Nyt ordsprog?
Fra : Tomas O.

Dato : 24-11-00 14:54

Hej Alle

Rendte lige på den her :

"Hvorfor kysse pigens kind - når kussen er af samme skind ?"
(skrevet af en kvinde)

Kan vi finde andre? Eller selv finde på?

Hilsen
Tomas o.

Fra : Skydiver

Dato : 24-11-00 16:20

Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev >
> Kan vi finde andre? > Hilsen
> Tomas o.

Hellere bolle på taget, end at blive taget på bollerne-??

Sky

Fra : Mic

Dato : 24-11-00 19:19

Hellere et tag i skridtet, end ti skridt på taget....

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 24-11-00 20:49

   Fra ordbogen: Den der smører godt, kører godt....

--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Skumleren

Dato : 24-11-00 23:06

> Fra ordbogen: Den der smører godt, kører godt...

Trine,
Har du så lært, hvordan man smører en gearstang, så du kan køre godt? *LOL*
Sorry til jer andre - det er en lille intern ting mellem Trine og jeg *G*

Det kan være, at I får historien en dag - eller hvad Trine? *G*

/Martin

P.S. Der skal ikke tænkes så skummelt i denne sammenhæng, som nogen af jer
nok vil gøre

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 24-11-00 23:14

On Fri, 24 Nov 2000 23:06:24 +0100, "Skumleren" <danex@doglover.com>
wrote:

>Har du så lært, hvordan man smører en gearstang, så du kan køre godt? *LOL*
>Sorry til jer andre - det er en lille intern ting mellem Trine og jeg *G*

   Hvis det nu stadig var dengang så ville jeg begynde at
fabulere om hvorvidt jeg sku smøre din gearstang Men det var
dengang og nu er nu så det lader jeg være med

>Det kan være, at I får historien en dag - eller hvad Trine? *G*

   Jeg kan dårligt huske historien - men den var sjov - se det ka
jeg huske

>P.S. Der skal ikke tænkes så skummelt i denne sammenhæng, som nogen af jer
>nok vil gøre

   Den blev ikke mindre sjov af at blive skummel

--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Skumleren

Dato : 24-11-00 23:24

> Hvis det nu stadig var dengang så ville jeg begynde at
> fabulere om hvorvidt jeg sku smøre din gearstang Men det var
> dengang og nu er nu så det lader jeg være med

Tjaeh - det er muligt, men det var ikke lige DET jeg tænkte på - og det var
det, jeg mente med den P.S.

> Jeg kan dårligt huske historien - men den var sjov - se det ka
> jeg huske

Jeg husker nu, at DU ikke synes at det var så sjovt!
Hvis jeg nu siger "Ford Sierra" og "Jylland" og "Trine" - er der så nogen
klokker, der ringer? *G*

Så absolut ikke - men det er jo fortid!

/Martin

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 24-11-00 23:28

On Fri, 24 Nov 2000 23:24:25 +0100, "Skumleren" <danex@doglover.com>
wrote:

>Jeg husker nu, at DU ikke synes at det var så sjovt!
>Hvis jeg nu siger "Ford Sierra" og "Jylland" og "Trine" - er der så nogen
>klokker, der ringer? *G*

   Den skodspand! Jowjow....jeg ved ikke hvordan gearkassen kom
ud i haven alså
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : N/A

Dato : 24-11-00 23:51

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 24-11-00 23:51

On Fri, 24 Nov 2000 23:40:45 +0100, "Skumleren" <danex@doglover.com>
wrote:

>Have???
>Det var ude på en lille øde landevej ved Moselund på vej ud til Linda
>(Lira).
>Du skulle lave en trepunktsvending, hvilket tog dig omkring 5 minutter, før
>du gav op, hvor du var ved at sende min Sierra i grøften! *G*

   Og da vi efterfølgende snakkede om det ente gearkassen i haven
- ved samtalens ufremkommelige krøller I øvrigt så er den Sierra
en skodspand - HOV....speederen har sat sig fast - skal vi nævne da vi
hold på Statoil hvor den slet ikke havde noget strøm?

>There you have it folks!
>LAD IKKE TRINE KØRE I JERES BILER!!! *G* ... eller rettere PRØVE på at køre
>i jeres biler! *G*

   Jeg har kørekort - til både biler og til noget andet der os
starter med B
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Skumleren

Dato : 25-11-00 00:00

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <snoe@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> en skodspand - HOV....speederen har sat sig fast - skal vi nævne da vi
> hold på Statoil hvor den slet ikke havde noget strøm?

