Sang fra Anja & Viktor (er ikke på soundtr~
Fra : _dentro_

Dato : 16-01-02 22:49

I filmen står Viktor og snakker med Tanja fra 1.g. Det er om dagen på
Gymnasiet - dagen hvor der skal være fest om aftenen. Viktors DJ-ven
(ham den høje) sætter så et skidefedt R'n'B nummer på, som jeg gerne
vil have titlen på. Jeg husker det bare som R'nB og at det var et
skide fedt cruiser-nummer. Nogen der kan hjælpe?

Som sagt er nummeret ikke på soundtracket.

_dentro_

Fra : Nick Christensen

Dato : 17-01-02 10:13

> vil have titlen på. Jeg husker det bare som R'nB og at det var et
> skide fedt cruiser-nummer. Nogen der kan hjælpe?

Kunne det være "Zindy - My Only Sin"?

> Som sagt er nummeret ikke på soundtracket.

Ved ikke om overnævnte er på soundtracket.

Fra : _dentro_

Dato : 17-01-02 17:30

"Nick Christensen" <dsl3327REMOVE@THISvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:a264n1$2q0m$1@news.cybercity.dk...

> Kunne det være "Zindy - My Only Sin"?

Nej, det er ikke den.

> Ved ikke om overnævnte er på soundtracket.

Det er det.

_dentro_

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-01-02 00:48

Det er da den de spiller på det tidspunkt du refererer til...

Kan det være outlandish?

Jeg har lige siddet og luret filmen igennem, men syntes ikke jeg kan finde
noget rnb, udover det der er på soundtracket...

Har du set denne side: http://hik2.jubii.dk/
Der kan du lytte til musikken.

- Martin

Fra : _dentro_

Dato : 19-01-02 13:38

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da den de spiller på det tidspunkt du refererer til...

Hviken? Zindy? Hmm, måske husker jeg forkert.

> Kan det være outlandish?

Nej, det er det heller ikke.

> Jeg har lige siddet og luret filmen igennem, men syntes ikke jeg kan
finde
> noget rnb, udover det der er på soundtracket...

Hm, jeg må nok selv have fat i filmen for at finde ud af det :)

> Har du set denne side: http://hik2.jubii.dk/
> Der kan du lytte til musikken.

Ja, den har jeg set, men jeg har selv soundtracket :)

_dentro_