Pjevses nye livret....
Fra : cindie

Dato : 16-01-02 23:06

Hej NG

Nu er Pjevs bleven helt skør. Jeg har fortalt før at han elskede frugt og
var ved at begå mord for at få det, nu har jeg eller min kæreste opdaget
noget nyt han kan li.
En dag stod kæresten ude i køkkenet og var med at lave noget aftensmad og
havde gang i noget tun og flåede tomater. Pjevs kommer og skal lige stikke
næsen ovr køkkenbordet og se hvad der sker på bordet og hvad gør kæresten,
han tilbyder katten noget tomat og det æder katten. Så for sjovt skyld tager
han så at blander noget tomat og tun og stiller det ned til katten og katten
æder det hele med velbehag. jeg er bare måløs. Det er meget sjælden at han
er vild med en bestemt ting, men det må være en af hans livretter.
Han er skør.... Gad vide hvad det næste bliver....

mvh Cindie og Henrik og Pjevs som er ved at gå i hi.

Fra : Helle Andersen

Dato : 16-01-02 23:11

Chabél ææælsker cherrytomater Men nogen
gange flyver de små runde tingester altså ud af
munden på ham igen, når han forsøger at bide i
dem

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 17-01-02 09:02

Hej Cindie,

godt at høre at der også er andre katte der er "altædende".... Vi har
sjældent fred når vi laver mad - med mindre begge katte snorksover så
har vi altid dem begge to om benene. Forleden aften stod jeg og lavede
chili con carne. Først skulle Silk "hjælpe" med at pille løg, men det
smagte ikke godt, så det droppede han - da jeg begyndte at svitse hakket
kød var han til gengæld helt vild. Jeg havde fundet nogle cocktailpølser
med chili på tilbud og skulle have et par stykker i. Silk ville prompte
smage - men det var ikke noget hit. Ce'Nedra var helt tosset med dem og
spiste en hel cocktailpølse, hvorefter hun gik hen og drak en
forfærdelig masse vand - da jeg selv smagte på pølserne kunne jeg godt
forstå hende, for de var ret stærke!! Rå kartoffelstykker kan de også
sagtens spise - og så er der det med rosinerne. Bare jeg ta'r
rosinbøtten frem står de og mjaver, så de får gerne et par stykker og så
dropper vi til gengæld kattemalten den dag, for det virker på samme
måde....De spiser også med fornøjelse pasta med grøntssagsovs - faktisk
det meste de ser os spise!

/Pernille

Fra : Mette Svangren

Dato : 17-01-02 09:23

Hej Cindie

Min mors kat er også helt ekset med tomat, rå tomat, tomatsovs -what ever!
Noget af det bedste er makrel i tomat - uden makrel. Den væmmelige fisk
bliver suttet godt tør for den lækre tomatsovs og så ellers spyttet ud igen.
De er skøre, de katte!

Hilsen Mette, der om lidt skal op og kigge til Alladin, der sidder skræmt
bag toilettet

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 18-01-02 08:43

In <a24tia$p11$2@sunsite.dk>, cindie wrote:
..
> [...]
> Det er meget sjælden at han er vild med en bestemt ting, men det må være
> en af hans livretter. Han er skør.... Gad vide hvad det næste bliver....

   Vores katte spiser såmen makrel i tomat når de engang imellem
bliver tilbudt resterne fra dåsen :) Og så mener de begge to at
voksenfoder smager meget bedre end killingefoder - så det der glidende
foderskift gik voldsomt i vasken..... :)

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.