjørn, som jeg hermed også ønsker velkommen til dss.

Vi har en hjemmeside, der er håbløst out of date, men der er da profiler
på nogen af de faste skribenter..

www.dss.subnet.dk

Jeg lover at John Sahl og jeg meget snart laver noget ved den side

I samarbejde med Peder hehe

Hilsen
Tomas O.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 29-11-00 15:13

> [...]
> på nogen af de faste skribenter..
>
> www.dss.subnet.dk
>
> Jeg lover at John Sahl og jeg meget snart laver noget ved den side

Æææhhhh....ønsker du mig velkommen i DSS??? jeg har da snart været med i
over ½ år........

Mvh Jacob

Fra : Tomas O.

Dato : 29-11-00 22:24

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> skrev:

SNIP

My mistake *GG*

> Æææhhhh....ønsker du mig velkommen i DSS??? jeg har da snart været med > i over ½ år........

Jeg var vist træt

Hilsen
Tomas O.

Fra : John Sahl

Dato : 29-11-00 22:34

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> Jeg var vist træt

Du kan bare lade være at siddde så sent oppe i går, bare for at se dig
selv i tv, din medieluder *G*

John Sahl
Webmaster på http://www.xdslinfo.dk
nu med endnu en udbyder på banen
og ny udbyder tjekfunktion...

Fra : Tomas O.

Dato : 29-11-00 22:41

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev:
SNIP

> Du kan bare lade være at siddde så sent oppe i går, bare for at se dig
> selv i tv, din medieluder *G*

Jeg så det ikke.. ikke i går.. i alle tilfælde *G*

Hilsen
Medieluderen

Fra : John Sahl

Dato : 29-11-00 22:57

> Jeg så det ikke.. ikke i går.. i alle tilfælde *G*

Så er det jo godt jeg har det på video... Jeg skal måske lige få det
digitaliseret og lagt online

Fra : Tomas O.

Dato : 29-11-00 23:01

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev:
> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
>

> Så er det jo godt jeg har det på video... Jeg skal måske lige få det
> digitaliseret og lagt online

Tjah be my guest

Tomas O.

Fra : Malou

Dato : 29-11-00 22:47

John Sahl <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BBeV5.880$V3.84477@news000.worldonline.dk...
> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
>

> Du kan bare lade være at siddde så sent oppe i går, bare for at se dig
> selv i tv, din medieluder *G*

Hejsa, hvem er det der er udstillet offentligt?

Var lige inde på jeres side og se indbydelsen for April månede...lyder
spændene... Synd at man er fra Jylland....
Dog har jeg familie i næstved og på øerne, så hvem ved).

Som fortalt har jeg fulgt med i lang tid og hørt lidt om noget
"Drenge-power"...Hva' er det???

Kh/
Malou

Mvh.
Malou

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-11-00 22:54

> Hejsa, hvem er det der er udstillet offentligt?
>
> Var lige inde på jeres side og se indbydelsen for April månede...lyder
> spændene... Synd at man er fra Jylland....
> Dog har jeg familie i næstved og på øerne, så hvem ved).

*LOOOL* den indbydelse er fra sidste år...... siden er liiiidt gammel*G*
men på den anden side har vi lige holdt fest i fredericia... og det er
ikke sidste gang.... jeg forventer iøvrigt at henning snart stiller med
de afslørende billeder derfra??

> Som fortalt har jeg fulgt med i lang tid og hørt lidt om noget
> "Drenge-power"...Hva' er det???

uuuhhh.. dont get them started*G*... blev jeg iøvrigt nogensinde
officiel cheerleder??

Fra : Tomas O.

Dato : 29-11-00 23:02

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev:
SNIP
Hej Sabina

> uuuhhh.. dont get them started*G*... blev jeg iøvrigt nogensinde
> officiel cheerleder??

Hmmm.. se det husker jeg ikke.. vi have flere cheerleaders end medlemmer
*GG* ikke at det gør noget *GG*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 29-11-00 23:14

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej alle

> [...]
> men på den anden side har vi lige holdt fest i fredericia... og det er
> ikke sidste gang.... jeg forventer iøvrigt at henning snart stiller med

Jeg skal se på det med billederne snarest

Næste DSS-fest er den 6/1-01 Her i Viby Sj. Kl 16.34

Menuen er traditionel Julefrokost

Man melder sig til ved at sende mig og fru. Henning en
mail

> uuuhhh.. dont get them started*G*...

Nej fri os fra det skurvogns-mande-hørm *GGGGG*

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 29-11-00 23:00

"Malou" <Kit_Malou@hotmail.com> skrev:
SNIP
> Hejsa, hvem er det der er udstillet offentligt?

Jeg må bryde sammen og tilstå.. *G*

> Var lige inde på jeres side og se indbydelsen for April månede...lyder
> spændene... Synd at man er fra Jylland....
> Dog har jeg familie i næstved og på øerne, så hvem ved).

Vi har lige holdt noget i Fredericia.. so sagt er vi blevet lidt for
sløve til et vedligeholde dss siderne.. jeg lover bod og bedring *G*

> Som fortalt har jeg fulgt med i lang tid og hørt lidt om noget
> "Drenge-power"...Hva' er det???

Joo en lille forening som kun eksisterer online.. et slags humoristisk
modspil til kvindekampene.. punkt 1 i vedtægterne er vist orgamser til
mænd og punkt 2 er wc brædtset skal være slået op når damer forlader
tolilettet

DrengePowr (læg mærke til stavemåden *S*)siden er dog nede for tiden...
vi har ikke tid til at vedligeholde den..

Hilsen
Tomas O.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-11-00 08:27

"Malou" skrev

Hej Malou

> Som fortalt har jeg fulgt med i lang tid og hørt lidt om noget
> "Drenge-power"...Hva' er det???

Uha, det er både hemmeligt og farligt, det vil du bestemt ikke vide
mere om. Der er både slemme voksne mænd med og alt muligt.

Med de venligste hilsener

Peder

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-00 23:10

"Tomas O." skrev

Hej Tomas

> www.dss.subnet.dk
>
> Jeg lover at John Sahl og jeg meget snart laver noget ved den
> side
>
> I samarbejde med Peder hehe

Ikke i denne måned, jeg er julefrokostramt.

Med julegaveforkøbt hilsen

Peder, som faktisk nyder at smile til de forventningsfulde salgs-
assistenter (hedder det salgs-assistentinder?).