Jeg har ingen anelse om hvad det er for en have, du snakker om????
Jeg tror, at du har drukket noget, du ikke kunne tåle! hehe

Det kan jo ikke være en helt skodspand, når Johnny (Laila's ex) ligefrem
købte den.
Han er jo mere eller mindre Ford Sierra ekspert
Det med speederen var jo bare fordi jeg ikke havde smurt lortet - og
batteriet kan jo gå dødt, når porno-subwooferen pumper løs bag i

Trillebører starter da med T og ikke B

/Martin

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 25-11-00 00:11

On Sat, 25 Nov 2000 00:00:08 +0100, "Skumleren" <danex@doglover.com>
wrote:

>Det kan jo ikke være en helt skodspand, når Johnny (Laila's ex) ligefrem
>købte den.

   Det siger et eller andet sted det hele!

>Han er jo mere eller mindre Ford Sierra ekspert

   *Phft*

>Det med speederen var jo bare fordi jeg ikke havde smurt lortet - og
>batteriet kan jo gå dødt, når porno-subwooferen pumper løs bag i

   Skodspand - den var ikke engang velegnet til at kneppe i - og
så er motorhjelmen alså designet forkert. Der (Motorhjelmen) havde
Asconaen alså en fordel

>Trillebører starter da med T og ikke B

   Blowjobs mand - eller vil du nu osse til at påstå at jeg ikke
sutter godt?
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Skumleren

Dato : 25-11-00 00:20

> Skodspand - den var ikke engang velegnet til at kneppe i - og
> så er motorhjelmen alså designet forkert. Der (Motorhjelmen) havde
> Asconaen alså en fordel

Nu ved jeg så, at vi aldrig har været i gang i min Sierra!
Og jeg er slet ikke interesseret i at høre noget om sex i en Ascona - du ved
hvad jeg mener :)

> Blowjobs mand - eller vil du nu osse til at påstå at jeg ikke
> sutter godt?

Det nægter jeg at udtale mig om - men hvis du har kørekort til blowjobs - så
må jeg vist have stort kørekort til noget andet, hehe

Nevermind!
Skal jo ikke gøre det her til en konkurrence om hvem der har flest og størst
kørekort, hehe

/Martin

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 25-11-00 00:25

On Sat, 25 Nov 2000 00:19:38 +0100, "Skumleren" <danex@doglover.com>
wrote:

>Nu ved jeg så, at vi aldrig har været i gang i min Sierra!
>Og jeg er slet ikke interesseret i at høre noget om sex i en Ascona - du ved
>hvad jeg mener :)

   Ja - men for the sake of argument - sæderne i sierraen er mere
skålformede - skålformede sæder er en plage at kneppe i - moralen må
være at man ikke skal dyrke sex i en rallybil

   Hm - du er os så kedelig *Drille*
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-11-00 00:32

Trine Stubbe Teglbjaerg skrev

Hej Trine

> Jeg har kørekort - til både biler og til noget andet der
> os starter med B

Arh altså, du ved jo hvor platte vi er Here goes:

Starter med B:

BølleBankedildo
BilkaBankedildo
Bivabankedildo

Den var go'

Hvor er FreYa, når vi trænger til et højere spirituelt
niveau?

Med Bdildo hilsen

Peder, som ikke rigtigt er kommet videre, da ordet dildo
blev nævnt (beklager min vanille-fantasi, jeg er stærkt
underernæret og bider på alt med nogle proteiner i).

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 25-11-00 00:34

On Sat, 25 Nov 2000 00:32:06 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

> [...]
>blev nævnt (beklager min vanille-fantasi, jeg er stærkt
>underernæret og bider på alt med nogle proteiner i).

   Alså - jeg tænkte mere på Blowjobs - men han vil jo ik udtale
sig ham der Martin
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : FreYa

Dato : 25-11-00 00:38

<pedervm@gmx.net> wrote:

>Hvor er FreYa, når vi trænger til et højere spirituelt
>niveau?

Her! Hvad har du brug for Peder?

;)
FreYa

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-11-00 02:32

FreYa skrev

Hej FreYa

> Her! Hvad har du brug for Peder?

Det er tydeligt, at du ikke er merkantilt udddannet. Hvis
du var det, ville du tilbyde nogle standardvarer med drys
på (mod Ekstrabetaling, naturligvis).

Ok, jeg går med på spøgen, selvom Bo er meget alene i de
sveddryppedne lande. På grund af min nærmest munkekloster-
lignende afholdenhed, har jeg ikke meget moralsk habitus at
stritte imod med.

