Er der en cheat til Dues Ex der giver ente~
Fra : daan

Dato : 16-01-02 23:06

Er der en cheat til Dues Ex der giver enten ubegrænset skills points, eller
lignende.
Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skal have alle skills til at begynde med,
Derfor vil jeg retfærdigvis gerne cheat'e i del del af spillet. Det er kun
fair syntes jeg.
Jeg har læst en cheat metode, men den går ud på at snakke med en person og
få et skill point for hver gang man snakker med ham, men det bliver til
mange gentagne samtaler med personen. er der ikke en nemmere, direkte
metode at hurtigt forøge skill points?
F.eks vidste jeg ikke at der var SÅ stor foskel på computer skill fra
untrained til det næste punkt trained, himmervid forskel. Vil også derfor
gerne sætte de andre til mindst trained og riffel til master. Det er som
sagt kun fair.
Desuden når jeg nok ellers ikke at bliver master i alle skills inden spillet
er helt slut.
PS. jeg ved hvordan man sætter cheat til, men bare ikke selve cheat'en for
flere skill points.
hilsen
David

Fra : Torben Larsen

Dato : 16-01-02 23:22

"daan" <daan@mail.dk> wrote in message
> Er der en cheat til Dues Ex der giver enten ubegrænset skills points,
eller
> lignende.

http://gamespot.com/gamespot/stories/hints/0,10872,2590834,00.html

Torben

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 17-01-02 00:26

Det er overkill at blive master i alt. Du får sikkert et ret kedeligt spil
hvis du gør det.

Din sniper rifle på master niveau fuldt boosted er nu en sjov ting

Beware...

Fra : Rune Manscher

Dato : 17-01-02 11:32

> [...]
>[.]
> Derfor vil jeg retfærdigvis gerne cheat'e i del del af spillet. Det er kun

Er det unfair at spille et spil uden at snyde ?? Ikke fordi det generer mig
at du snyder, men det er da godt nok den sjoveste undskyldning jeg
nogensinde har hørt for at snyde. Hvis det er for svært, så sig dog bare det
(eller lad være at begrunde hvorfor du vil snyde).

Nå, egentlig er det jo fuldstændig ligegyldigt, jeg har bare svært ved at se
hvor argumentet 'fair' kommer ind i billedet...

*Rune

Fra : daan

Dato : 17-01-02 20:54

Det er fodi det en langtidsforsikring.
Jeg vil ikke pludselig stå i slutningen i spillet uden at have erfaret alle
de priviligier som større skills giver.
Jeg er snart halvvejs igennem og vil snart gerne se noget der rykker, gider
ikke at vente til måske de to sidste levels/missioner.
Desuden er der alt for få biocells i spillet til at gøre augmentationerne
sjove at have og de bliver derfor ikke brugt flittigt(aug'serne altså),
synd!
Nu når jeg er ved det. ...meget ærgeligt at der skal gå så lang tid mellem
loade og save sekvenserne. Det smadder spillets oplevelse totalt, har
ihvertfald gjort for mig. død synd!
Der er ret mange skils og jeg tror alligevel ikke at (det sagde/skrev jeg
også) ..at jeg vil sætte ALLE parametre på master.
det ville som én skr3ev være totalt overkill.

Er det retfærdiggjort nu?

hilsen
David

Fra : Rune Manscher

Dato : 17-01-02 21:06

"daan" <daan@mail.dk> wrote in message
[...9

> Er det retfærdiggjort nu?

Du behøver skam ikke retfærdiggøre noget for mig - du er i din gode ret
til at 'snyde'. En anden måde at 'snyde' på, er at finde en guide, der viser
hvor alle upgrade-børgerne er - så kan du i det mindste gøre det på en måde,
der ikke gør spillet alt for nemt, men hvor man samtidig får prøvet de
forskellige skills. Men hvad det har med fair at gøre, fatter jeg stadig
ikke. Men som sagt, jeg 'fordømmer' dig aldeles ikke (jeg gjorde selv
ovenstående), så lad os nu ikke komme ud i en længere diskussion af det...

*Rune

Fra : Frost

Dato : 17-01-02 22:16

> [...]
> også) ..at jeg vil sætte ALLE parametre på master.
> det ville som én skr3ev være totalt overkill.

I stedet for at snyde ville jeg anbefale dig at planlægge hvilken spillestil
du vil bruge. Vælg dine skills ud fra den, ligeledes med augmentations.
Når du så engang får gennemført spillet, så spil det igen med en ny
spillestil, og vælg skills/augs der passer til den nye stil.
Det giver spillet meget længere levetid, og det er IMHO bedre end at snyde.
Men som sagt er det op til dig....

Fra : Darth_vader

Dato : 19-01-02 18:41

hvorfor spiller du ikke bare pacman istedet for
det lyder mere til at være din stil og save loade tiderne er oxo nemme at
have med at gøre.......
jeg mener - hvorfor købe et spil som man finder ud af er lidt svært - og så
snyde sig til det hele????
ser du oxo slutningen af en film først???
darth-vader
"har gennemført deus-ex 5 gange uden snyd"
og det bliver kun bedre for hver gang............

Fra : Hellfire

Dato : 17-01-02 16:06

"daan" <daan@mail.dk> wrote in message
> Er der en cheat til Dues Ex der giver enten ubegrænset skills points,
eller
> lignende.

Spoiler!!!! (ned)

god Invincible
invisible true/false Invisible (pick true or false)
legend Secrets Menu
allskillpoints All Skill Points
allweapons All Weapons
allskills All Skills
allammo Max Out Ammo
behindview 1/0 Behind view on or off
walk Flying mode off
fly Flying mode on
allaugs Get Basic Augmentations
ghost Walk through walls
tantalus Kill Current Target
opensesame Unlock Targeted Door
iamwarren EMP Field On
allhealth Max Health
allenergy Max Energy
allcredits 10000 Credits
allimages All Images
summon # Summon Item X (Object List below)
spawnmass Spawn a Mass of Enemies

Object used with the summon code

Lockpick
Basketball