Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Miniaturevisning
Fra : Jette Nyvang Larsen

Dato : 16-01-02 23:19

Hej
Jeg tror egentlig ikke, at dette er det rigtige sted at spørge, men der er
ikke nogen, der har kunnet hjælpe mig i de andre grupper, så derfor prøver
jeg også her.
Jeg bruger Windows 2000 og i dokumenter - billeder plejer jeg at kunne se en
miniature af alle billederne, nu kan jeg ikke se alle jpeg filerne, jeg kan
klikke på dem - og så vises de ude til venstre. Jeg kan godt se miniature af
andre billedformater f.eks. gif, tif, bmp.
Jeg håber nogen kan hjælpe.
Jette

Fra : Clemmensen

Dato : 17-01-02 10:52

Jette Nyvang Larsen <nyma@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c45fc0a$0$62864$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
af
> andre billedformater f.eks. gif, tif, bmp.

Hej...
Det er sandsynligvis en opstået fejl i registreringsdatabasen
under Windows, der er skyld i dit problem. Det kan være sket
på flere måder, men jeg er ikke erfaren nok til at give dig et
råd om hvordan du retter fejlen. Man kan gå ind i Regedit og
lave nogle ændringer, - jeg synes du skal spørge i
dk.edb.system.ms-windows, der er nok nogen der kan hjælpe dig.

Venlig hilsen Helle

Fra : egclasen

Dato : 17-01-02 13:16

"Jette Nyvang Larsen" <nyma@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> andre billedformater f.eks. gif, tif, bmp.

Det fremgår ikke af dit spørgsmål om du har dette: Klik på vis og i menuen
vælger du "vis miniature", sæt hak her. Hvis det ikke er dette, kan jeg ikke
hjælpe dig.

Mvh.

Ester C.