Det vil du selvfølgelig ikke udnytte, på trods af at din
bus er kørt.

Jeg stoler på, at nogle venlige mennesker trækker i den
håndbremse jeg ikke kan se.

Situationen er som følger, Bussen er kørt, den næste kører
om en halv time. Aftenen er tåget, det er koldt for første gang dette år. FreYa udbreder sig om sit generelle ubehag
ved situationen, men der kommer ingen bus...

Jeg skulle i øvrigt hilse fra Bo, han savner jer.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : FreYa

Dato : 25-11-00 12:44

On Sat, 25 Nov 2000 02:31:31 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

Hej Peder, sikke en subject-line! :) Den skal da nok tiltrække et par
læsere eller tre, og så har jeg foretaget en tilføjelse som måske også
kan udvide læserskaren, lidt.

(Her ville jeg så have skrevet at jeg da ikke er specielt spirituøs,
men det var jeg altså igår og derfor glemte jeg det ;))

(Og her mente jeg naturligvis om du havde nogle ånder som skulle
exorseres (geez FreYa!))

>Det er tydeligt, at du ikke er merkantilt udddannet.

Thank God!

>Ok, jeg går med på spøgen, selvom Bo er meget alene i de
>sveddryppedne lande. På grund af min nærmest munkekloster-
>lignende afholdenhed, har jeg ikke meget moralsk habitus at
>stritte imod med.

Afholdenhed er ikke sundt, Peder. Og vi er jo i samme bus...

(På den anden side, så har jeg da godt nok nogle gigant-tømmermænd i
skrivende stund, så, med måde.....)

>Det vil du selvfølgelig ikke udnytte, på trods af at din
>bus er kørt.

Selvfølgelig ikke.

Nu vil mange jo nok undre sig over hvad i alverden busser har at gøre
med 'det åndelige', men det er bare fordi de ikke har hørt om
incubusser og succubusser (slå det op ;)).

En succubus må være løsningen for dig, Peder (set i lyset af dit valg
af subject).

>Jeg stoler på, at nogle venlige mennesker trækker i den
>håndbremse jeg ikke kan se.

Skal _jeg_?

> [...]
>dette år. FreYa udbreder sig om sit generelle ubehag
>ved situationen, men der kommer ingen bus...

Det var dog simpelthen den mest sørgelige historie jeg har hørt siden
jeg, som barn, fik læst højt af "Den lille pige med svovlstikkerne".

*snøft* Bliver det så aldrig jul?

>Jeg skulle i øvrigt hilse fra Bo

Tak. Jeg skulle hilse igen...fra Bo....
--
FreYa, som aldrig mere vil røre en dråbe spiritus!

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-11-00 00:16

Mic skrev

*babu babu babu bau* *shriiiiek* *klaaamp*

> Hellere et tag i skridtet, end ti skridt på taget....

*Et øjeblik, Hr. Tagejer*

*Kraftedme, fu*cking afgiftsopkrævere*

*Beklager Hr. Tagejer, det er ikke tilladt at lade tagene
flyve omkring som man lyster, med mindre man registerer dem
som en flyvemaskine.

De har ikke certifikat, kan jeg se, derfor må de jo betale
(for de kan jo ikke flyve selv, vel?)"

DIGT VIDERE..... (3 linier)

Fra : Tomas O.

Dato : 25-11-00 01:06

Fik lige den her af en veninde, som skabslæser (vinker til hende den
søde)

"Hvad man ikke har mellem ørene må man have mellem benene"

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 25-11-00 12:16

Lige en en ven sendte mig:

"når der er græs på banen, må man spille"

Tomas O.

Fra : N/A

Dato : 26-11-00 22:15

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-11-00 22:15

"Malou" skrev

Hej Malou

> ...og når græsset er slået, kan man se hullerne

Og når man kan se hullerne, må man fylde dem?

Med nysgerrig hilsen

Peder, som naturligvis kun er nysgerrig, på almenvældets vegne.

Fra : Malou

Dato : 26-11-00 22:57

Peder Vendelbo Mikkelsen <pedervm@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Y2fU5.8992$zs.274681@twister.sunsite.auc.dk...
> "Malou" skrev
>
> Hej Malou

Hej Peder....

> Og når man kan se hullerne, må man fylde dem?

Ja da, du "putter" kuglerne i med en (golf)kølle
Eller er det omvendt..?!?!?***S*****

> Med nysgerrig hilsen
>
> Peder, som naturligvis kun er nysgerrig, på almenvældets vegne.

Håber du fik et udfyldende svar.

Hilsen
Malou